Funktion til at bedømme ugens retter
En ny funktionalitet på website eller i app, der giver mulighed for at bedømme ugens retter med fx 1-5 stjerner el.l. På den måde kan vi kunder give feedback på, hvad der smager godt og hvor der kan bruges lidt justering. Kunne måske være til hjælp for kokkene på de forskellige kasser :-)

-
Zacko commented
tænker det er oprette individuelle "Min Konto" cookies hvor man foreslås opskrifter udefra tommel op og føj for hulen det er da umuligt dømme udefra "kokkehuer" om maden smager den enkelte som man har sagt førhen "mors mad smager bedst" og jeg har ofte (hos andre måltiskasse leverandører) haft den ubehagelige oplevelse bestille udfra ovenstående forslag hvorpå trods rutineret og rost for det jeg har præsenteret overfor familie og venner skal hælde det ud i lokummet over det jeg havde bestil smagte som lo.. ovenpå tilberede maden korrekt samt forberedende handle der rette værktøj og tilberedt som beskrevet
om bare det er muligt hindre man modtager opskrifter der påstår man man bør undgå Lurpak og foreslår hælde biobrændsel på panden til bage racerbæ pandekager eller forloren hare skal dække med forloren halal bacon der giver forstoppelse som begge affedter både tarm og hjerne okay jeg lyder muligvis både bestialsk og sart det er dog baseret på jeg hindres ovenstående ved andre måltidskasse leverandører det er baseret på detailhandlens madsminkede råvarer jeg har været tvunget til indtage under indlæggelser grundet jeg har disse allergier som hjemløshed ovenpå tilte over uærlighed ovenpå overtage steder der er påstået mugfrit idet skrive under og præventive tiltag betyder jeg udover nasse smøger og samle skrald ikke har råd til indtage andet end præfabrikerede junkfood opskrifter jeg har haft bestilt online til min dør