IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

IdéKassen

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

1. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Gerne a la flexitar-, pescetar- eller 500kal-kassen men bare uden kartofler (både de almindelige og de søde), altså med fisk, kylling og masser af grønt :-)
    Pasta og ris kan man også altid selv spæde til med om nødvendigt.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  3. Mad morgen, middag/madpakker med frugt grønt samt aften til forældre plus børn til 7 dage i ugen
    Gerne så man ved eks kvinde 1200 kcal mand 1600 kcal så man ikke overspiser evt vægttabsønske imødekommes og heller ikke laver madspild

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  4. Jeg er interesseret i at købe jeres kokos yoghurt naturel, men ikke de andre varianter, så jeg foreslår at det bliver muligt at købe dem hver for sig.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  5. Min mand og jeg er pensionister, og er meget glade for at spise mange grøntsager og kun lidt kød/fjerkræ og fisk . Har i øvrigt i mange år købt mad hos årstiderne. Men jeg er ved at være godt træt af, at man ikke kan bestille en kasse beregnet til ældre mennesker ( 71år,75år ).
    Min mand bryder sig ikke om bulgur,couscous, burger ,pizza og den slags. Så hver gang jeg opdager at næste uges kasse indeholder noget af den slags ,prøver jeg i panik at finde en anden slags måltidskasse. Det er surt 😐. Var det ikke på tide…

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  6. Voksne der ønsker at tabe sig, har brug for en nem og lækker madkasse kasse. Så arbejdsdagen kan klares uden at falde i, med kagen fra kaffekanden...

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  7. Jeg savner at Proteinkassen også kan købes til til 1 person i 3
    dage istedet for som nu, at 1 person kun kan købe til til 5 dage ?

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  8. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  9. For os med intolerence kunne det være fedt at mejeriprodukterne blev laktosefri.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  10. 240 gr grovmix fra Semper, 2 tsk bagepulver, 120 gr. sukker, skal fra bergamotte + 1spsk saft, 2 tsk vaniljepulver, 120 gr. flydende becel.
    Bemærk også mælkefri.
    Så put gerne igen en bergamotte i mixkassen!

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  11. Halvt så mange gulerødder i Snackgrønt og i stedet mere af andet grønt

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  12. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    under review  ·  Anne-Mette responded

Hej Kim. Tak for dit input. Det er bestemt meget relevant. Jeg tager det med videre.

13. Jeg oplever lidt for tit, at opskrifterne ikke er ordentligt gennemarbejdede. Pludselig bliver en ingrediens fra listen glemt i fremgangsmåden eller der er ikke angivet minutantal på koge-/stegetider. Det er især i Verdenskassen.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    started  ·  Anne-Mette responded

Hej Kirsten. Du har helt ret, og vi har strammet meget op på korrekturlæsningen af opskrifterne. Det ville være dejligt med en tilbagemelding, om du også synes, det er blevet bedre. På forhånd tak.

14. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej Jeanette. Tak for din ide. SingleKassen er næsten en lille MonsterFrugtKasse. Der er du bare så heldig, at du også får et par grøntsager med. Måske er det en kasse, du kan bruge?

15. En måltidskasse med kød men uden fisk.
    Jeg er opvokset med frisk fisk, og nyder det ofte

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  16. Ja det må være det næste. At man selv kan plukke varer hos jer, lige præcis det man mangler så man ikke skal ud at supplere.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej Mette. Tak for din ide. Vi planlægger at udvide vores sortiment af ekstra varer. Der vil du kunne plukke et brede udvalg af frugt, grønt, kolonial, vin etc., end du kan i dag. Forhåbentlig vil du så kunne finde det, du måtte savne i din kasse :)

17. At i arranger dage hvor børnene laver mad til familien og tager et med hjem, nogle dage i vinterferien.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej Karin. Tak for din ide. Vi er ved at planlægge aktiviteterne for 2012 og tager din ide med i overvejelserne.

18. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Opdatering den 9. januar 2012

Hej Lisa

Tak for dit svar på Facebook. Nu forstår jeg det bedre – jeg kan godt se, at hvis der er ting, du ikke kan tåle, så gælder det om at finde en kasse med mindst muligt spild.

Vi har planer om at lave en grøntsagsalarm, der skal gøre det muligt for dig at få besked, når der fx er tomater, peberfrugt mv. i den kasse, du plejer at få. Samtidig kan du få at vide, hvilke kasser der ikke indeholder de grøntsager, du har valgt fra. På den måde får du mulighed for at skifte kasse, så du undgår flest mulige af de sager, du ikke kan tåle.

Dog kan der jo være det problem, at hvis der er rigtig mange råvarer, du gerne vil undgå, så kan det blive svært at finde en kasse, hvor de ikke indgår.

En anden måde at…

19. Næste uges madkasse opskrifter får en genvej, så man hurtigt kan skimme udvalget. Jeg har fast 14. dages abonnement, men vil alligevel gerne se, hvad der ellers bydes på - for måske at ændre bestilling. Dette gælder også for de uger, hvor jeg ikke har abonnement.
    Som det er nu, er det for besværligt/langsommeligt

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    2 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Hej Morten. Tak for din ide. Fra forsiden af MåltidsKasseoversigten (http://www.aarstiderne.com/MaaltidsKasser.aspx ) kan du klikke på “Se ugens indhold”, og i toppen af den boks, der kommer frem, står der navnet på de retter, der er i kassen. Nedenfor står styklisten med den præcise angivelse af varerne i kassen.

Er det nok at se retterne på “overskriftsniveau” eller vil du gerne se hele opskriften, før du beslutter dig?

20. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej Malene. Tak for din ide. Har du set Den Grønne Kasse? Den opfylder næsten dine behov. Den er til 4 personer i 3 dage, og består altid af en ret med kød, en med fisk og en vegetarisk.

Grøntsagerne er alle danske, så de følger årstiderne. Sammensætningen af måltiderne er 80/20, dvs. 80 % af maden er fra plateriget og 20 % er animalsk. Samtidig får du råvarer og opskrifter, hvor der er godt med fuldkorn og flere rå grøntsager og færre kogte. Det er ikke bare godt for dig, men også for planeten. Du kan læse mere om 80/20 mad, og hvad det gør for både dig og dine omgivelser her: http://sejlersen.blogspot.com/2012/01/8020-mad-et-fremtidsscenarie.html

Jeg håber, det er noget, du kan bruge :)

• Don't see your idea?