IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

IdéKassen

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

1. Man kan ind i mellem se retterne inde på hjemmesiden, men det ville være en super god service hvis man bare havde et billede med i opskrifterne som tilsendes. Kokkene laver allerede retterne, så de skal blot tage et billede. Fordelen ved forslaget er, at vi ikke skal gøre noget aktivt for at finde billedet. Jeg kan i et lignede forslag, at der er svaret med, at der er en app, men det kunne altså skabe en kæmpe værdi hvis man bare smider et billede ind med i opskrifterne.

153 votes
    Vote

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    10 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Jeg har en familie med 3 børn, og jeg mangler derfor mulighed for at bestille en kasse til 5 personer. Der er stadig flere større, ofte sammenbragte familier, så hvorfor ikke give mulighed for at man kan opgradere kasser til 5, 6 eller flere personer?

Mvh
    Hanne Nielsen

135 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    22 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Vi forsøger hele tiden af udvide vores sortiment. De fleste kasser opstår, efter jeres efterspørgelse – det samme gælder antal personer.

Da vi oplever en større efterspørgelse på måltidskasser til flere personer, er der nu en række kasser som findes til 5 personer.

Følgende måltidskasser til 5 personer er :
    - KvikKassen
    - BørnefamilieKassen
    - Livretter
    - KvikKassen Uden Fisk

Forhåbentlig vil i opleve endnu flere personer, på flere af vores måltidskasser i fremtiden.

/Sandra, Aarstiderne

3. Jeg er sikker på ret mange jøder og muslimsker som jeg selv gerne vil benytte sig af aarstiderne men dette kan vi ikke med mindre vi skal bestille vegetar kasserne og så skal vi alligevel ud og handle kød så det ville være alletiders hvis i ville overveje at sammensætte opskrifter med alm fisk og kosher eller halal kød også nogle med børne menuer ☺️

122 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    5 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

På nuværende tidspunkt, er der en række af vores produkter som er halalslagtet.

Desværre har vi ikke en kasse som udelukkende indeholder halalslagtet kød.

Hvis efterspørgselen bliver større, er det helt sikkert noget vi kan arbejde os hen i mod.

/Sandra, Aarstiderne

4. Dvs. en måltidskasse med laktosefri mejeriprodukter og altså IKKE en hvor alm. mejeriprodukter 'bare' er fjernet.
    Jeg vil rigtigt gerne gøre det nemmere for mig selv med de her måltidskasser, men jeg er laktoseintolerant og ønsker samtidigt ikke at fjerne mejeriprodukter fra min diæt.
    Jeg synes der mangler et alternativ til jeres low-carb kasse, som er det eneste 'laktosefri' i har i sortimentet lige nu.
    Jeg er mere eller mindre konstant på fedekur, så jeg ønsker ikke en 'low-carb' løsning.

114 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    7 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Vi har endnu ikke en måltidskasse som er laktosefri.

I vores nuværende sortiment kan du finde vores veganske måltidskasse som er helt uden animalske produkter og derfor også uden produkter som mælk, smør mm.

Desværre er laktosefrie kasser ikke i sortimentet, men måske det kommer hvis efterspørgelsen bliver større.

/Sandra, Aarstiderne

5. Det kunne være dejligt, at kunne vælge fisk fra i en hvilken som helst kasse, uden at være nødt til at huske på, at skifte kasse hver uge eller gå på kompromis med antal dage. Man skulle kunne vinge af, at man ikke ønsker fisk og der kunne fx følge kylling eller andet kød med til samme opskrifter. Noget i den stil. Vi har pt valgt Aarstiderne helt fra, af ovenstående grunde.

111 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    9 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Der er et ønske fra flere af vores kunder om generelle fravalg i vores måltidskasser.
    Desværre er det endnu ikke en mulighed.

På nuværende tidspunkt kan i finde vores KvikKasse uden fisk, som naturligvis aldrig indeholder fisk.
    Derudover kan du i lige uger få livretter uden fisk.

Muligheden for fravalg af fisk i alle kasser, er ikke muligt på nuværende tidspunkt.

Forhåbentlig vil det blive muligt i fremtiden.

