IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

IdéKassen

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

1. Smør i mejerikassen i stedet for eks. tykmælk/yoghurt.
    Når man (som vi) har valgt en måltidskasse, frugtkasse og mejerikasse for at udgå at skulle bruge tid på at tage i supermarkedet i hverdagen, er smør den kritiske mangelvare.

Smør skal derudover (også) ofte bruges i retterne (i måltidskasserne).

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Genindføre Slank 24/7 (morgen-frokost-aften) med begrænset leveringsperiode. Det kunne være 1. kvartal + april måned, hvor mange ønsker hjælp til vægttab.

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  3. Vi er mange, der lever med keto som livstil, fordi det gør så meget godt for kroppen og ik som slankekur. Selvfølgelig ryger overflødige kg væk, men man stopper ik derefter, så trist i vil køre et ens rul på 6 uger. Vi henter lækre opskrifter, madplan, indkøbslister fra dietdoctor.com (svensk/engelsk side), hvor i kan lade jer inspirere. Vi var fast kunde ved jer for halvandet år siden, men så gik vi over på keto.. vi vil helt klart købe keto kassen ved jer, hvis i varierer på samme måde som andre af jeres alm kasser.

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  4. Vi elsker vores vegetar 20 min. kasse - men..... hvis man som os går en del ud, så er en 4-dags kasse ikke altid hensigtsmæssig. Lad os få en 3-dags version. Så kan man også kombinere kasser gennem ugen.

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  5. Mange lider i dag af forhøjet blodtryk, og jeg vil foreslå en måltidskasse lavet til denne gruppe med sunde måltider efter DASH-kosten, som foreslås på Hjerteforeningens hjemmeside, og som kan være alternativet til medicin med grimme bivirkninger.

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  6. En eller to ekstra måltider til weekenden med ekstra lækre råvarer - gode bøffer eller skalddyr eksempelvis og mulighed for dessert. Gerne nogen retter der kræver lidt ekstra tid og som giver en følelse af ren selvforkælelse.

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  7. Mere rene verdenskøkkenkoncepter, fx japansk kasse, mexicansk kasse, fransk kasse, thai-kasse, italiensk kasse, tysk kasse(!), dansk kasse. Måske som sub-kategori til jeres dejlige verdenskasse. Jeg kunne godt tænke mig muligheden for at leve som en mexicaner en hel uge ;-)

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  8. Vi er utroligt mange der lever med stofskiftesygdom og rigtigt mange har stor effekt af at spise efter Autoimmune protocol. På den kost undgås gluten, soya, tilsat sukker, mælkeprodukter, bælgfrugter og natskyggefamilien. Kan gøre det svært for mange at finde på gode og nærende måltider. Derfor er der mange der kaster os ud i måltidskasser og færdigkøbt boneboth mv. da det ellers er for stort et arbejde at leve efter princippet.

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  9. Jeg arbejder hjemme og har behov for en hurtig, nem og sund frokost.
    Tilberedningstid må ikke overstige 10 min.

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  10. 7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  11. Vi er en familie på 4, som er blevet ret glade for kvik vegetar kassen, men 4 dage er nogen gange for meget for os. Vi synes det kunne være skønt, hvis I ville lave en kvik vegetar kasse til 3 dage (til 4 personer).

6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  12. En måltidskasse, der er vegetarisk, hvor konceptet er at man kun skal lave mad 2 dage men der er nok til husstanden i 4 dage. Dvs en kasse der har til hensigt at skabe rester. Til den travle hverdag hvor hjemmelavet mad helst ikke skal blive for bøvlet. #rester #jatak

6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  13. 10 minutters kassen i en variant hvor retterne er børnenes favoritter f.eks. lasagne, boller i karry, pasta carbonara. Hurtigt tilberedt og smil hele vejen rundt om bordet:)

6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  14. Det ville være skønt at kunne fravælge enkelte grønsager. Jeg kan desværre ikke blive medlem da jeg ikke kan tåle tomater og i jeres grøntsagsretter er der rigtig mange. Kunne være skønt bare at kun tage en eller to råvarer ud af kassen.

6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  15. 6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  16. Jeg er SÅ begejstret for, at der nu er en kvikkasse, som ikke indeholder fisk (uden torsk havde været tilstrækkeligt for mig), men hvor jeg synes, det er ærgerligt, at kassen kun tilbydes til tre dage.

Jeg ville gerne kunne erstatte kvikkassen med fisk 5 dage - til en kasse uden fisk på menuen i 5 dage.
    Jeg føler desværre ikke, at den nye løsning dækker min families behov. Måske der er andre som os?

6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  17. Jeg er ny kunde i butikken...og har svært ved og vælge imellem jeres skønne kasser... dog savner jeg en kalorie-kasse om jeg så må sige... jeg er single og småt spisende... og ville så gerne tage lidt på... er ret sikker på der sidder mange andre derude der godt kunne trænge til en hjælpende hånd med det...

6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  18. Elsker jeres koncept
    Og det ville være så lækkert hvis i havde en kasse med gode kulhydrater ekstra kød og grøntsager jeg ville ihvertfald gerne betale det ekstra :)

6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  19. En helt alm. Kvikkasse, hvor en eller flere kuverter kan udbyttes eller tilvælges som hvedefri. Ikke blot glutenfri, da glutenfri produkter ofte indeholder hvedestivelse.
    Jeg tænker på produkter som f.eks. medister, lasagne og falaffel, hvor det er svært at undgå den hvede der er indblandet i produktet.
    Der findes en masse skønne varer, der kan erstatte alm. pasta, pizzadej, brød m.m.
    Ligesom man kan vælge ekstra kuverter, kunne det være fint med enten en Kvikkasse uden hvede eller et tilkøb med en eller to kuverter uden hvede.
    I dag findes der kun en Slankekasse eller en vegansk kasse der er…

6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  20. 6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)