kylling uden ben
Kunne virkelig godt lide i lavede opskrifter med kylling uden ben. Og det i stedet var mere kyllingefilet/bryst. Vi har familikassen og både fisk og kylling med ben er meget upopulære her!!!!
Ville være prikken og i'et i nogle ellers super kasser. Bliver så skuffet når jeg støder på jeres kylling):

-
Gitte Ryborg commented
Vi er ikke glade for jeres udskårne kyllingekød som er fra lårkød. Vi synes ikke, at det er lækkert pga for mange sener og fedt. Vi kunne i stedet tænke os inderfilet eller bryst som er mere reelt kød.
-
Helle commented
Selvom I skriver der er mere smag, og at sener og fedt forsvinder ved stegning, bryder jeg mig ikke om kødet - og fravælger ofte ugens kasse af den grund. Brystkød er mere “rent” og lækkert - og mange foretrækker dette kød, hvilket ses i det store udvalg i supermarkedet osv
-
Lotte Roed Jacobsen commented
Vi er vilde med Aarstiderne - den lækre mad, gode kvalitet osv. MEN vi er ved st være uendelig trætte af kyllingoverlår ;) Vi ønsker os kyllingefileter i kasserne som alternativ.
-
Annette Hafstrøm commented
Jeg forstår ikke hvorfor vi altid får de (efter mig mening) kedelige kyllinger overlår, hvor der ikke er meget kød tilbage, når de er renset for "sener", blodåre etc i stedet for det lækre brystkød?
Det kunne være rigtig rart med lidt brystfilet - bare hver anden gang, der er kylling i kassen ;-)