229 results found
-
Vintips
Det skulle vara trevligt med vintips eller varför inte möjlighet att köpa ekologiskt vin ? För oss svenskar är det nog inte möjligt med tanke på vår monopol sotuation. Men kanske tips på lämpliga vinregioner/druvor till rätterna.
1 vote -
Planscher
Hej!
Skulle vara kul om man kunde beställa planscher på frukt å grönt efter säsong. Saknas överlag och googlar man så är det väldigt tråkiga planscher som man hittar på internet. Eftersom ni står för säsongsbetonade råvaror och har kunskaper kring det så känns det som om det vore en bra sak för er att utforma och ha som en del i sortimentet att beställa.Mvh Elin
1 vote -
Snabblagad snabbkasse
Hejsan, vill ge feedback eller idé. Vi har testat den snabblagade vegetariska kassen i två veckor och är väldigt nöjda med kvaliteten på maten och recepten. Däremot är kassen långt ifrån just snabblagad då dessa rätter tar minst dubbelt så lång tid som övrig mat vi lagar. Detta beror på att det är så mycket att hacka vilket gör att era recept tar mycket längre att genomföra än var specen säger, plus att även matlagning i 30 minuter känns länge för oss från början.
Tror det finns många som oss i vår familj. Vi vill äta bra, gott och hälsosamt.…
1 vote -
Gurka
Önskar en gurklåda, precis som det finns tomatlåda, paprika påsen etc. Gärna lite blandade sorter.
1 vote -
cashewnötsdryck
Jag vill gärna att ni börjar sälja cashewnötsdryck.
1 vote -
vattenmelonlåda
3 vattenmeloner i en låda
1 vote -
Fermenterat styckvis
Jag skulle önska att ni säljer de fermenterade inläggningarna styckvis. Den med tomat och lök är magiskt och jag hade gärna köpt bara den.
1 vote -
Vill gärna ha persimmon/sharon frukt :)
Vill gärna ha persimmon/sharon frukt :)
1 vote -
(Flexitarian) snabbkasse for 3 days & 2 people
We are happy customers of your flexitarian matkasse but now that we have had a baby it just takes too much time to continue cooking with ÅRSTIDERNA. We need something that you can do within half an hour.
We are currently using your matkasse 3 days a week and are only with 2 but there is no quick kasse for just us two…1 vote -
Olika storlek på förpackningar
Förstår att en del varor måste vara emballerade, men det borde finnas olika storlekar på plastförpackningarna, så man får en större när man beställer till många portioner.
1 vote -
Leverans till Umeå
Leverans i Umeå
1 vote -
1 vote
-
Pescetarian kasse - igen?
Hej!
Jag ser att det tidigare funnits en kasse med vegetariskt och fisk men den finns inte längre.
Jag skulle önska att den kom tillbaka, många med mig har valt bort kött men äter fisk :)1 vote -
Ni gjorde mig lycklig, och friskare...
Nästan gnistrande kändes de vackra och sprudlande fina och färska grönsakerna o frukterna i min första juicelåda. Speciellt de små gröna super färska (spenat eller tatsoi) bladen går inte att hitta annars. Damaskuskniven (erbjudande) är nu familjens favorit, jag känner mig som ett proffs som, kan skära tunt, tunt, även om jag skar mig i fingrarna lite i början. Väl värt pengarna. Tack för all inspiration.
1 vote -
Leverans söndag
Hej,
Vi har idag en prenumeration av flexitranska barnkassan som levereras på måndagar.
Jag skulle vilja föreslå att den här kassen kan levereras på söndagar för att vi ska kunna veta vad vi ska laga måndag till torsdag.
1 vote -
Pescetarianska kassen
Önskar en pescetarians kasse, alltså som den redan befintliga flexitarska kassen men utan fågel. Hade varit super om det finns möjlighet för det.
1 vote -
Vegansk mat för den som tränar
Kaloriberäknade recept för lunch eller middag för den som tränar. Fokus på god mat med hög proteinhalt och bra balans mellan kolhydrater och fett.
1 vote -
Chokolade-croissant
Föreslår att ni köper in dessa, skulle så gärna vilja testa dem.
1 vote -
Till ert soriment i Jordens bästa:
• "Fingerling" potatis (gärna i de tre olika färgerna)
• Papaya
• Drakfrukt
• Kakifrukt
• Poblano paprika
• Amaldine potatis
• Majrova
• Mangold (green chard)
• Ramslök
• Anaheim paprika
• Fresno chili (Red fresno chile peppers)
• Honeynut squash
• Litchi (lychees)
• Medjool dadlar Jumbo
• Shiitake
• Kejsarhatt (king oyster)1 vote -
Ta tillbaka Elftefri brödmix igen
Jag saknar den glutenfria brödmixen ni hade ett tag. Jag har till och med varit i kontakt med Den Glutenfria Verkstaden i Norge för att beställa därifrån. Jag fick dock svaret att de inte levererar till Sverige och det bästa är i stället att höra om ni kan ta in det igen.
Så min fråga är - kan ni det?
Det är det absolut bästa glutenfria brödet jag någonsin ätit och det vore fantastiskt om ni ville ta in det igen.
1 vote
- Don't see your idea?