/Sandra, Aarstiderne

6. Jeg er fast kunde og betaler med kreditkort, derfor kunne det være rart, hvis jeg under mine side kunne se, hvor meget jeg skylder jer og hvornår det bliver trukket på min konto, så der er styr på pengene.

110 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    4 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Hej Kathrine, tak for din idé og feedback!

Et længe ventet svar, da jeg kan se, at din idé stadigvæk samler stemmer (bedre sent end aldrig :-))

Vi sender altid en kvitteringsmail, når man laver en bestilling hos os. Her vil alle ordrer de næste fem uger tydeligt fremgå – så her kan man holde overblikket over hvad man har bestilt og for hvor mange penge. Derudover får du en mail hver 14. dag, når vi trækker pengene.

Jeg håber, at det kan hjælpe med at holde styr på tingene :-)

Ha’ en dejlig dag!
    /Amanda

7. Indeholder kun grøntsager, frugt, raw frø, nødder og kerner. Måske tørrede frugter som feks dadler, gojibær eller soltørrede tomater. Tang produkter i raw feks noriark eller arame.

106 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  8. Det kunne være super lækkert med en kasse der gjorde det mere muligt at grille, eller at der blev taget hensyn til det i de eksisterende kasser.
    Det er lidt “træls” at stå og lave suppe når vejret siger 27 grader ;)

104 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    18 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Opdateret 20/06/19

Hej alle sammen

På baggrund af jeres efterspørgsel sidste år, har vi valgt at få en GrillKasse på hylderne i år – eller faktisk har vi valgt at få to!

En SommerGrillKasse med 3 forskellige slags kød som egner sig godt til grillen, og en Grøn GrillKasse med forskellige grønsager som er gode at grille hele eller fx på et spyd.

I finder GrillKasserne under vores sommervarer lige her – https://www.aarstiderne.com/frugt-groent-og-mere/sommer

Rigtig god fornøjelse – og god sommer!
    /Amanda

9. Der kommer mere og mere fokus på lidelse IBS (irritabel tyktarm). Hver 6 dansker lider af irritabel tyktarm. Jeg fik det konstateret for 6 uger siden. I går var der en 3 siders artikel i B.T, som også havde forsiden. Jeg har først nu fået viden om diæten LOW FODMAP og prøvet den i en uge og det har givet fantastiske resultater. Aarstiderne har haft denne kasse. https://www.bt.dk/.../irritabel-tyktarm-saadan-slipper-du...

99 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  10. Da vi selv bager rugbrød, vil vi gerne have rugmel og knækkede rugkerner fra Aurion tilgængelige.

98 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
    under review  ·  Anne-Mette responded

Hej Karen. Tak for din ide. Vi planlægger at udvide bageuniverset, men kan ikke endnu sige, om alt vil blive tilgængeligt i onlineshoppen. Men hæng i og hold øje – der vil komme nye sager :)

11. en måltidskasse med madvarer fra hele norden som følger årstiderne.

71 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    2 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

En måltidskasse med nordiske måltider er ikke noget vi tidligere har haft på tegnebrættet.

I vores nuværende sortiment, kan i finde vores dogmekasse, som udelukkende består af danske råvarer, der er i sæson.
    Læs mere om dogmekassen her: https://www.aarstiderne.com/frugt-groent-og-mere/groent/dogmekassen

Jeg vil sørge for, at gå videre med ønske om en nordisk kasse – måske det er noget i vil opleve i fremtiden.

/Sandra, Aarstiderne

12. En kasse med ting til hjemmelavet babymad :)

70 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    11 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  13. hej.
    Er det mulig at frokost menuen i slankekassen 24/7kunne blive en ny seperal kasse ????
    Hilsen Mona

69 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    8 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  14. Jeg mangler en glutenfri måltidskasse, som ikke er lavet ud fra en diæt som slankekassen eller low carb. Det kunne være almindelige retter som boller i karry, svensk pølseret osv. således kassen også egner sig til børn. Jeg har cøliaki og tåler ikke gluten, så derfor har jeg altid et lager af glutenfri pasta. Jeg tænker de fleste, som ikke tåler gluten har glutenfri pasta i skabet, så man kunne måske lave kassen med henblik på at kunderne selv stod for pasta til de retter, hvor kartofler og ris ikke bruges. På den måde kan prisen på kassen nemmere holdes…

68 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  15. Indfør en vegansk kvikkasse - den I har nu kræver for meget snitten og hakken. Ved mange (!) vælger den fra, da man skal ordne for meget og det taget for lang tid i hverdagen.

