882 results found
-
Graviditetskasse
En kasse specielt tilegnet gravide.
45 votes -
En kasse uden svinekød
I har en masse dejlige kasser, til folk der spiser kød, er vegetar, flixitar, pescetar, der kun spiser lowcarb eller keto diæt, til diverse slankekasser. I har en kasse med en udvidelse af en anden kasse hvor man kan fravælge fisk.
Men I har ingen "kød" kasse uden gris.
Det kunne være super dejligt at få det valg.
44 votes -
Rent plantebaseret (må ikke forveksles med vegan)
Rent plantebaseret (så nej, ikke bare vegansk) kasse med uforarbejdede råvarer, nul gluten, nul olie, nul sukker, mel. etc.
Forskel mellem vegansk og plantebaseret:
EN PLANTEBASERET KOST = en kost centreret omkring hele plantefødevarer, så tæt på deres oprindelig form som muligt.
Dvs. en plantebaseret kost er defineret ud fra, hvad den rent faktisk indeholder. Hvilket er primært hele planter og derudover kan lidt animalsk og/eller forarbejdede/raffinerede* planter indgå også. På engelsk kaldes denne kost “a whole-food, plant-based diet”.
VEGANSK KOST = en kost fri for animalske produkter
Dvs. at en vegansk kost er defineret ud fra, hvad den IKKE…39 votes -
ANTIINFLAMATORISK MÅLTIDSKASSE
Antiinflamatorisk måltidskasse måske i samarbejde med Louise Bruun?
Flere og flere interesserer sig for antiinflamatorik mad. I burde være med da det er sund kost!35 votes -
Indføre et ratingsystem
Hvor kunne det være fedt hvis man som abonnent fik lov at rate jeres retter via appen. Nogle gange laver I sygt gode retter, nogle gange falder de lidt igennem, og nogle gange mangler der et eller andet for at fuldende retterne. Hvad med at brugerne fik lov at bedømme de opskrifter I laver, og valgfri mulighed for at uddybe. Jeres kokke ville helt sikkert lære en hel del om hvad vi brugere synes om og hvorfor, og brugerne ville få bedre retter. Hurra win-win
35 votes -
Glutenfri veganerkasse
Jeg vil gerne have den glutenfri veganerkasse til min familie, men den findes kun til 1-2 pers. Hvornår kommer den til flere?
33 votes -
Barselskassen - færdigretter til den nybagte familie
Færdigretter lige til døren til den nybagte familie. Færdigretter i stil med ''10 min kassen'' hvor en lille smule kan forberedes og ellers opvarmes.
Færdigretterne skal være børnevenlige, da der kan være børn i forvejen.
Kassen skal kunne vælges op til 4 personer i 4 dage.
Genial kasse som familierne kan købe selv -eller ønske sig i barselsgave.
Det er ikke nødvendigt at der indgår mejeri, frugt og juice - da dette kan tilvælges i form af ''tilvalgskasse'', så fokus er på ''færdigretterne'' i denne kasse.
32 votes -
Der kan købes en AI- kasse, Antiinflamatorisk kasse.
Retter og opskrifter til AI mad i måltidskasse.
29 votes -
Anti inflammatorisk kasse med juice
Anti inflammatorisk kasse både som vegetar, fiske og kød kasse. Abonnement med eller uden juice. vh Vivi
26 votes -
Mulighed for at til og fravælge svinekød
det kunne være fedt hvis kasserne var lidt mere fleksible i form af om der ønskes svinekød eller ej. Jeg spiser ikke selv svinekød kun grundet at jeg føler at fisk, okse og kylling er bedre for kroppen. Derfor kunne det være fedt hvis dette blev en mulighed.
25 votes -
Muligheden for tilvalg af laktosefri
Det ville være super rart hvis man i alle måltidskasser kunne tilvælge at de mejeriprodukter der anvendes er laktosefri. Vi køber det ofte selv udover, i stedet for den fløde eller creme fraiche der fremsendes med kassen.
24 votes -
3 dages Keto kasse til Singler
Jeg elsker at Keto-kassen er en ting.
Desværre er det som single kun muligt at få den i 5 dage.
