882 results found
-
Kasse uden laktose
Lav en kasse med laktosefri mælkeprodukter til alle os der ikke tåler laktose. Vi er flere og flere der ville abonnere på den.
1 vote -
En frokost/madpakke kasse
En kasse med ingredienser til enten frokostsalater eller/og sandwich.
1 vote -
der tilbydes en kasse til 5 personer til 4 eller 5 dage
Vi er 5 i familien og synes at 3 dage er for lidt, så skal vi alligevel handle og få ideer i løbet af hverdagene
1 vote -
Middelhavskostkassen
Middelhavskost er forsat overlegen i forhold til sundhed og forebyggelse af sygdom. Og så smager det jo godt. Jeg synes I bør skabe en Middelhavskostkasse.
1 vote -
Glutenfri Veganske GodMorgenKasse
Glutenfri Veganske GodMorgenKasse
Since I struggle with gut inflammation, I aim to reduce gluten and dairy to a minimum. This works well with your Glutenfri VeganerKasse for lunch and dinner but I struggle with the GodMorgenKasse which I really love. It's great to start the day with diverse breakfasts and explore some ingredients I haven't tried before.
Therefore, it would be amazing to have a gluten-free, vegan breakfast option. <3
Thanks for your great work and the amazing food you offer! Annika
1 vote -
500 kalorie kassen fås uden fisk
Kunne godt tænke mig at 500 kcal kassen som er glutenfri kunne bestilles uden fisk da jeg ikke spiser fisk og skaldyr
Hilsen Inge1 vote -
Ugens dagligvarerkasse
Mange har supplerede Aarstiderne med øko dagligvarer fra Irma. Hvad gøre vi nu? Familierne mangler en ugentlig abonnement på mælk, yogurt, rugbrød, mysli, pålæg til madkasser. Til for eks. 2-4 personer. Så man ikke skal bruge tid på at køber varerne enkeltvis, men at de kommer automatisk hvert uge. Det vil supplere jeres måltidskasser, grøntsager og frugt, og vi vil overleve Irmas lukning!!
hilsen,
en trofast aarstiderne kunde igennem rigtig mange år...1 vote -
Vegetar budgetkasse
En vegetarisk budgetkasse, der ligesom budgetkassen holder sig til ikke-forarbejdede produkter. Lavpraktiske retter der gør det muligt at bruge sin fantasi og trylle lidt derhjemme med egne krydderier fx. Fuldstændig som budgetkassen, bare uden kød.
1 vote -
Baby venlig kasse
En kasse der indeholder fødevarer som kan spises af babyer. Fx nem at mose, mild og nem at fordøje.
1 vote -
Veganer- og kvik-vegetarkasse i 3-dages version
Jeg er vegetar og abonnerer på vegetarkassen, og vil gerne have mulighed for at skifte kasse ind imellem. Er dog fast bundet til vegetarkassen, den er eneste vegetariske kasse, der fås i en 3-dages version, og jeg har brug for den fleksibilitet, en 3-dages kasse giver.
1 vote -
En plakat der viser de forskellige arter af grøntsager
Så vi kan hvilket krydderi vi står med i hånden. I sidste uge var der f.eks "New Zealandsk spinat" med - den var ny, aldrig hørt om før. At i så også havde glemt at komme det med i kassen, ville måske være blevet opdaget hvis vi vidste hvordan det så ud da vi pakkede kassen ud.
Men en plakat med en oversigt over de forskellige eksotiske grøntsager ville være rart - vi ved alle hvordan en agurk og en tomat ser ud.
1 vote -
1 vote
Hej Berit – og tak for din idé! Det er rigtigt, at vi ikke pt. sælger kombucha. Vi har haft brug for at sætte produktionen på pause og gennemtænke setuppet, før vi begynder levering igen. Når det sker, skal vi naturligvis nok give lyd :-) /Juliane, Aarstiderne
-
Garanti for kød i kassen
Vi modtager slankekassen. I næste uge er der ikke kød den ene dag. Vil foreslå at der er garanti for kød hver dag. Ellers ville vi vælge en anden kasse.
1 voteHej Conni, og tak for din idé!
Det er ikke på trapperne, at vi laver en kasse med kød-garanti – blandt andet fordi vi oplever stigende interesse for de kødfri måltider selv hos dem af vores kunder, som modtager kasser med kød.
Du kan dog altid se denne og næste uges menu i de forskellige kasser på aarstiderne.com – og evt. skifte rundt imellem kasserne, hvis der er særlige råvarer, du gerne vil undgå eller ikke kan undvære :-)
/Juliane
-
1 vote
Hej Lene – tak for din idé!
Som du måske ved, er det muligt at købe vores krydderiblandinger i vores Gårdbutik i Humlebæk. Det ligger pt. ikke i kortene, at de kommer til salg på hjemmesiden. Men jeg lader din idé stå, så den kan samle stemmer – vi holder selvfølgelig løbende øje med efterspørgslen :-)
Husk, at du løbende kan møde vores krydderiblandinger i div. måltidskasser.
Du ønskes en dejlig dag!
/Amanda -
Forbedring af app'en, så dobbelt bestilling af samme kasse, samme uge, undgås!
Jeg har ved flere lejligheder udtrykt min utilfredshed over for den måde som appen er sat op på vedr. bestilling af måltidskasser.
Mere specifikt, at man aktivt skal fravælge et abonnement. Jeg er med på, at det er en del af jeres koncept, men det er ligeledes jeres mål, at forhindre madspil og dermed overforbrug. Ikke mindst skal det være nemt og bekvemt for jeres kunder at bestille og veksle mellem kasser og vælge og fravælge, når deres behov skifter.
