Billeder af retterne med i opskrifterne :-)
Man kan ind i mellem se retterne inde på hjemmesiden, men det ville være en super god service hvis man bare havde et billede med i opskrifterne som tilsendes. Kokkene laver allerede retterne, så de skal blot tage et billede. Fordelen ved forslaget er, at vi ikke skal gøre noget aktivt for at finde billedet. Jeg kan i et lignede forslag, at der er svaret med, at der er en app, men det kunne altså skabe en kæmpe værdi hvis man bare smider et billede ind med i opskrifterne.

Billeder på alle opskrifter er også et af vores helt store ønsker.
Vi arbejder på højtryk, for at dette kan lade sig gøre i fremtiden.
Forhåbentlig er det noget i vil møde.
/Sandra, Aarstiderne
-
Kornelia Raún Stokholm commented
Hvis der kommer et billede af rettens anretning på hver opskrift ville det hjælpe mange til inspiration og ikke mindst give folk med f.eks. ADHD og/eller ordblinde eller andet. Det kan give en idé til det færdige resultat.
-
Anonymous commented
Det kunne være super med et billedet af måltidet. Vi har fået nogle lækre retter, taget billeder af dem og det er virkelig præsentabel . Tror at andre kunne få glæde af at se hvordan retten ser ud, når den er tilbedret. 👌
-
Anonymous commented
Jeg savner et billede af den færdige ret på det medfølgende opskriftark. Så man kan se det færdige resultat og glæde sig endnu mere til det kommende måltid :)
-
Mathias commented
Nogen gange er det ikke helt klart hvordan resultatet af en instruktion skal se ud, og her kunne det være behjælpeligt med billeder af de forskellige delresultater i en opskrift. F.eks. hvis der står at den hvide del skal snittes fint af en grøntsag, som jeg ser for første gang i mit liv, så kan jeg godt blive i tvivl om hvad den hvide del præcis er. Der er også andre situationer, som jeg ikke lige kan huske nu, men billeder siger som sagt mere en tusind ord og kunne være en kæmpe hjælp. Som eksempel, så har jeg lige fundet en opskrift på nettet, hvor eksempler på sådanne "procesbilleder" findes: https://www.louisesmadblog.dk/aubergineruller-med-ricotta-og-parmesan/
Mvh,
Mathias -
Brian commented
Ville værre perfekt med billede af færdig retten med på opskriften
-
Jonas commented
Det ville virkeligt være rart, hvis I havde billeder af de færdige retter.
Som ny i den vegetariske genre har jeg ofte ingen idé om, hvordan retten bør tage sig ud, når den ender på tallerkenen.
Det ville hjælpe meget med et par billeder af såvel den færdige ret, som dele af tilberedelsen.
-
Anonymous commented
Jeg forslår at i sætter billeder på opskrifterne i måltidskasserne. DET kunne være så dejligt at se det færdige resultat inden man eller ungerne går i gang med at lave den lækre mad! Uden at skulle have mobil/pc frem...
-
Anette Nøddelund commented
Nogle gange kan det være lidt svært at forstå præcis, hvordan retten er tænkt, hvis man ikke kender den. Så ville det være fint, at man kunne finde et billede af den på hjemmesiden.
-
Breeze commented
Men funktionen virker ikke i app. version!
-
Tanja Lewis commented
Jeg synes det er vigtigt at der er billeder på alle opskrifterne. De fungerer som inspiration - dvs. de giver mig lyst til evt. at afprøve opskriften. Men de virker også som en reminder om at opskriften findes.
Det er som om min hjerne ikke registrerer en opskrift som 'potentielt måltid', hvis der ikke er billede på :-)
-
Katrine commented
Jeg savner at kunne se, hvordan den færdige ret er tænkt at se ud.