66 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    3 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  16. Jeg ønsker I laver en lowcarb vegetar kasse med opskrifter, gluten og laktosefri. Og en low carb fiske kasse med opskrifter, gluten og laktosefri.

61 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    under review  ·  Juliane responded

Hej, og tak for din idé! Jeg beklager, at du ikke har fået svar tidligere.

Pt. har vi ikke konkrete planer om at introducere en vegetarisk eller pescetarisk variant af LowCarbKassen, men vi har godt lagt mærke til den stigende efterspørgsel efter netop den type kasser, og jeg ved, at det er noget, vores Produktudvikling også er opmærksomme på. Så det kan sagtens være, at vi på et tidspunkt kommer til at lancere en kasse som den, du ønsker dig. I mellemtiden lader jeg din idé stå åben, så den kan samle stemmer fra flere interesserede :-)

/Juliane, Aarstiderne

17. Sidder her og kigger på 12 bananer, der er i gang med at skifte farve til nuancer af brunt.
    Der er ingen i familien, der spiser bananer .....
    Tænker på, at der er en grøntsagskasse uden kartofler! - som vi fx bruger, når vi har adgang til nye kartofler, der er gravet op samme dag.
    Ville ønske, der var en frugtkassen uden bananer .....

60 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  18. Jeg tror, at en single, vegetar måltidskasse, som ovenikøbet kunne spises med god samvittighed, ville blive et hit hos den moderne storbykvinde i 30erne!

59 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Hej alle

Vi har i løbet af årene udvidet vores sortiment af Måltidskasser til singler og der er nu 11 styk (!) at vælge imellem.

Lige præcis en “Vegetar Slankekasse” til singler har vi ikke, men det er muligt at få VegetarKassen, SlankeKassen og mange flere til 1 person lige her
    https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/?persons=1

Jeg håber, at I – iblandt de mange kasser, kan finde en, som falder i jeres smag – rigtig god fornøjelse!
    /Amanda

19. I laver den LCHF (Low Carb High Fat) kasse for een person. Men nu prøver jeg den først for 2. Selvom det bliver dyrt for mit sparsomme budget. Men intutivt lyder det perfekt.

56 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  20. Dogme-frugtkasse: En kasse kun m. dansk frugt (evt. kun i efteråret, hvor danske æbler og pærer findes i overflod) Vil ikke have sydamerikanske blommer og druer i en tid, hvor danske haver bugner af frisk frugt!

55 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    2 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
    under review  ·  Anne-Mette responded

Opdatering 19. september 2012

Hej igen. Som du kan se af svaret her http://idekassen.aarstiderne.com/forums/100373-id%C3%A9kassen/suggestions/3171282-danske-%C3%A6bler-og-p%C3%A6rer-i-frugt-og-mixkasserne-om-e har vi undersøgt mulighederne for at skaffe dansk frugt.

Men på nuværende tidspunkt er løbet desværre kørt for i år: Pæresæsonen er ved at rinde ud, og danske økoblommer har haft et hårdt år og været for få og for dårlig kvalitet. Så lige nu ville æbler være det eneste, der kunne være i en dogmefrugtkasse, og der har vi jo ÆbleKassen netop nu – kun med danske æbler.

Men vi kan lide ideen og ville gerne afprøve, om en Dogmefrugtkasse kunne lade sig gøre. Måske kan vi til næste år skaffe flere danske pære, kombineret med lidt danske blommer og tidlige æblesorter i en dogmefrugtkasse. Så ideen er ikke død – den må blot sidde over i et år. Sådan er det jo, når man vil følge sæsonen :)

Hej Cæcilie. Tak for den idé.…

• Don't see your idea?