IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

1. I laver en raw måltidskasse

Jeg savner meget at kunne købe ekstra varer til mine raw food måltider: en stor pose frisk spinat, grønkål, citroner mv. Der findes masser af lækre opskrifter så hvorfor ikke inkludere disse og lave en egentlig raw måltidskasse? I kunne samarbejde med nogle af raw food restauranterne i København eller booke Ida Kirk Foged som laver menuerne på Råbar i Århus - til at sammensætte jeres opskrifter med årstidens grønt til både måltider og juicer :)

31 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    5 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Megen mindre plastic emballage

Som jeg ser andre har beskrevet -Unødvendig megen plasticemballage!
    Der findes udmærkede bio-nedbrydelige alternativer tilgængelige overalt i Europa.
    Adskillige varer behøver end ikke indpakning!
    Betaler hjertens gerne mere for jeres levering uden plastic

29 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Hej, og tak for din idé! Vi deler så klart dit ønske om at minimere brugen af plastic i kasserne, og nogle af mine dygtige kollegaer er netop nu i gang med et projekt, som har til formål netop at undersøge, hvilket plastic, vi helt kan undvære, og hvilket vi kan erstatte med mere bæredygtige alternativer. Jeg regner med, at resultaterne af projektet vil have indflydelse på, hvordan kasserne pakkes, allerede inden udgangen af året. Vi skal naturligvis nok informere om tiltagene, når de er klar til at blive sat i søen :-)

/Juliane, Aarstiderne

3. 29 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    4 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  4. Måltidskasser uden fisk

For os der , desværre, aldrig lærer at spise fisk, ville det være så fint hvis I kunne lave en 4 dages slankekasse uden fisk, eller evt lægge en vegetar dag mere ind. Det samme også i andre kasse med fisk. Simpelthen lade den udgår, eller erstatte med en vegetar dag.

29 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  5. Der var en 24/7 kasse for vegetarer

Jeg vil gerne foreslå at der var en 24/7 kasse til vegetar. Det ville bare være så dejligt

28 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  6. Feedback til Aarstiderne

Jeg ønsker en nemmere måde at give feedback til jer end ved at maile eller ringe til kundeservice. Konkret forestiller jeg mig muligheden for at rate de enkelte retter/opskrifter i måltidskasserne, ved at kunne give 0-5 stjerner til dem via appen. Så kan i nemt se hvilke retter som fungerer og er populære og kunne ønskes som gengangere og hvilke retter som skal indgå sjældnere udfra hvor populære de er. Jeg kunne også tænke mig at man let via sin egen profil kunne indsende en kommentar til ugens kasse. Det kunne være at en vare mangler eller er forkert, noget…

28 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    3 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Hej,

Tak for dit forslag.

Netop ideen med at kunne anmelde de enkelte retter arbejder vi på at få med i næste opdatering af app’en.

Dit øvrige forslag om bedre feedback-mulighed vil jeg give videre til dem, der arbejder med at udvikle app’en.

Venlig hilsen Lene

7. det kunne være rigtig fedt med billeder på alle opskrifter samt oplysning om kalorier pr. pers :-)

det kunne være rigtig fedt med billeder på alle opskrifter samt oplysning om kalorier pr. pers :-)

27 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  8. kylling

Jeg ønsker mig en kødkasse med langt mere kylling og langt mindre svinekød

26 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  9. Måltidskasser til tre personer/5 dage.

Vi savner måltidskasser til 3 personer/5 dage :-(
    Vi er særlig interesseret i den Grønne kasse :-)

25 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  10. Slank frokostkasse

At man kan købe slank frokostkasse for sig selv og ikke under Slank 24/7.

25 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  11. I tilbudder kalkun i november måned.

Der er mere end 8000 amerikaner i Danmark, og langt det fleste af dem bør i hovedstaden. De laver alle sammen en store kalkun i de sidste 2 uger i november, og jeg gætter på at rigtige mange er jeres kunder. De bestiller fra en lokale slagter ellers køb frosne, ikke øko, fra supermarkederne.

Hvis i vil tilbud dem til ’thanksgiving’ i fremtiden kan det nemt promoveres blandt amerikanerne i vores forskellige facebook grupper 

25 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  12. Have fuldkornsprodukter i kasserne

Jeg ønsker at ris og wraps er fuldkornsprodukter. Jeg modtager kvikkassen og er ellers super glad for indholdet men ærgrer mig over hvide ris og wraps. Går det ud over de 30 minutter at koge ris, så giv det som valgmulighed eller se om I kan finde parboiled øko. Wraps kan sagtens fås i fuldkorn ( hos os spiser vi ikke andet)

25 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    2 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  13. En vegetar/Lowcarb kasse

Min idé er en måltidskasse, som er en vegetarkasse men, som samtidig ikke indeholder ligeså meget kulhydrat som den gør nu. Den nuværende kasse indeholder næsten alle dage kulhydrat (eller stivelse). Jeg synes det kunne være fedt med en vegetarkasse, som ikke indeholdt ligeså meget kulhydrat eler stivelse som den gør nu!

