227 results found
-
Ortiz makrill
Eftersom ni redan har sardiner från Ortiz så vore det kanske möjligt för er att även erbjuda deras makrill. Fantastiska produkter!!
1 vote -
Matkasse för gravida
Det vore underbart med en matkasse för gravida packad med de vitaminer och ämnen som man behöver extra av då, utan opastöriserad ost och andra varor man bör hålla sig från.
1 vote -
Fisk och skaldjurslåda.
Då ni levererar så fin fisk och skaldjur i era befintliga kassar skulle vi vilja kunna beställa mer av bara fisk och skaldjur från er’
1 vote -
Baby matlådan
A box filled with safe food for babies - snacks, fruit, vege and some pre-made pouches/jars!
3 votes -
Dinkelmjöl
Finsiktat Dinkelmjöl
1 vote -
Salladslåda!
Så länge det är säsong i Norden skulle det vara underbart med en låda som har fokus på härliga fräscha sallader! Mycket blad sallader som hjärtsallad, friseé, rucola, spenat mm men även ingredienser som små brokkoli, tomater, champinjoner, morötter, gurka, paprika, grön sparris, rädisor, avokado, mm och då och då kanske lite frukt, fröer och nötter, färska kryddor - ja, möjligheterna är oändliga! Med eller utan receptförslag spelar ingen roll, men med tanke på att blad sallader har lite kortare hållbarhet kanske lådan kan sammanställas så att det räcker till 3-4 olika sallader som utgör huvuddelen av en måltid (alltså…
1 vote -
Önskan
Att beställa tex sallad särskilt inte ihop med andra saker
1 vote -
Chilisåslådan
Lite olika sorts tomater (tomatillo t.ex), chilifrukter, lök, vitlök samt instruktioner på hur man rostar och sedan mixar till egen chilisås.
1 vote -
1 vote
-
Gruppera ingredienserna efter användning
Kort sagt, idén är att gruppera ingredienserna efter användning. Se nedan. Man får ett mycket snabbt sätt att förstå receptet, bara genom att titta på grupperingarna. Jag tror det skulle förbättra kundupplevelsen genom att göra det lättare att läsa recepten.
Exempel:
Ingredienser
(A)
1 påse belugalinser(B)
1 röd paprika (i tärningar)
1 salladslök (i tunna skivor)(C)
½ matgurka (i tärningar)
Alla tomater på gren (i tärningar)
½ röd chili (tunt skivad)
½ grön citron(A)
1 påse buena vista-kryddmix(D)
1 burk slaw-mix (spetskål/rosa surkål)(E)
1 burk färskostGör så här:
- Koka upp vatten till belugalinser, t.ex.…
3 votes -
Glutenfri låda med vanlig mat
Vanlig glutenfri mat.
6 votes -
Stenfruktsfri fruktpåse
En fruktpåse utan stenfrukter samt en grönsaks och fruktlåda utan stenfrukter.
Liten påse och en liten låda då alla i en familj inte alltid har samma allergi.1 vote -
Groddar låda
Groddar är den mest miljö vänliga, mest intressant, och mest näringsrik mat som finns på jorden. Man kan inte beställa själv groddar direkt från gro företagen i Sverige, så det här platform är perfekt för att crowdfund nöden.
Groddar som skulle kunna finnas i lådan är:
Alfalfa
Böngroddar
Rädisgroddar
Lökgroddar
linsgroddar
solroskott
rödbetsgroddar
vitlöks groddar
OSV!!!Varje typ är smak rik och tillföra dig med nutrienter i hög dos för att hjälpa kroppen bota sig själv och hjälpa dina barn växer.
Vegansk, Glutenfri, Raw, OSV!!!
https://nutritionfacts.org/topics/sprouts/
https://isga-sprouts.org/about-sprouts/nutritional-advantages-of-sprouts/
https://food.ndtv.com/food-drinks/6-benefits-of-sprouting-and-the-right-way-to-do-it-16918874 votes -
Tomatpåse
Hej!
Jag skulle önska att ni hade en tomatpåse med lite olika tomater, som lilla tomatlådan fast ungefär hälften av storleken, typ 1 kg istället för 2. Brukar varva med att köpa Baslådan och Mixlådan men jag tycker ofta att jag skulle vilja ha lite fler tomater än jag brukar få där men att köpa till Lilla tomatlådan blir lite för mycket istället. Så hade varit toppen med en tomatpåse!
4 votes -
Hälsokasse
Saknar hälsokassen, där man visste att maträtterna var komponerade med ett kalorimedvetet upplägg. Gärna en vegetarisk hälsokasse. Vill gärna komma ifrån pizza och pasta som blivit allt vanligare i er meny. Älskar er mat men hade uppskattat en kasse där men vet man får allt det hälsosamma ni redan idag sätter ihop och kanske kan få en positiv puftt i viktnedgången. Det vore annars fint med kaloriöversikt på de rätter ni har i era menyer idag så man kan planera dagen därefter.
0 votes -
Lökfri grönsakslåda
En grönsakslåda utan lök som tyvärr alla innehåller i dagsläget
1 vote -
Gnagar-salladslåda
Uppgradering av gnagarlådan med mindre morötter men därför med plommon/cocktailtomater och en liten sallad. Så kan man knapra på krispiga grönsaker men man kan också få ihop en sallad. Dessutom älskar barn små tomater ;) Att beställa tomatlådan extra är för mycket för ett litet hushåll.
1 vote -
Laktosfri flexitariankasse
Önskar en laktosfri flexitariankasse. Har inte hittat det hos någon leverantör
1 vote -
En grillåda
En låda med anpassade grönt som passar till härliga grillkvällar. Behöver inte nödvändigtvis vara hela menyer.
2 votes -
Låda/påse med bladgrönt
Hej,
Jag saknar en låda/påse med gröna bladgrönsaker. Jag tänker tex spenat, olika salladssorter, mangold, vattenkrasse, grönkål, pak choi och persilja.
14 votes
- Don't see your idea?