880 results found
-
I udvikler en vegetar kalorie kasse
Jeg er meget begejstret for jeres vegetar kasse. Den er dog ret kalorietung pga al den olie man bruger.
Det ville være skønt hvis I kunne udvikle en vegetar kasse med færre kalorier. Eller alternativt at opskrifterne kunne foreslå et slankere alternativ.8 votes -
Årstiderne ❤️ Lifesum
Perfekt samarbejde, tænker den snart vejer tungt i idekassen? 🤞😊
8 votes -
Dansk sæsonkasse
Jeg foreslår, at I tilbyder en måltidskasse, hvor råvarerne er lokale og sæsonbetonede - dvs. at transport af råvarer er minimeret. Det er muligt, at det bliver lidt svært / kedeligt at skaffe interessante og friske råvarer fra Danmark (og nærmeste omegn) i visse dele af året - men så kunne kassen jo være sat på stand-by så længe. Vi shopper alligevel rundt mellem ugens kasser og vælger den, der i omfang og tilbud passer bedst til den kommende uge. Så det gør ikke noget, at en måltidskasse ikke kan leveres i fast abonnement alle årets 12 måneder.
Tak for…
8 votes -
Krydderikasse tak
Jeg er forelsket i flere af jeres krydderiblandinger! Jeg savner muligheden for at kunne tilkøbe krydderier, ligesom man kan købe olie/salt/vin/kaffe på hjemmesiden :) evt en “smagepakke” og en “byg selv krydderipakke” hvor man vælger 5 blandinger 😁
8 votes -
Mulighed for synligt kalorieindhold pr. portion for alle opskrifter
Kalorieindhold pr. portion bør være opgjort på alle opskrifter i måltidskasserne eller i appen sammen med næringsindhold. På denne måde kan man, hvis man har brug for det f.eks. ift. træning, holde øje med, hvad man spiser (om man får for mange eller for få kalorier, proteiner, fedt mm.) ift. hvad man spiser resten af dagen.
Flere andre måltidskassemærker har dette og det er lige så diskret som at vende en vare i supermarkedet og se på næringsindholdet.
8 votes -
Temakasser
Jeg har tænkt på om i kunne lave nogle temakasser- det kunne være sjovt at rejse med smagsløgene eller udfordre smagsløgene. Jeg har forslag til temaer.
Amerikansk mad, gammel dansk mad, engelsk mad, fransk mad, kinesisk mad, arabisk mad, østrigsk mad, grønlandsk mad, svensk mad, citron på 3 måder, gulerod på 3 måder, chili på 3 måder, urter fra naturen
Hilsen Astrid, 10 år
8 votesHej Astrid – mange tak for din idé!
Hvor er det sejt at du skriver ind til os og har mod på, at prøve nye ting i køkkenet :-)Nogle af vores kasser har et tema, som f.eks. VegetarKassen, hvor man bliver inviteret indenfor i det skønne plante univers. Et andet eksempel er VerdensKassen, her får smagsløgene lov at rejse rundt i hele verden og blive inspireret af nye smagsoplevelser :-)
Vi har også massere af kogebøger med forskellige temaer – dem kan du se lige her https://www.aarstiderne.com/frugt-groent-og-mere/boeger-grej
Jeg sender selvfølgelig dine forslag videre til produktudvikling og så må du ha’ en rigtig god weekend! :-) /Amanda, Aarstiderne
-
Der kommer flere kasser til os der er 5 , der er kun 2 vi kan vælge imellem, den ene er familiekassen og den er slet ikke noget for os, vi v
At der kommer flere kasser til os der er 5 i husholdningen, vi har 2 muligheder i dag og den ene er familiekassen som slet ikke er noget for os, vi har 3 store børne og det gider de ikke.dvs vi kun kan købe kvik kassen og der er vi gået fuldstændig kolde på cous cous og kedelige oksekødsstrimer... så please flere muligheder og mindre cous cous og kød strimler. Venlig hilsen Runa
7 votes -
At 10 minutter kassen til fås til 4 dage!!
ENDELIG en kasse med lækker mad, som vi som børnefamilie kan nå i hverdagen! Jeg ELSKER den. Men 3 dage er ikke nok, så vi ønsker os 4 dage.