25 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  14. Kasse uden Svinekød

Ville ønske man kunne købe en familiekasse uden svinekød

24 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  15. Børnefamiliekassen skal kunne købes til 5 dage !!!!

Vi er super glade for børnefamiliekassen her den første uge og børnene spiser godt og glæder sig allerede til menuen i næste uge.
    Så i en travl hverdag kunne det være super fedt hvis den bliver lavet til 5 dage.

24 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    3 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  16. Tapaskasse

En kasse med ingredienser til nem tapas. Eksempelvis: Manchego, gruyère, tørret skinke, rejer, chorizo, tapanade, aioli, oliven, godt brød, sprøde grøntsager. Generelt bare lækkerier samlet i en kasse, så man undgår en maraton rundt til forskellige specialforretninger,

24 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  17. Måltidskasser m. retter til to dage...

Kære Aarstiderne
    I en travl hverdag kunne det være fantastisk, hvis Aarstiderne kunne leverer en kasse, hvor måltiderne var beregnet til to dage.
    Altså således at man på dag 1 lavede og spiste af retten, og på dag 2 kunne lune/varme rester v. og/eller med en mindre arbejdsindsat kunne forvandle resterne til et nyt sundt måltid.

I vores lille husholdning bestående at to voksen laver jeg efterhånden altid mad til to dage (eller fryser et måltid ned) - både af hensyn til tid, men også for at kunne ydnytte alle råvarerne ordentligt, og mindske madspil.

Jeg vil enormt gerne gøre…

24 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  18. I burde skrive hvilken kartoffelsort som er i ugens kasser.

Ville det ikke være i Årstidernes ånd, at man som kunde kunne se hvilke kartoffelarter I havde i kasserne. Det gjorde I tidligere, og det var meget inspirerende at prøve de forskellige danske sorter som I sælger, og hvad der kendetegner dem.

24 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
    planned  ·  Anne-Mette responded

Hej Berit. Tak for din ide. Vi vil prøve at få sorten med allerede i denne uge. Det kan dog være en udfordring, da der kan være flere sorter i spil i samme uge, og det kan være svært at vide, hvilke kasser får hvilke sorter. Men vi ser, hvad vi kan gøre :)

19. Kasser til 5 personer.

Vi har brugt måltidskasserne det sidste halve år og er meget glade for det. Nu bliver vi en voksen mere i en periode på et halvt år og jeg vil være ked af hvis jeg skal gå væk fra jeres kasser så længe så det vil være dejligt hvis man kunne få til 5 og evt. til 6 personer også så er der bare lidt ekstra med, der må være flere familier med mere end 4 som gerne vil spare tid og gøre det nemt med økologisk mad. ??

24 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Hej Anita,

Fra uge 3 næste år leverer vi vores BørnefamilieKasse til 5 personer i 3 dage.

Kassen fås med og uden frugt.

Du kan læse mere om BørnefamilieKassen her:
    https://www.aarstiderne.com/MaaltidsKasser/?families=boernefamiliekassen

Glædelig jul og godt nytår!
    Vh. Lene & Aarstiderne

Hej,

Grundet den store efterspørgsel arbejder vi på at få en måltidskasse til 5 personer på hylderne engang efter sommer :)

Du kan skrive dig op her og få besked, når kassen kommer:
    https://www.aarstiderne.com/Kundeservice/Nye%20kassevarianter

Gode hilsner Lene

Hej,

Tak for dit ønske om en ny variant af MåltidsKasserne.

På MåltidsKasse-siden kan du under hver kasseoversigt for Kvik, Livretter osv. se et link, hvor du kan angive, hvis der er en variant af kassen, du mangler – altså flere/færre dage og flere/færre personer.

Denne afstemning bruges for os til at vurdere, hvilke varianter vi skal åbne op for, når vi har ressourcerne til det.

Vi håber, at du vil give os…

20. Kokkekasse for 2

De andre måltidskasser til 2 er ikke længere så udfordrende. Verdenskassen minder efterhånden meget om Kvikkassen.
    Måske en Kokkekasse for 2 ville være løsningen? Jeg savner en kasse til 2, som er inspirerende og hvor maden godt må tage længere tid end 30 min at lave.

24 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  • Don't see your idea?

IdéKassen

Feedback and Knowledge Base