882 results found
-
1 vote
-
En træningskasse
Mange flere proteiner i kasserne især vegetarkassen. Alternativt man evt. Kan tilkøbe ekstra protein i kasserne.
1 vote -
Slankekasse med én vegetarret per uge
Hejsa.
Er super glad for slankekassen (får til 3 dage per uge), men synes det ville være rigtig dejligt, hvis én af retterne altid var vegetarisk :)1 vote -
Sport (High performance), kassen til familien som har brug for en større mængde protein. Kassen til familien hvor alle dyrker elite idræt.
Sports kassen hvor hele familien får ekstra protein og kuhlhydrater, korrekt fedt.Vi er glade for maden , men det er ofte ikke nok mad.
Hilsen sportsfamilien1 vote -
Andre kasser uden gluten
Jeg synes det kunne være fedt hvis der var flere kasser uden gluten ☺️ Jeg tænker især på vegetarkassen og slankekassen
1 vote -
Levering af varer fra købmand sammen med kasser
Det ville være en stor hjælp om man kunne få varer fra købmanden leveret sammen med sin madkasse og derved slippe for kravet om at bestille for minimum 225 kr. Ofte er det en enkelt eller to ting jeg ønsker at købe - og det haster som regel ikke mere end det passende kunne leveres med næste kasse.
1 vote -
Selvvalgte retter i kasserne
At man selv kan sammensætte kassernes retter - for logistikkens skyld kunne det være et begrænset udvalg retter at vælge mellem.
1 vote -
1 vote
-
Færdige salater til frokost
En kasse med 3-5 færdige salater til frokost.
1 vote -
At man kan købe sense kassen 3 dage om ugen. Nu skalman mindst købe 4 dage.
At man kan købe sense kassen 3 dage om ugen. Nu skalman mindst købe 4 dage.
1 vote -
grønne tomater
Til syltning - grønne tomater bliver ofte kasseret, når drivhuse tømmes her i efteråret - men de er meget anvendelige til syltning. Evt. 1 - 2 kgs kasser.
1 vote -
I tilbyder en kasse til Mortens aftens måltid
I kan tilbyde enten and eller gås og så noget lækkert tilbehør og evt til en vinterdessert.
1 vote -
Glutenfri fleksitar kasse
Ville være helt fantastisk hvisbder har en mulighed der hed en glutenfri fleksitar kasse. Så der var flere muligheder, selvom man ikke spiser gluten.
1 vote -
1 vote
-
Alle måltidskasser skal følge, og kan købes efter, samme principper
Altså til alle mulige antal personer og antal dage om ugen. Visse kasser passer nu ikke til familiens behov og må fravælger af den grund. Fx er det ærgerligt man ikke kan købe vegetar kassen hvis behovet er 4 dage om ugen
1 vote -
1 vote
-
1 vote
-
Online købmand:
At man kan bruge sit medlemsskab (499kr) til at handle med samme rabat i gårdbutikken på Krogerup.
Jeg har have på Krogerup, bor i nærheden og bruger butikken som dagligvarehandel. I behøver ikke fragte mine købmandsvarer, dem henter jeg selv. Dog dækker den ikke mine behov, ønsker derfor et større sortiment. Vil stadig have kasser leveret ved min hoveddør.
Endnu et rigtig godt koncept.
Hilsen Marianne1 vote -
Emballage
Jeg synes det ville være fantastisk, hvis i lavede emballage til salat, creme fraiche og lignende i poser. Således det ikke fylder i samme omfang i genbrugsspandene :-)
1 vote -
Bootcamp-kassen
Lækkert grønt og kød og en lille-bitte smule fedt. En kasse med fokus på grønt og få kalorier! Det kunne fx være en variation af proteinkassen med max 400-500 kcal pr måltid pr person. Alternativt en variation af slankekassen/“500-kcal-kassen” med mindre kulhydrat og tilsvarende mere protein for kaloriepengene. Årstiderne tilbyder SÅ gode råvarer og SÅ god smag med fantastisk bevidsthed om den klode, vi bor på! Tak! Men et måltid i proteinkassen kan komme op i 940 kcal, og det er for meget for en “vægttabs-bootcamper”. 500-kcal-kassen har for lidt protein og for meget kulhydrat til for alvor at kunne…
1 vote
- Don't see your idea?