Forbedring af app'en, så dobbelt bestilling af samme kasse, samme uge, undgås!
Jeg har ved flere lejligheder udtrykt min utilfredshed over for den måde som appen er sat op på vedr. bestilling af måltidskasser.
Mere specifikt, at man aktivt skal fravælge et abonnement. Jeg er med på, at det er en del af jeres koncept, men det er ligeledes jeres mål, at forhindre madspil og dermed overforbrug. Ikke mindst skal det være nemt og bekvemt for jeres kunder at bestille og veksle mellem kasser og vælge og fravælge, når deres behov skifter.
Det hænger dårligt sammen med, at det er nemt at glemme at skifte feltet "Hvor ofte ønskes kassen leveret".
Jeg har selv prøvet det og har talt med andre, der har oplevet samme scenarie.
Mit håber er derfor, at der kan være en advarsel i appen, der gør opmærksom på, at man allerede har bestilt en måltidskasse - gerne samme slags, da det jo sagtens kan forekomme, at man bestiller flere, tænker jeg.
Vh June W. Poulsen

Hej June
Tak for din idé og feedback! Jeg kan godt se din pointe.
Grundlæggende set er Aarstiderne en abonnementsforretning, og det er det, vores butik er indrettet efter. Men vi er naturligvis ikke interesserede i, at man som kunde får bestilt kasser eller andre varer, som man ikke vil have eller kan bruge. Derfor sender vi også altid en kvitteringsmail, når du laver en bestilling hos os. Her vil alle ordrer de næste fem uger tydeligt fremgå – så her kan du holde overblikket.
Men dermed sagt – vi er altid åbne overfor feedback, og derfor sender jeg selvfølgelig din idé videre til vores udviklere, som sidder med designet af vores app.
Ha’ en dejlig dag!
/Amanda