Muliggør at man kan fravælge 1-3 ting eller skru ned for hærvejsosten
Hej alle,
Jeg foreslår at man kan fravælge et par ting. Skal selvfølgelig ikke være mange ting, men fx så er jeg bare ikke venner med hærvejsosten, som ofte kommer i den vegetariske kasse. Jeg er virkelig ikke kræsen, men den fungerer ikke for mig og jeg framelder kassen eller stopper abonnementet hver gang den kommer, fordi jeg ikke har lyst til at smide den ud eller for dens sags skyld betale for noget, som jeg ikke kan lide. Helst skulle der kunne komme et alternativ. Jeg ved godt, at det er besværligt, og man kunne håbe, at der kunne findes en form for for algoritme eller kunstig intelligens. Ellers kunne en anden løsning være at skrue ned for hærvejsosten. Jeg ved godt, at det er et meget specifikt ønske. Men ærligt ingen i min omgangskreds af unge i midt 20'erne kan lide den ost, og jeg har kun kunne give den til min mormor. ( Er du en anden ung i midt 20'erne, der godt kan lide hærvejsost, så super :) - mit foreslag skal bestemt ikke forstås som en kritik af folk, der kan lide hærvejsost.
Kh hende der ikke kan lide hærvejsost