IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

Jeg foreslår at...

You've used all your votes and won't be able to post a new idea, but you can still search and comment on existing ideas.

There are two ways to get more votes:

• When an admin closes an idea you've voted on, you'll get your votes back from that idea.
  • You can remove your votes from an open idea you support.
  • To see ideas you have already voted on, select the "My feedback" filter and select "My open ideas".
(thinking…)

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

If a similar idea already exists, you can support and comment on it.

If it doesn't exist, you can post your idea so others can support it.

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

1. der indføres en klimaprofil på alle kasser således det er muligt at fravælge oksekød får selv slankekassen men ville gerne undgå oksekød

der indføres en klimaprofil på alle kasser således det er muligt at fravælge oksekød får selv slankekassen men ville gerne undgå oksekød

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: facebook google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Middags selskab

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at I lavede en måltidskasse til et middagsselskab med x-antal gæster.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  3. Protein smothie

Protein smoothie. Det er godt at tage en time før sengetid. Det giver god søvn og er godt for forbrændingen

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  4. Jeg kunne virkelig godt tænke mig en kasse uden kiwi

ingen kiwi i bare en af frugtkasserne.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  5. Vegansk kasse til 2 personer i to dage

Jeg kan rigtig godt lide at få madkasserne fra jer, prøve noget nyt og få lækre råvarer leveret til døren. Men jeg kan også rigtig godt lide selv at finde på ideer til aftensmaden, så vil rigtig gerne kunne kombinere det noget mere :)

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  6. Mindre forberedelse til børnefamiliekassen.

Vi har nu modtaget børnefamiliekassen i nogle måneder og er overvejende glad for den. Retterne variere ikke så meget (til skam for forældrene) men det store ønske er, at forberedelsen nedsættes. Langt de fleste dage er det 40-50 minutter og det er bare rigtig længe i en travl hverdag med sultne børn der gerne så maden klar 17.30.
    Jeg tænker at min familie ikke er den eneste der er lidt presset på madfronten - hvilket også er derfor vi køber kassen:)
    Jeg ved i skriver at tiden er sat ud fra 2 personer, men det er måske heller ikke de…

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  7. der kunne være mulighed for at fravælge kød i måltidskasserne, vi har nemlig vores eget kød eller støtter lokale producenter. Jeg er klarove

Jeg forslår at der kunne være mulighed for at til eller fravælge kød i måltidskasserne, vi har nemlig vores eget kød eller støtter lokale producenter.
    Tak for nogle meget spændende kasser.
    Hilsen winnie

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Hej Winnie, og tak for din idé! Det er ikke på trapperne, at vi tilbyder muligheden for at fravælge kød i samtlige måltidskasser. Men måske det var noget for jer med vores grøntkasser? Især en kasse som LowCarb Grønt, der indeholder grøntsagerne fra LowCarbKassen, men ikke flamingokassen med kød og fisk, kunne måske være en løsning for jer. Du finder kassen på https://www.aarstiderne.com/Kasser/LowCarb-groent :-)

/Juliane

8. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  9. grill kasse

At der er større variation af retter i kvik kassen. Der kunne feks være en suppe en gang imellem med et godt brød til .

Vi kunne også godt tænke os en grill kasse til sommer

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  10. Vegetarkassen ændrer navn til 'Den grønne Måltidskasse' eller lignende - så den må indeholde ost (igen) :)

Vi er kede af, at vegetarkassen ikke længere må indeholde ost. Kan I ikke ændre navnet fra 'vegetarkassen' til et mere neutralt navn (Den Grønne fx), så denne i øvrigt dejlige måltidskasse (igen) kan indeholde ost? Så kan vegetarer, som ikke spiser ost, i stedet bestille veganerkassen.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  11. Lad mig dog BESTILLE VAREN!

Så sidder jeg og søger på Ingefær, for det vil jeg gerne have hver uge.. Finder
    https://www.aarstiderne.com/opskrifter/leksikon/ingefaer
    OK, men hvorfor kan man ikke fra den side sige "jeg vil gerne have ingefær hver uge"? Det er som om I ikke vil sælge for pokker, gør det dog let at komme ting i kassen og oprette abonnement på ting, jeg prøver men ender altid i Netto fordi det er så fjollet indviklet at få bestilt ting på jeres net ! :) 1-klik-abonnement-færdig! Det er sådan an sælger noget, jeg vil gerne køøøøbe!!

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Hej Frits, og tak for din idé!

Jeg kan sagtens se din pointe. Teknisk ligger løsningen ikke helt lige for, dog. Dels fordi der helt lavpraktisk er masser (!) af vores råvarer i leksikonnet, som er udprægede sæsonvarer og derfor kun vil kunne bestilles på særlige tidspunkter af året.

Inden for en overskuelig fremtid står vi over for at skulle gennetænke vores ekstra varer og dermed også hvad vi skal tilbyde på aarstiderne.com – udover måltidskasser, selvfølgelig. Det gælder hvilke varer, i hvor store portioner, alene eller sammen med andre varer etc. I den proces skal jeg nok sørge for, at din idé bliver vendt – indtil da lader jeg den stå åben, så den kan samle stemmer :-)

/Juliane, Aarstiderne

12. Jeg ønsker mig en kasse til 2 personer der er inspireret af det tyrkiske køkken som har dejligt mange grøntsagsretter

Det tyrkiske køkken er uden ret meget kød/fisk men grøntsagsretterne er lækre og proteinrige. Køkkenet er undervurderet og meget spændende men jeg mangler inspiration til at lave disse næsten vegetariske retter.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  13. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  14. Mulighed for større kasser.

Vi er en familie på 7 personer, 5 børn og 2 voksne. Har i en periode kunne klare os med en kasse til 5 da en af børnene var ude og rejse. Nu er det for lidt, er ellers rigtig glade for både familiekassen og kvik-kassen men ser os nødsaget til at skifte til retnemt.dk ,da vi der kan få en kasse til 7. Håber at I ændre på størrelsen af kasserne.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  15. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  16. Flere spændende frugter og grønt i udvalget

For eksempel den vidunderlige kaki frugt, alternative citrus frugter, cox orange æbler - krydderurter, alternative rødder, lidt bedre avocadoer 😊

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  17. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  18. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  19. Gerne en måltids kasse til dem der er laktose indtolerante mm.

Vi mangler helt klar en kasse til dem der ikke tåler mælke produkter eller kun må få det i små mængder 🙂

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  20. QR-kode til video med tilberedening af maden

Jeg vil gerne foreslå, at I på jeres papiropskrifter laver en lille QR-kode, som man kan scanne og så komme direkte til jeres video, hvor man kan se, hvordan I tilbereder maden.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  • Don't see your idea?

IdéKassen

Feedback and Knowledge Base