En måltidskasse med ingredienser til at nemt kunne lave mad fra opskriftbogen "BABYMAD fra årstiderne". Elleren måltidskasse uden stegt mad.

-
Anonymous commented
En kasse som passer til de forskellige aldersgrupper ift hvornår de forskellige fødevarer er anbf til småbørn. Som introtilbud kunne evt medfølge en form for blender
-
Marcus commented
En kasse med mad, der både kan spises af voksne og de helt små børn 6 mdr. - 1,5 år. Mad der kan spises med hænderne, og som er nemt for små børn at tygge. Fx hakket kød, kartofler, andre kogte og hele grøntsager, ingen fisk med ben og den slags. Gode sunde retter med varierende mad. :)
-
Annika commented
En kasse med ting til hjemmelavet babymad :)
-
Annika commented
En kasse med ting til hjemmelavet babymad :)
-
Anonymous commented
Den nye babymad-bog er vildt inspirerende. Men der mangler en kasse til. Når man som babyfamilie skal startebpå overgangskost kræver det en masse ekstra tid i køkkenet. En kasse med måltider der kan laves til overgangsmad ville være en kæmpe hjælp. Det kan også være at børnefamiliekassen kunne tunes og så bare have jeres babymadekspert til at levere tips til overgangsmad af de samme retter - evt opskrifterne i et seperat ekstra abbonenent. Tror mange familier på vej fra barsel kunne have glæde af den ekstra hjælp.
-
Frida Sigbrand commented
Sunde løsninger til babymad på frost. Lidt som firmaet minimad. Evt bare ingredienser og opskrifter til selv at lave babymad. Eller en kombination. Der er for mange krydderier og råvarer baby ikke kan tåle i de andre kasser til at man bare kan tage noget fra og blende.
-
Ditte commented
Men behøver ikke være en masse færdigmad - det kan jeg selv købe.
Men avokado og bagekartoffel og sæsonens råvare egnet til baby, evt en pose tørrede abrikoser / svesker. Eller også fordi det jer, så skal de ikke være tørret -
Ditte commented
Sådan en mangler jeg også. Og med et par bagekartofler i.
-
Anonymous commented
Der skulle stå rismel, ikke rismælk.
-
Anonymous commented
Jeg kunne godt tænke med en kasse beregnet til familiens mindste og de første måltider fra barnet er ca. 4-5 måneder. Oplagt indhold kunne være økologisk majsmel, hirseflager og rismælk samt økologiske grønsager, frugter og bær beregnet til mos, evt. også økologisk modermælkserstatning hvis muligt. Baby-kiks, brød uden kerner eller melblandinger til samme. En sådan kasse vil være en stor hjælp for pressede småbørnsfamilier og en god kombination med måltidskassen. Man kunne supplere med en lille guide der hjælper forældrene i gang med overgangsmaden - det vil være en stor hjælp især for førstegangsforældre.
-
Mette commented
Man kunne evt. samarbejde medhttp://www.smilyrainbow.dk/sadan-fungerer-det - som laver babymad men ikke leverer i en ret stor del af landet!
-
Mette commented
En kasse med ugens mad til baby!
Med mel/gryn til grød, blød avokado til mos, økoæblemos, bananer, rugbrød uden kerner/bondebrød, svesker/sveskemos, lidt hurtiggrød fra "holle", økologisk smørepålæg, grøntsager der er velegnede til mos/dampes. Skiftende indhold fra uge til uge -
Dotti commented
Det vil være dejligt at laver babymad selv med gode ingredienser! Kassen kunne f.eks indholde skiftevis 2 forskellige slags grøntsager og/ eller frugt (som f.eks Gulerødder, pastinak, kartofler, broccoli, græskar, æbler eller pærer) og en slags godt magert kød!
-
Anonymous commented
Ikke at jeg skal have flere børn, men hvor havde det sparet mig for mange lange ture med skrigende baby.
-
Anne-Grethe Lundgaard commented
At der laves en kasse som passer til babyer når de opstarter med andet mad en mælk, det kunne være forsellige slags mel og frugt/grøntsager til at lave mos af.
Mvh Anne-Grethe