Vegansk familiekasse
En måltidskasse til den grønne familie. Den nuværende veganske måltidskasse er skøn og varieret men ikke særlig børnevenlig. Den nye kasse skulle have nemme, hurtige retter som også elskes af børnene.
Kassen her kan både være til veganske og vegetariske familier men også til de der ønsker flere kødfrie dage :)
Vi elsker at gøre vores familiekasser mere grønne.
Derfor har vi både en vegetar kasse som kun tager 20 min at lave, når det skal gå hurtigt. Se med her : https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/kvik-vegetar
Derudover har vi også lavet en BørneVegetarKasse, som i kan læse mere om her : https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/boernevegetar
Men en vegansk familiekasse, har vi desværre ikke på nuværende tidspunkt.
Jeg har sørget for at tage ønsket videre, og jeg håber det er noget vi kan imødekomme i fremtiden.
/Sandra, Aarstiderne
-
Pianna commented
Jeg gik også ind for at oprette dette forslag, og så var det her allerede.😊 vi er blevet ret vilde med veganerkassen, men noget af det er ikke så børnevenlig til vores 1 årige. Så vi kunne godt bruge en familie veganer kasse.
-
Carsten Pold commented
Ja, vi er trætte af at veganerkassen tager så lang tid at lave. Så jeg foreslår en 20-minutters veganerkasse ligesom 20 minutter vegetar kassen.
-
Jacqueline Taul commented
Jeg gik ind for at oprette et forslag, men så at dette allerede var postet :). Jeg er så enig! Det er en virkelig god ide. Vi er allerede bruger af årstiderne, men efter vi har fået en pige på 1 år, sætter vi enorm stor pris på at spise det samme måltid som hende. Derfor vil en vegansk familiekasse / vegansk kvik familiekasse være perfekt supplement til hverdagen :)
-
Anonymous commented
God ide.. Og gerne retter der tager max 20 min at lave. Børnefamilier vil/kan kke stå længe i køkkenet!
-
Krisztina Vajda Rygård commented
Super god ide. Det har jeg tit selv tænkt når vi bestilte den veganske måltidskasse.
-
Annie Riber Jespersen commented
Rigtig god ide!
-
Anonymous commented
Vil meget gerne leve vegansk både af hensyn til miljøet, dyrene og ikke mindst for egen sundheds skyld. Mangler at der er en kasse hvor børnene også kan få smag for det veganske.
-
Anonymous commented
Enig i, at retterne tager alt for lang tid at lave, som oftest en time som I også skriver. Jeg kan heller ikke få mine børn til at spise retterne, og måtte opgive abonnementet. Nu er jeg dog startet op igen, og håber lidt på at der lyttes til, at retterne generelt er for tidskrævende.
-
Anonymous commented
Børnevenlige veganske retter vil være en god hjælp til at introducere nogle lækre og velsmagende oplevelser til vores børn. Vi vil gerne tilbyde dem en plantebaseret kost, de har lyst til at spise
-
Karoline Karlsson commented
Jeg har tidligere købt den veganske måltidskasse - og hvor er det FEDT, at den eksisterer. Min datter på 6 år ville dog mange aftener ikke spise maden, og jeg valgte derfor at framelde kassen igen på den baggrund. Retterne var simpelthen for "specielle" til, at hun ønskede at spise dem.
Jeg ved ikke, om jeg er den eneste med ønsket, men det kunne være fantastisk med en vegansk børnefamilie-kasse, med lidt mere klassiske og børnevenlige retter i en vegansk udgave. :)Mvh Karoline
-
Maiken commented
I laver en vegansk kasse med mad, der passer til børnefamilier. Jeres nuværende veganske kasse er både for tidskrævende og ikke børnevenlige. Vi er mange veganske børnefamilie, der efterspørger dette. Det kan man især se, hvis man følger med på de sociale medier.
Vi havde jeres veganske kasse i 3 uger, men opsagde den simpelthen, fordi retterne slet ikke passede til børnene. Og så tog retterne næsten en time at lave - ikke så smart i en travl børnefamilie. -
Anonymous commented
Jeg kunne godt tænke mig en vegansk børnekasse så børnene i familien også kan spise med til aften og man ikke skal stå og lave to retter.