882 results found
-
Laktosefri
Alle mælkeprodukter er fremover laktosefri.... ingen bliver syge af laktosefri - nogle bliver syge af laktose.. ikke noget tilvalg - bare mælkeprodukter fra aarstiderne uden laktose :-)
20 votes -
20 min vegansk måltidskasse
Den nuværende veganske måltidskasse er lækker, men tilberedningstiden er ofte lang. Jeg foreslår derfor en vegansk kasse med opskrifter, der maks tager 20 min., så det kan passe ind i en travl hverdag eller for folk med færre kræfter at kunne bruge på madlavning, der stadig ønsker at spise vegansk og blive inspireret af jer
19 votes -
Glutenfri
Man kunne lave glutenfri kasse som nødvendigvis ikke er vegansk
19 votesHej – og mange tak for din idé!
Vi har pt. tre måltidskasser som er naturligt fri for gluten :-) Udover den Glutenfri VeganerKasse, som du nævner, har vi SlankeKassen og LowCarbKassen.
Du finder dem her
https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/slankekassen
-
https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/lowcarbkassen.Jeg håber, at en af dem falder i din smag – god weekend!
/Amanda -
Meal Prep Kassen
Lav flere måltider klar og gem dem i køleskabet.
Samme måltid til flere dage i træk.
Fokus på kalorier, makroer og nemhed.
(Snack Tilføjelsespakke: eksempelvis - hjemmelavet protein- og energi kugler eller hjemmelavet knækbrød).18 votes -
Diabetes kassen
Med en masse kål opskrifter, så der opnåes et stabilt blodsukker hele dagen.
18 votes -
Vegansk low fodmap kasse
En low fodmap kasse der er vegansk
17 votes -
Baby mos/grød kasse
Jeg er en førstegangs mor som ikke anede hvordan jeg skulle bære mig ad med at fodre min datter af på aller bedste vis, da hun skulle gå fra modermælk til fast føde (mos/grød) mht. rette ingredienser/mængde/kombination/udførsel. Jeg snakkede med mange veninder om at vi godt kunne bruge en slags Årstidernes koncept, hvor vi fik leveret mad/opskrifter til at kunne lave den helt rigtige mos/grød, så de små fik den helt rigtige kombi med grøntsager/grugt/fedtstof/kød. Jeg ved fra mig selv at jeg var meget tilbøjelig til at lave den samme grød som for eksempel kartoffel/pore mos. Min tanke er at…
17 votesHej Jeanette og mange tak for din idé!
Jeg beklager den sene opfølgning, men bedre sent end aldrig :-)
Der er pt. ikke planer om at lave en måltidskasse til babyer, men vi har en skøn kogebog “Babymad”, som indeholder over 90 opskrifter på grød og mos :-)
Se mere om den her https://www.aarstiderne.com/frugt-groent-og-mere/boeger-grej/babymad
Ha’ en rigtig god dag
/Amanda, Aarstiderne -
16 votes
-
Verdenskassen uden svin
Verdenskassen uden svinekød, ligesom den plejede at være. Det var den eneste kasse som kunne bestilles hvis man ikke spiser svin, men fortsat gerne vil have kød. Der er inden kasser længere med kød uden svin, og det mangler der!
16 votes -
halal kød
Halal kylling/oksekød :)
15 votes -
Frokost-måltidskasse
Her i hjemsendelsesperioden kunne jeg godt tænke mig en frokost-måltidskasse med nem, sund og lækker mad.
15 votes -
Børnefamilievegetarkasse (eller børnefamilieveganerkasse)
Måltidskasse til familier, der gerne vil lære deres børn at spise grønt og klimavenligt. Velkendte grøntsager og godt med nødder. Skru ned for krydderiniveauet i de færdigblandede falafelfarser og medsend chilitopping til forældrene. Væk med eksotiske gryderetter og ind med små snackretter, som børnene kan vælge til eller fra.
15 votes -
Low food map måltidskasser - gluten og laktosefri l
Lav meget gerne low food map måltidskasser, der er gluten og laktose fri.
15 votes -
15 votes
-
Emballage om kollionalvare er genbrugelige. Fx glas som man sender tilbage sammen med kassen.
Genbrugelig emballage om tørvarer og saucer som kan sendes tilbage mad kassen.
15 votes -
Kvikkassen uden fisk i 4 eller 5 dage (ikke kun 3)
Vi er glade for kvikkassen - men fisken lever ikke altid op til samme kvalitet som grøntsager og kød. Så en kvikkasse uden fisk i mere end 3 dage er lige det, vi har brug for i vores familie :-)
15 votes -
“Minimal-opvask-Kasse” skal oprettes
For alle os uden en opvaskemaskine forslår jeg “minimal opvask kassen” med retter som one-pot og overbragte simreretter. Det kan godt være de normale kasser er nogenlunde hurtige at lave, men der er en eksplosion af opvask bagefter med pander, gryder, skåle osv.
14 votesDet er en super sjov idé!
Vi vil bestemt kigge ind i en måltidskasse version, hvor der er taget højde for opvasken.
En kasse med en masse one-pot retter, lyder også skønt!Måske det er noget i vil opleve i fremtiden.
/Sandra, Aarstiderne
-
Mælkefrie måltidskasser
Jeg tåler ikke lactose.en måltidskasse med mælkefrie alternativer, fx havremælk, soyafløde des lige, vil være en stor hjælp i hverdagen for min familie og jeg. Tilvalg af glutenfri vil være ekstra bonus :)
14 votes -
Protein på veganer boksen
Jeg er veganer, jeg er ellevild med jeres veganer kasse. Der er dog et problem. Når man er veganer er det vigtigt at man får et bestemt antal proteiner. Det kunne være fedt hvis det kunne stå på opskriften hvad hver måltid er i proteiner
13 votes -
Tilvalg af Gourmet Middag
Få mulighed for tilvalg af en Gourmet Middag til en måltidskasse - for at få nye ideer og smagsoplevelser af den "finere" madlavning også. Evt. som gæstemiddag også (til weekends)
13 votes
- Don't see your idea?