Det gør desværre at jeg kommer bagud, da jeg ind imellem ikke spiser hjemme.Derfor ville jeg gerne have muligheden for kun at få mad til 3 dage.
Desværre så kan man kun få en 3 dages Keto-kasse, hvis man er mere en 1 person. Det ville være fedt hvis det kunne lade sig gøre.
3 dages mulighederne som single, er slankekassen og Kvikkassen, og desværre er der ikke nogle af dem der er egenede når man er på Keto-diæt.
24 votes -
Tilvalg af laktosefri og glutenfri produkter
Min søn har laktose intolerance- sammen med mange af den danske befolkning. Idag køber jeg derfor selv alternativer til de mælkeprodukter der kommer med måltidskasserne- og de der er med får vi ikke brugt.
Der findes alle slags alternativer- også ift glutenfri produkter mange heller ikke tåler. Det ville derfor være godt for madspild og nemheden, hvis man simpelthen bare klikkede på en knap ud fra sin valgte måltidskasse, hvis man ønskede laktosefri eller glutenfri erstatninger- og så betalte det ekstra. Det ville være så godt!23 votes -
Bæredygtig emballage
Min familie og jeg har i perioder benyttet os af forskellige måltidskasser fra årstiderne. Altid med stor tilfredshed mht. råvarernes kvalitet, nemheden i opskrifterne og ikke mindst mere tid til familien.
Jeg undrer mig dog, i disse tider med det øgede fokus der er på miljørigtig og bæredygtig emballage.
Jeg har i dag samlet ikke mindre end 4 plasticbeholdere med tilhørende låg, samt 2 plasticposer sammen fra aftenens ingredienser til måltidet.
Jeg er helt med på, at det vil ændre priserne på måltidskasserne, men jeg håber I vil inddrage overvejelserne om mere bæredygtig emballage i jeres videre forretningsudvikling, da jeg…23 votes -
Mere keto - færre kulhydrater i vegetarkassen
Jeg ville ønske, der var meget mindre pasta, ris, mel produkter og kartofler og mange flere grove salat typer som kål. De forrige gange har der været mere kål og færre kulhydrater, men denne uge er der ris, pasta mm hver eneste dag.
Keto er en meget populær livstilsændring og det kunne være dejligt at vegetar kassen matchede nogle af principperne.23 votes -
Kvik-veganerkasse
Der findes jo nu en kvik-vegetar-kasse som alternativ til vegetarkassen. Hvad med at lave en kvik-veganer-kasse, så man kan leve helt plantebaseret - med hurtige opskrifter :)
22 votes -
Hej Forslag til en ny type kasse. I forbindelse med afholdelse af havefest savner jeg en kasser med forslag og indhold til årstidens salater
Hej Forslag til en ny type kasse. I forbindelse med afholdelse af havefest savner jeg en kasser med forslag og indhold til årstidens salater velegnet til brug for mange gæster
22 votesHej Anja – og tak for din gode idé!
Vi har pt. ikke planer om en kasse med indhold til årstidens salat, men jeg lader naturligvis din idé stå, så den kan samle stemmer :-)
I mellemtiden vil jeg anbefale vores Mixkasse, hvor der altid er et udvalg af salat og næsten alt i kassen kan spises rå. Den indeholder også lidt frugt, som kan være fantastisk i salat. Læs mere her https://www.aarstiderne.com/frugt-groent-og-mere/groent/mixkassen
MixKassen er altså et godt bud på en kasse med ingredienser til en lækker og fyldig salat! Og mangler du inspiration, så husk at der altid ligger massere af opskrifter frit tilgængeligt inde på vores hjemmeside – aarstiderne.com/opskrifter – der er bl.a. en hel kategori med skønne salater!
Ha’ en dejlig weekend, når du når dertil!
/Amanda, Aarstiderne -
Glutenfri og Low foodmap
Jeg har cøliaki og IBS, de glutenfri kasser indeholder meget som ikke er Low foodmap. Der er mange, der lever Low foodmap som ikke tåler gluten.
21 votes -
Low carb kassen kommer tilbage
Jeg er rigtig ked af, at low carb kassen ikke længere kan bestilles.
21 votes -
21 votes
- Don't see your idea?