lave en anti-inflamatorisk kasse.

217 comments
-
Anonym commented
Ja tak, det vil være rigtig dejligt, med en antiinflammatorisk måltidskasse.
-
Helle Munk Thalund commented
Jeg ønsker også en anti inflammatorisk kasse!
-
Anonym commented
Jeg er ved at finde andre firmaer, der leverer antiflamatorisk mad, men vil egentlig gerne støtte jeres firma da det har så fine værdier. Tænker ikke at der skal så mange justeringer til en opbygning af en sådan kasse.
-
Anonymous commented
Jeg har tidligere benyttet mig af jeres måltidskasse (slankekassen) med stor glæde, men efter at have startet på antiinflammatorisk kost - harmonerer det desværre ikke med jeres nuværende måltidskasser. Jeg krydser fingre for, at den kommer på et tidspunkt, så jeg kan genoptage mine ugentlige leveringer fra jer.
-
Anonymous commented
Jeg ville også købe en antiinflammatorisk kasse, men jeg vil foreslå at I laver den efter autoimmun paleo diæt, da det er den mest rene kost unden alle korn, bønner, mælkeprodukter, natskygge. Så vil køber selv kunne tilføre fx glutenfrie korn som nogle autoimmune godt kan spise, og andre ikke kan.
-
Anonymous commented
Jeg vil også skifte til antinflamatorisk kasse, hvis muligheden kommer :)
Er ellers meget tilfreds med standart og levering. -
Anonymous commented
Jeg har tidligere været kunde hos Jer, men grundet sygdom må jeg desværre kigge andre veje. Jeg ville klart være tilbage hos Jer, såfremt I laver en antinflammatorisk måltidskasse.
-
Karina Jensen commented
Kom nu med den antiinflammatoriske måltidskasse...den har været ønsket så længe nu af mange! Jeg bli'r først kunde hos jer igen når den er på menuen :) Savner at være kunde hos jer!
-
Anne commented
Ville den være soyafri?
-
Lise commented
Jeg har leddegigt, så ja tak, meget gerne
-
Else Margit Pilegaard commented
jeg vil gerne bekræfte at antiinflamatorisk har en gavnlig virkning på helbredet. Selv har jeg mest erfaring med den medicinske seers kostråd hvorfor den får flest stemmer af mig
Else Pilegaard -
Maja Kirk commented
JAAA ville helt sikkert bestille den!
-
Anonymous commented
Lav en kasse baseret på antiimflammatorisk kost. Her kan jeres kombucha også komme i spil.
-
Anonymous commented
Jeg ønsker også en antiinflammatorisk kasse, fx 4 eller 5 dage.
Dejligt med hjælp til at få den rette sammensætning, og det må gerne være nemt.
Har fået mange forskellige kasser, får p.t. flexitarkassen. -
Anonymous commented
Det ville være en drøm at kunne købe kasser med antiinflammatorisk mad. Opskrifterne er skønne, men det er et stort arbejde at købe ind, og da det kun er små mængder man skal bruge som single, så står man ofte tilbage med produkter der er blevet gamle inden man får det hele brugt.
Antiinflammatorisk kost er helt sikkert kommet for at blive, og er til kæmpe stor hjælp for de der har behov.
Håber I vil tage det op til kraftig overvejelse. -
Anonymous commented
Jeg vil RIGTIG GERNE kunne købe en antiinflamatorisk måltidskasse
-
Britt commented
Det ville være skønt, og tænker at det læner sig meget tæt op af Årstidernes produkter alligevel, så den ligger lige til højrebenet.
Jeg på :) -
Anonymous commented
Rigtig god ide. vi er i gang med Bruuns 21 dage med antiinflamatorisk kost, men det ville være meget nemmere med en færdigpakket kasse hver uge, hvis vi skal fortsætte.
-
Anonymous commented
Lav antiinflamatorisk kost i samarbejde med Louise Bruun til os med fx gigtlidelser og andre smerter i kroppen
-
Dorthe commented
Jeg bruger også meget Martin Kreutzers bogs opskrifter - super gode.
Mangler også den antiinflamatorisk kasse rigtig meget.