882 results found
-
Protein på veganer boksen
Jeg er veganer, jeg er ellevild med jeres veganer kasse. Der er dog et problem. Når man er veganer er det vigtigt at man får et bestemt antal proteiner. Det kunne være fedt hvis det kunne stå på opskriften hvad hver måltid er i proteiner
13 votes -
13 votes
-
En kombineret klima/børnefamilie-kasse
Børnefamilie-kassen 4 dages kassen, blot hvor 2 af dagene er uden kød (altså en kombination af børnefamilie-kassen og børnevegetar-kassen). Jeg tror, at mange af os savner inspiration til kødfrie retter, og dette kunne være en vej.
12 votes -
kylling uden ben
Kunne virkelig godt lide i lavede opskrifter med kylling uden ben. Og det i stedet var mere kyllingefilet/bryst. Vi har familikassen og både fisk og kylling med ben er meget upopulære her!!!!
Ville være prikken og i'et i nogle ellers super kasser. Bliver så skuffet når jeg støder på jeres kylling):12 votes -
Mere fleksibilitet i måltidskasserne
Hej Aarstiderne
Jeg er laktoseintolerant, og jeg kan forstå, at de eneste mulige måltidskasser, hvor jeg ikke skal smide en masse mejeriprodukter ud og tilkøbe ekstra laktosefrie produkter, er de veganske. Men jeg er ikke veganer, fordi jeg ikke kan tåle mælk.
Kunne det mon være en mulighed at udvikle nogle mere fleksible løsninger? Fx at man kan vælge laktosefrie produkter i stedet for laktoseholdige produkter mod ekstra betaling, eller at man kan fravælge produkter i kassen (i det her tilfælde mejeriprodukterne).
Den manglende fleksibilitet gør i hvert fald, at jeg er nødt til at vælge Aarstiderne fra, selvom jeg…
12 votes -
Laktosefri
Jeg savner helt konkret en kasse, eller en tilvalgsmulighed, som er laktosefri. Udfra hvad jeg kan se er den eneste konkrete kasse den veganske. Min kæreste og jeg nyder kassen, men kunne godt bruge en mulighed for lidt afveksling.
En sådan kasse må gerne helt undgå mejeriprodukter.
12 votes -
LOW Carb til 4 mennesker 5 Dage
Hej vi ville blive så glade for LOW Carb til 4 mennesker og 5 dage. Håber det kommer til at ske:0)
12 votes -
En glutenfri laktosefri Flexitarkasse - altså med grønt, fisk og fugl
Vil være vild med en glutenfri og laktosefri kasse som har grønt, fisk og fugl.
Pt. er jeg på den veganske glutenfri kasse, uden at være veganer.12 votes -
kost og autoimmune sygdomme
Jeg har autoimmun sygdom. Det er der mange der har - det er bla hashimotos og sclerose. Nyere forskning viser at man kan spise sig rask. Det er jeg godt i gang med. Derfor var det svært at vælge en måltdskasse. Men vi vil prøve slankekassen. Ikke fordi vi skal slanke os, men fordi den er uden gluten og mange grøntsager.
Ved autoimmun sygdom skal man undgå kost fra 4 fødevaregrupper. Gluten - laktose og casein (altså alle mælkeprodukter) bælgfrugter, alt indenfor bønner også grønne - og alt indenfor natskyggefamilien (tomater, chili, kartofler mm) Tænk hvis flere kunne være interesseret…11 votes -
I også sælger jeres krydderiblandinger
Nogle af krydderiblandingerne er rigtig gode. Sælg dem. Helst i glas. Men ellers så man f.eks. kan købe 10 breve af en slags ad gangen.
11 votes -
Kvik vegetar til 3 dage ligesom alle de andre kvik kasser så bliver vi kunder igen :)
Vegetar kassen er for tidskrævende. Vi var rigtig glad for kvik vegetar men 4 dage er for meget så håber kvik vegetar kommer til 3 dage :)
11 votes -
Måltidskassen med det hele
En måltidskasse med både morgenmad, frokost, aftensmad, eller blot et større udvalg af morgenmadskasser og frokostkasser
Hvis man alligevel skal ned og handle efter varer til sin morgenmad og frokost, så kan man jo lige så godt handle ind til aftensmad med det samme. Og det gør at hele konceptet med måltidskasser, er en smule overflødigt. Man kan jo også sagtens få økologiske varer i butikkerne.
Så hvis der var større udvalg af kasser til morgenmad og til frokost, til familier af alle størrelser, ville det for mange give en bedre sammehæng i hverdagen.
Venlig hilsen Signe
11 votes -
Krydderiblandinger kan købes sepetat
Jeg syntes jeres opskrifter er meget lækre og vil gerne bruge de krydderiblandinger I anbefaler, men de er pt. ikke til salg online hos jer. Det ville være skønt hvis de var, så man ikke selv skal blande fra bunden :-)
11 votes -
Frokostkasse
Nu har I jo både en morgenmadskasse og aftensmadskasser, jeg synes helt klart at der mangler en frokostkasse.
11 votes -
BØRNEVEGETAR til 4 eller 5 dage
Jeg får i øjeblikket Jeres vegetarkasse, men mine børn (1 1/2 og 3 år) har svært ved at spise måltiderne. Men Jeres børnevegetar-kasse er kun til 3 dage, og det er ikke helt nok til os. Så mit forslag er at lave en børnevegetarkasse til 4 eller 5 dage.
10 votes -
Flere kasser uden svinekød!
Nu hvor der kommer svinekød i verdenskassen, er der ikke mange varianter tilbage for os som ikke spiser svinekød. FlexitarKassen, Pescetarkassen og vegetarkassen er ikke en mulighed, da vi netop gerne vil have kød til hvert måltid, hvilket gjorde verdenskassen perfekt for os der gerne vil have kød, men ikke svin.
Hvis man bestiller kvikkassen på tre dage, ender man næsten altid at få mindst en ret med hvor der er svin.Det kunne være fedt hvis i lavede en kasse uden svinekød, eller at man kunne vælge mellem svin og en anden type kød i de eksisterende kasser.
10 votes -
Glutenfri
Det kunne være virkelig lækkert med en glutenfri kasse, som ikke er veganer eller slankekasser. Det findes ingen steder. En kasse som kan egne sig til en familie på 4 med børn. En kasse med “almindelige” hverdagsretter - bare glutenfri.
10 votes -
Næringsindhold
Vi er begyndt på vegetarkassen. Da vi begge er meget aktive (løb, svømning og cykling), så ville det være rart, hvis der i papirudgaven af opskrifterne var en oversigt over næringsindhold, ligesom der er i slankekassen.
Mvh Bjørn Agger
10 votes -
Tilvalg af glutenfrie/laktosefri/mm. produkter ved alle kasser
Mulighed for at ændre produkter med gluten, laktose eller lignende i alle kasser, evt. i form af tilkøb.
Der er mange der af forskellige årsager ønsker at undgå gluten og laktose, og I har allerede glutenfrie løsninger - bare ikke i alle kasser. At skabe mere fleksible pakkeløsninger ville give en større tilfredsstillelse som kunde og et større marked for jer som virksomhed.
10 votes -
10 minutterskassen til 1 person
Jeg er sikker på I kan få mange nye kunder ved at udbyde 10 minutters kassen til 1 person. Der er en stor stigning i antallet af både travle singler og enlige pensionister og vi vil sætte stor pris på nem og lækker mad.
10 votes
- Don't see your idea?