Skip to content

IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

IdéKassen

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

882 results found

1. En madpakkekasse til f.eks. to personer, så børnene får varieret og spændende mad med i skole.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Admin →
    How important is this to you?

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  2. Jeg er sikker på, at den manglende interesse skyldes, at Freestyle-kassen er for svær at finde på sitet. Det er pga. Freestyle-kassen, at jeg igen har fået mod på at købe kasser hos jer, for jeg mister hurtigt interessen, når de samme måltider dukker op igen med jævne mellemrum i de øvrige måltidskasser. Med Freestyle-kassen kan man genfinde kreativiteten og lade sig inspirere af de lækre sager, som dumper ind ad døren. Det er bedre end juleaften :-) Bedste hilsner Berit

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Admin →
    How important is this to you?

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
1 2 41 42 43 45 Next →