227 results found
-
Förtydligade recept
Tidigare hade ni i recepten en beskrivning hur varje matingrediens skulle hanteras innan matlagning:
Ex En morot (grovriven)
En morot (skivad på längden)
Detta gjorde det mycket enklare att förbereda allt innan man började själva tillagningen. Jag skulle gärna se att ni började med det igen.3 votes -
Stjälkselleri
Hej!
Har nyss börjat dricka selleri-juice varje dag enligt Anthony Williams förslag (Medical Medium). Går åt ungefär ett stånd om dagen o tänker att en selleri-kasse kanske kunde bli populär...
Trevlig helg!
Mvh Maja1 vote -
1 vote
-
Falafelkasse
Utan houmus, bara er fantastiska falafelsmet :) Däremot gärna med tortillabröd och lite grönsaker som passar att fylla dem med tillsammans med falafeln.
2 votes -
Fullfeta mejeriprodukter
I vår mejerikasse (den första) häromdagen fick vi mjölk som var 0,5% fetthalt. Vi ser gärna att vi får fullfeta produkter då det känns mest naturligt/näringsrikt samt svårt att få tag på i vanliga affärer 😊
1 vote -
Lådor som skräddarsys efter specialkost
Att man ska kunna anpassa alla era lådor utefter specialkost. Jag har ätit eran gluten och vegan låda hos min kusin som beställer era lådor och jag älskar recepten och älskar konceptet. Men jag som både är gluten och laktos intolerant önskar att kunna välja vilken låda som helst ut ert sortiment och då kunna skräddarsy den efter mina behov. Tror det skulle locka kunder och bredda ert utbud. Annan specialkost skulle kunna vara nötfri, mjölkfri, stenfruktsfri, äggfri och så vidare.
3 votes -
5 votes
-
Glutenfri vegankasse för 4
Den glutenfria matkassen görs för 4 personer så att man kan få matlåda, eller om man är en familj på 4.
3 votes -
Allergilåda
En låda där man kryssar i vanliga allergier och få får ersättningsproduker men samma recept. Exempel. Grädde ersätts med imat (mjölk allergi)
Nötter = utesluts
Fisk = kyckling ist eller vegetariskt. Etc etc3 votes -
Ingen palmolja i årstidernas produkter!
Hej, jag önskar att årtiderna slutar använda palmolja i produkterna. Det är ju en riktigt dålig produkt för planeten, även om den är ekologisk. Finns (bla?) i de i matkassarna flitigt återkommande tartletterna. mvh Evelina
1 vote -
Historiska leveranser
Jag vill kunna se vad jag beställt bakåt. När man handlar oregelbundet blir det en enda röra med Klarnas räkningar och jag har svårt att få ordning på vad jag handlat och om jag betalt i tid. Det vore en fin tjänst på er sida.
2 votes -
Extra Virgen Olivolja från Tabernas, Nijar i Almeríaprovinsen, Spanien
Jag hoppas att ni vill ta in Extra Virgen Olivolja från Tabernas, Nijar i Almeríaprovinsen, Spanien. Det finns två producenter som vunnit internationella priser: Oro del Desierto och Castillo de Tabernas och som erbjuder olivolja med olika olivsorter - alla superba. Tabernas ligger ungefär 50 km från Cabo de Gata uppe i bergen och är känt för sina Italienska Westernfilmer med Clint Eastwood. Det är ökenlandskap med superba oliver.
Vi har ett litet hus i San José i Cabo de Gata och handlar fina oliver, tomater (Rey Raf) och underbara fikon när vi är där. Och bär hem olivolja från…1 vote -
Ny kasse
För större familjer saknas för det mesta alltid en matkasse för storfamiljer. Jag föreslår en kasse för 6 personer!!!
Bäst hade varit om man själv kunnat välja kasse får 1 pers och uppåt.
3 votes -
Grön smothielåda
En låda med mer bladgrönsaker ex olika sorters spenat,mangold, grönkål svartkål, kryddor, blast från rödbetor och morötter etc. För oss som gillar att mixa gröna smothies :)
1 vote -
1 vote
-
Glutenfri version av barnkassen
Jag skulle önska att barnkassen gick att få glutenfri också. Samma grund, bara att man byter ut produkter med gluten mot motsvarande glutenfria produkter. Det är svårt att hitta en barnvänlig vegetarisk matkasse till ett glutenintolerant barn.
1 vote -
papaya i frukt lådan
Papaya lådan kan bli bra!
2 votes -
Glutenfri vegankasse för 4
Varför bara 2 pers? Vi är 4🤗
1 vote -
Ostar från Montes de Alcalá
Tidigare hade ni jättefina getostar från Montes de Alcalá i två varianter. Den halvlagrade var särskilt god. De har även en badad i smör och rullad i rosmarin som låter väldigt läcker! Kan ni ta in dem?
3 votes -
1 vote
- Don't see your idea?