7 votes -
Low Carb, glutenfri flexitar - uden kød fra firebenede dyr.
Oluf Borbye Pedersen & team er helt fremme med mikrobiom - og den bedste tarmballance er ifølge dem med minimum af kød fra firebenede dyr og kaskader af grøntsager.
Lowcarb glutenfri måltidskassen er suveræn med de fantastiske smags- & sansefulde opskrifter Morten Schou laver! - men ofte med kød fra firebenede dyr 2 til 3 af dagene.Så herned opfordring til Lowcarb glutenfri flexitar måltidskasse i samme varianter som Lowcarb og allervigtigst stadig af Morten Schou.
7 votes -
2 dages vegetarisk "nok til aftensmad dagen efter"-kassen
En måltidskasse, der er vegetarisk, hvor konceptet er at man kun skal lave mad 2 dage men der er nok til husstanden i 4 dage. Dvs en kasse der har til hensigt at skabe rester. Til den travle hverdag hvor hjemmelavet mad helst ikke skal blive for bøvlet. #rester #jatak
7 votes -
Personligt arkiv af opskrifter
Jeg vil foreslå at alle opskriver stilles tilrådighed igennem ens profil, således at
- vi får mindre print
- det bliver lettere at genfinde ens opskrifter
- man kan give opskriften en vurdering
Så hver gang man har købt en kasse så bliver opskrifterne så tilgængelige for en på ens profil, og man vil lansomt få sin egen opskrift bog, men vurdering og kommentarer til opskrifterne. På denne måde får i også let feedback på opskrifterne.7 votes -
Indholdsfortegnelse i opskrifterne
At der til hver opskrift står hvor mange kcal der er pr person
7 votes -
Skole-madpakkekassen som add-on til aftensmåltidskasserne
Med det store fokus på den varierede, sunde og tillokkende/inspirerende madpakke til skolebørn forslår jeg, at I kigger ind i muligheden for at tilvælge madpakke-ingredienser + opskrift til sin måltidskasse (skal være tilvalg af hensyn til business casen).
Muligt tilvalgt til fx. Livretter:
Skolemadpakke til 4 dage 1 barn:
DAG 1: 2 Grove raps med kylling, creme cheese og rocula + gnavegrønt, 1 stk frugt og en lille pakke grovkiks
DAG 2: 1 Grovbolle med fiskefrideller + gnavegrønt, 1 stk frugt og grove kiks
DAG 3: Rugbrødssandwich med creeme cheese, spinat, agurk og radisser + granvegrønt, 1 stk frugt og…7 votes -
Kvikkassen laves i en svinefri version
Jeg elsker jeres kasser, men er træt af alt det svinekød, som jeg hver gang giver til naboen. De kasser, der passer til børns smagsløg, har næsten altid en dag med gris, og jeg spiser det ikke.
7 votes -
Sødmælk til mejerikassen
Det ville være rigtig rart hvis der var mulighed for at bestille sødmælk, til mejerikassen istedet for minimælk.
7 votes -
Slanke-vegetar-kvikkasse - det er lige hvad jeg mangler
Overskriften siger vist alt
7 votes -
I laver en CO2 neutral kasse.
At i har en måltidskasse, hvor den er så CO2 neutral som muligt.
7 votes -
Vegetarkasse til den store familie
Jeg foreslår, at vegetarkassen udvides til 5 eller 6 personer. Vi er en familie på 5 med 3 unge mennesker med stor appetit.
7 votes -
KLIMA-KASSEN
Jeg savner en KLIMA-KASSE med indhold afstemt efter lavest mulige "CO2-omkostninger" på produktion, transport og tilberedning samt bæredygtig emballage med retursystem
7 votes -
der kommer smør i mejerikassen.
Smør i mejerikassen i stedet for eks. tykmælk/yoghurt.
Når man (som vi) har valgt en måltidskasse, frugtkasse og mejerikasse for at udgå at skulle bruge tid på at tage i supermarkedet i hverdagen, er smør den kritiske mangelvare.
Smør skal derudover (også) ofte bruges i retterne (i måltidskasserne).7 votes
- Don't see your idea?