IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

IdéKassen

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

1. Forslag til low carb eller ny madkasse
    At udskifte en af måltiderne, fx. en af dem fra 4-benede dyr, med en lækker vegetarret. Formået er at få inspiration til lækker vegetarretter, mere anti-inflamatorisk kost samt miljøhensyn

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: Facebook Google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

Hej Susanne

Mange tak for din idé! Det er pt. ikke en mulighed, at udskifte et af måltiderne i vores kasser.

I stedet har du mulighed for, at tilføje et Ekstra Måltid. Med dette tilvalg kan du få et ekstra måltid leveret fra hhv. Kvik Vegetar eller 10 MinuttersKassen. Der er altså mulighed for at få et vegetarisk måltid leveret, som kan give en inspiration til lækre vegetarretter fremover.

Måltidet kan leveres sammen med en måltidskasse. Du kan også vælge at få måltidet leveret for sig selv, hvis det passer bedre.

Du kan læse mere om Ekstra Måltid på https://www.aarstiderne.nu/blog/2019/marts/10/en-lille-haandsraekning-til-de-ekstra-travle-dage/.

Du ønskes en dejlig dag!
    /Amanda

2. vi er en familie på 5 som gerne vil spise mere vegetarisk - men har brug for hjæp fra jer til både opskrifter og variationer

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  3. Det kunne være fantastisk at have små billeder i opskrifterne af de lidt specielle ingredienser som alm mennesker ikke lige kender.
    Så vil det være let at sortere kassen op til de forskellige dages brug. Jeg har prøvet af den grund at bruge forkerte ingredienser på forkerte dage, og det er jo lidt ærgeligt.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  4. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  5. Da jeg bor alene er alle ekstra pakker meget store. Jeg har allerede vegetarkassen, som er 4 måltider til 2 prs. for mig passer det med at der også er til froksot, hvilket er fint. Men jeg ville meget gerne supplere med fisk eller frugt engang imellem, men jeres pakker er for store.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  6. Jeg foreslår at I giver mulighed for levering på to adresser samtidigt i denne corona-periode, så man kan få leveret varer på både sin private- og sommerhusadresse, når familien er splittet op.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Hej – og mange tak for din idé!

Som du nok er bekendt med, kan du sagtens ændre din leveringsadresse og dermed få leveret din måltidskasse i sommerhus.

Men desværre er det pt. ikke muligt at få leveret til to adresser samtidigt – så er du nødt til at oprette to profiler. Hvis du ringer til mine gode kollegaer i kundeservice på 70260066, så vil de gerne hjælpe dig med det :-)

Du ønskes en dejlig weekend! /Amanda, Aarstiderne

7. .. ænde kød/fiskeråvarerne i low carpkassen, da det ikke er særlig spændende at få hk. okse/kalvekød hver mandag, kyllingeoverlår hver tirsdag og hvid fisk hver onsdag. Der er intet at udsætte på grøntsagerne, de er meget forskellige og det er fint, MEN kød/fiskeråvarerne er kedelige med det samme hver ugedag.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  8. Kunne det være en ide at tage et udpluk af nogle forskellige kasser til nye kunder, så de nemt kunde finde ud af hvad for en kasse der passer bedst til dem ?

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Hej – og tak for din gode idé!

Vi har ikke en decideret PrøveKasse til nye kunder, men vores måltidskasse ‘Jeres Favoritter’ ligger ikke langt fra din beskrivelse :-)

Jeres Favoritter er sammensat af de måltider, som vores kunder allerbedst kan lide og giver topkarakter, når vi hver uge beder et udvalg af dem anmelde ugens retter.

Du får altså et udpluk af 3 forskellige kasser hver uge – som både kan indeholde helt grønne måltider og måltider med kød og fisk.

Du kan se mere om Jeres Favoritter her: https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/jeres-favoritter

God weekend! :-)
    /Amanda, Aarstiderne

9. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  10. Jeg er ny kunde hos jer og super tilfreds. Men jeg kunne modsat de fleste andre godt tænke mig at der var en kasse som var målrettet folk der skal tage på i vægt. Vi vil fortsat godt leve sundt med hovedvægt på grøntsager, men det kunne være rart med noget mere fedende. Efter kræft forløb skal min mand tage meget på i vægt. Og det er svært da de fleste retter er ikke fedende. Så jeg tilsætter selv fløde og smør mm. Men så fjerner jeg mig jo fra original opskriften. Håber at det giver mening. Hilsen Jane Kirkevang

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  11. Hej Aarstiderne.
    Jeg har et forslag til jer; jeg foreslår I laver en pensionist-kasse.
    Jeg gav mine forældre madkasser i julegave. Tanken var, at jeg gerne vil skåne dem for at skulle ud at handle selv (corona-vise). Understøtte deres lyst til at lave sundt mad. Give dem en god oplevelse. De blev meget glade for gaven, og synes det er vildt fedt. Jeg må dog konstatere at kasserne er for dyre til, at jeg tror de som pensionister vil / har råd til at vælge dem, når gaven slutter. Desuden er retterne ikke så pensionist-venlige, selv om mine forældre er…

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  12. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  13. Jeg vil rigtig gerne skrue endnu mere ned på kød og gå fra Flexitarkassen til pescetarkassen og dermed bidrage til et endnu grønnere liv og mindre CO2. Fisk en dag og tre dage med vegetarretter! 💚🌱🌎👍🏾

0 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  14. 0 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  15. Jeg kunne godt tænke mig at der var en smagekasse fra Mattsson Nielsen som er glutenfri og mælkefri og som skifter indhold månedlig.
    (Det kan nemlig lade sig gøre kan jeg se på Mattsson Nielsen' hjemmeside).

0 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  16. Det kunne være skønt hvis man kunne få kylling i stedet for svinekød i Feks 500 kcal kassen. Der er næsten svinekød i alle måltidskasserne som har kød i. Undtagen de vegetariske kasser, men sjovt nok har de intet kød i overhovedet.

0 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  17. Endnu større stor basis
    Hvor der er endnu mere af det godt i basiskassen, så der er nok til en hel uge til og grov-grønsags-ædere :)

0 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  18. Jeg foreslår en ketokasse med en dag med fisk, hvor det er muligt at fravælge kød og mælkeprodukter.

0 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  19. Jeg synes det kan være svært at få nok grøntsager i hverdagen, og alle steder med såkaldte grønne slankekassen, er fuld med kartofler, korn og/eller mejeri produkter
    Er det ikke muligt at lave en helt enkelt kasse kun med grøntsager og magert kød som fjerkræ og fisk, for dem som er interesseret i at spise rent, men også for dem som er allergisk for rigtig mange ting

0 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  20. 0 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)