Det hænger dårligt sammen med, at det er nemt at glemme at skifte feltet "Hvor ofte ønskes kassen leveret".
Jeg…1 voteHej June
Tak for din idé og feedback! Jeg kan godt se din pointe.
Grundlæggende set er Aarstiderne en abonnementsforretning, og det er det, vores butik er indrettet efter. Men vi er naturligvis ikke interesserede i, at man som kunde får bestilt kasser eller andre varer, som man ikke vil have eller kan bruge. Derfor sender vi også altid en kvitteringsmail, når du laver en bestilling hos os. Her vil alle ordrer de næste fem uger tydeligt fremgå – så her kan du holde overblikket.
Men dermed sagt – vi er altid åbne overfor feedback, og derfor sender jeg selvfølgelig din idé videre til vores udviklere, som sidder med designet af vores app.
Ha’ en dejlig dag!
/Amanda -
Vegetarkassen kan købes for 2 dage og ikke i weekenden
Spis mindre kød og mere grønt. Os der gerne vil følge dette råd og samtidig have mulighed for at købe økologisk og med interessante opskrifter er dette en oplagt mulighed for Aarstiderne at indføre
1 voteHej Birthe – og mange tak for din idé!
Dejligt at du gerne vil spise mindre kød og mere grønt, vi har flere måltidskasser, som passer til netop dette ønske – lige fra FlexitarKassen til Vegetar-, KvikVegetar-, Veganer- og Den Glutenfri Veganerkasse.
Du kan læse mere om vores grønneste kasser her https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/?category=DeGronnesteUdover vores weekendkasser, har vi ikke planer om at lave en måltidskasse til 2 dage, men vi er altid åbne overfor feedback, og derfor lader jeg selvfølgelig din idé stå, så vi løbende kan holde øje med efterspørgslen.
Ha’ en dejlig weekend!
/Amanda -
Man overvejer at udvide servicen til ikke brofaste øer .- selvfølgelig imod fragt betaling.
Jeg kan så let som ingenting samle 10-15 familier på Læsø som ville købe jeres kasser og samtidigt også betale et (rimeligt) fragtbeløb. Det kræver selvfølgelig lidt logistik i forhold til at nå den tidlige færgeafgang så kasserne kan nås at blive omdelt inden aften. Kan det overvejes?
1 voteHej Kitty – mange tak for din idé!
Vi vil mægtig gerne levere vores Måltidskasser til de ikke-brofaste rundt om i landet, men desværre er det en stor logistisk udforing at time leveringen med færger og derfor er det ikke lige på trapperne, at vi bliver landsdækkende – i ordets bogstavelige forstand.
Men vi giver selvfølgelig lyd, hvis der skulle ske ændringer!
Du ønskes en rigtig god weekend!
/Amanda, Aarstiderne -
Super lækkert med en glutenfri veganerkasse. Gerne uden soja også, da soja også er et allergen. Ellers tydeliggør, når soja anvendes.
Super lækkert med en glutenfri veganerkasse. Gerne uden soja også, da soja også er et allergen og der kan være krydsreaktioner, når man ikke tåler gluten. Kan det ikke lade sig gøre (altid), så i det mindste tydeliggøre, når soja anvendes, så det er nemt og overskueligt at se om, der er anvendt soja i de forskellige retter.
1 voteHej Tanja – og mange tak for din idé!
Det er ikke lige på trapperne, at vi laver en kasse som er fri for flere allegener end gluten. Men vi holder hele tiden holder øje med efterspørgslen. Vi vil dog rigtig gerne sikre en høj variation i vores måltidskasser, så når vi i Den Glutenfri VeganerKasse er begrænset ift. gluten, sikrer vi variationen gennem glutenfri varianter, som til gengæld kan indeholde soja.
Husk at du altid kan se indholdet af kasserne på aarstiderne.com. Her finder du også ingredienslister for produkterne, hvorpå der er specificeret om produktet indeholder allergener som f.eks. soja.
Jeg håber, at det kan være en hjælp fremover :-)
/Amanda, Aarstiderne -
Jeres græskar gnocci sælges separat
Jeres græskar gnocci er virkelig gode, og umulige at opdrive noget lignende (andre gnocci bliver så smattede...) Så kan i ikke pleeeease sætte dem op som ekstravare i tilkøb? Please...!
1 voteHej – og mange tak for din idé!
Dejligt at læse, at du er glad for vores gnocci! :-) Det er pt. ikke på tegnebrættet, at de kommer til salg som ekstravare. Men jeg lader din idé stå, så den kan samle stemmer – og skulle det blive aktuelt, så skal vi nok give lyd fra os :-)
I mellemtiden er du altid velkommen forbi Krogerup Avlsgaard i Humlebæk, hvor de kan købes i vores gårdbutik.
Du ønskes en god weekend!
/Amanda, Aarstiderne -
Flydende grønt pakke UDEN Kombucha
Hej.
Vi er glade for jeres Flydende grønt.
Desværre bryder vi os ikke om Kombuhca der er begyndt at komme med.
Falder ikke i vores smags register. Fornemmes som æbleeddike med kulsyre.
Kunne pakken ikke laves uden?1 voteHej Kenneth
Tak for din idé! Hvis I mest er til Frankly’s friskpressede juice og gerne vil undgå Kombucha, er vores Frankly JuiceKasse måske lige noget for jer? :-) I får 8 flasker juice af frisk, koldpresset frugt og grønt.
I kan se indholdet af kassen her – https://www.aarstiderne.com/frugt-groent-og-mere/juice-saft/frankly-juicekassen
God dag!:-)
/Amanda, Aarstiderne
- Don't see your idea?