880 results found
-
KÅL - KASSE - KUN GAMLE SUNDE SORTER
En kasse med de kålsorter som man har testet i flere forsøg siden 2014.
De gamle kålsorter har LANGT større indhold af sundhedsfremmende - ja helbredende stoffer - end de kål vi kan købe.
Man kan forebygge og helbrede bla diabetes og fedme/overvægt.
Det er beskrevet i anerkendte tidsskrifter.
Hvorfor ikke skaffe adgang for alle til disse grøntsager?
De produceres jo allerede - men kun få får adgang til dem.Det burde være en top prioritet at få disse gamle kålsorter ud til alle - alle skal have mulighed for at spise sig rask.
Udvalgte kålsorter er testede i hospitalsregi…
1 vote -
Mulighed for at mildne retter
Vi bruger vegetar 20 minutter kasserne. Nogle af retterne er lavet på forhånd. Og nogle af dem er ret Spicy. Det ville være dejligt hvis der da fulgte noget med som man kunne mildne retten med efter smag. For eksempel youghurt. Vi er nødt til at have youghurt på lager til "nødstilfælde", hvis hele familien skal kunne være med, men ofte må vi så bare smide det ud.
1 vote -
I laver en vegetarkasse med 500 kalorier
Vi er meget glade for 500 kal kassen, men ville ønske, at vi kunne vælge en 500 kal kasse, der er vegetarisk :-)
1 vote -
Recovery kasse
En særlig protein og energi rig kasse til mennesker, der skal komme til kræfter efter større operation eller anden udmattende sygdom
1 vote -
1 vote
-
Patchworkkassen
Vi er mange familier, der lever lidt ujævnt. Har børn, kærester og venner i huset nogle dage, andre dage ikke. En mandag aften regner man måske med at være to, men ender med at være seks. Og så står man der med tre måltider til tre, der ofte er tænkt som varierende i den forstand, at de supplerer hinanden. Minuset ved det er, at de sjældent er spændende sammen. Det er ikke så lækkert at spise indisk, mexicansk og dansk vegetarisk på en gang fx. Jeg er derfor ofte endt med at lave noget andet ud af ingredienserne - og…
1 vote -
1 vote
-
Ravioli
man kan købe jeres spinat ravioli (med i livretter i uge 44) i jeres "købmand".
1 vote -
Måltidskasser som passer til familier på 6 mennesker eller mere.
Jeg har en familie med 4 børn. Derfor mangler der måltidskasser eller en fleksibel ordning, som passer til familie med 6 mennesker. Der findes nok andre familier med ligenende situaiton. Man kan vælge at bestille 2 måltidskasser, men denne løsning er alt for dyrt.
1 vote -
1 vote
-
Glutenfri
En glutenfri kasse, men som stadig indeholder kød og fisk... Jeg er ikke veganer, så kunne være fint med en kasse for os der vil leve så "normalt" som muligt, men uden gluten..
Og gerne hurtige retter. :)
1 vote -
Indtænk low fodmap principper
Jeg ønsker mig en kasse hvor der er taget hensyn til low fodmap principperne. Den behøver ikke være fuldt low fodmap, men det kunne tænkes ind, så der ikke er for mange fodmaps i hver enkelt ret. Som det er nu, kan jeg ikke spise ret mange af jeres vegetarretter
1 vote -
Byg selv kassen
Mulighed for selv at kunne vælge retter ud fra eksisterende kasser. Så er man ikke bundet på den enkelte kasse, hvis der er en ret man ikke ønsker eller noget nyt, man gerne vil prøve
1 vote -
KvikkasseVegetar500kalorier20 minutter
Jeg foreslår der laves en vegetarkasse med kun 20 min. tilberedning og med 500 kalorier som fokus - muligt også for 1 person og gerne til 4 dage.
1 vote -
Low carb vegetar
Kunne rigtig godt tænke mig en low carb vegetar/ pescetar kasse . Rigtig rigtig godt tak
1 vote -
500 Kcal kassen incl. Max. 10 g kulhydrat
Hej alle ☀️
Vi modtager her i huset 500 Kcal kassen og er rigtig glade for det, der er bare den lille hage, at den indeholder rigtig mange kulhydrater.
Her kommer så min gode idé:
Det kunne være genialt, om 500 Kcal kassen kunne laves sådan, at der var ex. Max. 10g kulhydrat pr. person pr. måltid også. Det ville da være en god kombination 🤞☺️1 vote -
Fedtfattig vegetar hurtigkasse
Tiden eller overskuddet kan nogle gange være knap, så en fedtfattig lynkasse vil være perfekt, hvis man gerne vil passe på vægten.
1 vote -
valgfri retter
Jeg ville ønske, at det var muligt at kunne sammensætte egen kasse. På den måde ville det være muligt at vælge enkelte retter fra, feks. afbestiller vi ofte kassen helt da vi ikke bryder os om udbenede kyllingelår, et trist stykke kød.
1 vote -
SENSEKASSEN I 3 dage
Gerne valgmulighed 3 eller 4 dage. For os er 4 dage for mange
1 vote -
Paleo
Vi mangler altså en paleo kasse - jeg kan ikke finde “low carb” kasse på jeres side!
1 vote
- Don't see your idea?