Kasser til større familier
Jeg har en familie med 3 børn, og jeg mangler derfor mulighed for at bestille en kasse til 5 personer. Der er stadig flere større, ofte sammenbragte familier, så hvorfor ikke give mulighed for at man kan opgradere kasser til 5, 6 eller flere personer?
Mvh
Hanne Nielsen

Vi forsøger hele tiden af udvide vores sortiment. De fleste kasser opstår, efter jeres efterspørgelse – det samme gælder antal personer.
Da vi oplever en større efterspørgelse på måltidskasser til flere personer, er der nu en række kasser som findes til 5 personer.
Følgende måltidskasser til 5 personer er :
- KvikKassen
- BørnefamilieKassen
- Livretter
- KvikKassen Uden Fisk
Forhåbentlig vil i opleve endnu flere personer, på flere af vores måltidskasser i fremtiden.
/Sandra, Aarstiderne
-
Anonymous commented
Jeres favoritter til 5 personer, gerne i 3 dage.
Kuvertprisen på den til 4 personer er 47 kr, men den vil stige til 60kr hvis vi skal bestille til 2+3personer. -
Anonymous commented
Vi er nødt til at bestille 2 måltidskasser (2 + 3 personer) af Jeres favoritter for at få nok til 5 personer. Kunne være rigtig rart med en til 5 personer istedet. Der må være mange, der er har brug for mad til 5 personer.
-
Anonymous commented
Åh ja, vi ville super gerne kunne købe 10-minutterskassen til 5 personer eller flere!
-
Anonymous commented
Vi er en travl, stor familie, så vi kunne rigtig godt tænke os 10-minutterskassen til fem personer. Faktisk kunne vi også godt tænke os kasser til flere end 5 personer (vi er 7 personer).
-
Anna Dina Bjørn.Larsen commented
Hej,
vi er 4 personer i huset, men med en teenage dreng og en mand i huset som begge spiser godt (specielt når det smager så lækkert som retterne i jeres måltidskasser), ville det være fantastisk med flere valgmuligheder. De 2 kvikkasser og børnefamiliekassen er aldrig vores første valg, derimod ville Verdenskassen, Jeres Favoritter, Vegetarkassen og Flexitarkassen være et hit. Som det er nu tilkøber jeg varer i Netto eller Rema efter at jeg har modtaget kassen og kunne vurdere indholdet/mængderne lidt bedre. Det ærgerligt synes jeg, da jeg gerne vil undgå ekstra emballage, benzin, tid mm.
-
Anonymous commented
Jeg foreslår at man ved alle måltidskasser kan vælge op til 5 personer og gerne også flere.
-
Anonymous commented
Da vi foreslog flere kasser til 5 personer foreslog kundeservice at vi bestilte til 2+3 personer, men det hæver jo prisen for et måltid meget. Så ja, flere kasser til 5 personer, fx også vegetarkassen.
-
Anonymous commented
Jeg vil gerne om man kan tilkøbe mere kød til måltidskasserne til 5 personer. 100g kød pr. person er ikke meget i vores familie.
-
Anonymous commented
Vi er en børnefamilie på 5 personer, og kunne godt tænke mig at man kunne bestille det antal, så jeg ikke selv skal supplere op...
-
Anonymous commented
Vi mangler generelt mulighed for store madkasser. Her er vi en familie på 6 og savner dette alternativ (specielt som vegetarkasse).
Selv da vi var færre var det for lidt med en 4 personers kasse, da der ikke er nok mad såfremt alle er godtspisende, som tilfældet er her.
Jo også forskel på familier på 4 med 2 små børn og dem, hvor alle spiser som voksne.
Større kasser (til 5-6 Pers.) kunne således også bruges af stor- eller blot godtspisende familier på 4. -
Anonymous commented
En familie på 5 har også travlt og elsker når andre sammensætter menuen.
-
Anonymous commented
Jeg forstår ikke hvorfor der ikke kan fåes en måltidspakke til 4 dage til 5 personer.
-
Mitzie commented
Kære Aarstiderne.
Vi er en familie på 5, som virkelig gerne vil have mad i 5 dage - børnevenlige retter 👍 men med 50% mere kød/fisk (PLUS) da vi ynder at spise rester til frokost. Men uden frugt, fordi vi bestiller en kæmpe frugt kasse ved siden af og der derfor vil blive for meget/madspild. -
Mette Høen-Beck commented
Vi er en familie på 7 personer, 5 børn og 2 voksne. Har i en periode kunne klare os med en kasse til 5 da en af børnene var ude og rejse. Nu er det for lidt, er ellers rigtig glade for både familiekassen og kvik-kassen men ser os nødsaget til at skifte til retnemt.dk ,da vi der kan få en kasse til 7. Håber at I ændre på størrelsen af kasserne.
-
Anonymous commented
I får flere kasser til 5 personer, det er ret så ensformigt at spise kvik kassen hele tiden, vi er ikke en små børnefamilie, evt slanke kassen, flexitar kassen, så kan der kommer variationer i vores måltider.
-
Janne commented
Udvider flere af jeres kasser til 5 pers.
-
Cecilie commented
Vi er én vegetar i hustanden, og får derfor flexitar kassen, da det er et godt kompromis. Men vi er en familie på 5, men må nøjes med en kasse til 4, da der ikke er en kasse uden eller kun med lidt kød til 5 personer, og tænker at vi ikke er de eneste. Det kunne derfor være super fedt, med lidt flere valgmuligheder til den lidt større familie, der ikke er til kvik- eller familiekassen.
-
Anonymous commented
Synes det ville være super hvis man hvad mulighed for at tilkøbe flere Pers.
-
Anonymous commented
Vi er en sammenbragt familie på 7 Pers. Vi vil blive glade hvis i lavede en kasse til store familier. Og meget gerne til 5 dage.
Hilsen Camilla -
Christina Damm commented
kunne være skønt som familie på 8 at vi også ville kunne have adgang til nem sund mad fra jer. Kunne det være muligt som storfamilie at opnå en rabat ved køb af 2 måltidskasser, så vi også fandt det spændende at modtage måltidskasserne.
Når man er 6 voksne og 2 børn bliver det svært at købe til 5 trods for 2 er børn, da kød jo er afstemt pr. person voksen som barn. Det ville virkeligt være skønt at kunne være en del af dette koncept, da vi der er mange i familien også gerne vil have mere fritid til andre ting:-)
EKs. tilføj ekstra kød til x antal personer mm eller
tilføj 2 kasser til storfamilie og opnå mængde rabat