Slank Vegetar kasse
Slankekassen uden kød :)

Lige nu tilbyder vi desværre ikke en kalorielet udgave af vores vegetarkasser.
Men det er bestemt noget vi vil overveje i fremtiden.
Vi har stor forståelse for, at vores vegetarkasse hurtigt kan komme op i kalorieantal.
Vi skriver en opdatering, hvis der er noget nyt.
/Sandra, Aarstiderne
-
Helle commented
Vi er netop begyndt at spise mere grønt af vægthensyn, så det er lidt ironisk, at dagene med vegetarkassen ikke kan leve op til niveauet de øvrige dage.
Ifølge test i TÆNK, har kasserne et ret højt indhold af mættet fedt. Det er rigtigt ærgerligt, -
Anne Mette commented
Vi kunne også ønske os flere bønner og linser i den nuværende vegetarkasse
-
Steffan commented
Yes, meget gerne en vegetarisk slankekasse - og mere fuldkorn løsninger (pasta, brød og lignende).
-
Channa commented
Jeg vil også meget gerne have en kalorielet vegetar/vegansk måltidskasse.
-
Linda commented
Jeg synes ikke jeg kan komme til at stemme, men det vil jeg også gerne have :-)
-
Siv commented
Det ville være dejligt med en udspecifikation af kalorieindholdet i de forskellige kasser. Eller som minimum at den kasse med denne information også var en mulighed uden kød :-)
-
Anonymous commented
Stemmer i. Meget gerne vegetarisk slankekasse!!
-
Anonymous commented
Slankekassen / vegetarkassen - en sammensætning
-
Anonymous commented
At slanke kassen også udkom i en vegetarisk mulighed
-
Lene Juncker commented
Vegetarkassen er for kalorietung. Derfor ville det være dejligt med en slanke vegetar kasse.
-
Birgit Sommer commented
Er vild med Aarstiderne, men vi mangler så meget en Vegetar slankekasse.
-
Anonymous commented
Ja tak! Meget gerne! Vegetar / Veganer kasse uden alle de mange kulhydrater ville være virkelig dejligt. Tak :-)
-
Anonymous commented
Det kunne være så fedt! Vegetar- og veganerkasserne har for mange kcal i dem ift. mine behov.
-
Helle commented
Yes - slankekassen uden kød! Slankekassen har gode opskrifter, mere varieret end vegetarkassen, men øj der er meget kød, hvilket ofte blot er on-the-side = uinteressant, og samtidig gør det kassen temmelig dyr. En slankekasse uden kød giver mulighed for selv at tilføje eller ej efter behov.
-
Anonymous commented
Det ville være rart med en slankekasse til vegetar.
-
Line commented
Ja tak - en både sund og miljøvenlig kasse der hjælper en med at holde vægten - det ville være perfekt :-)
-
Anonymous commented
Der findes ingen former for hjælp til slankekost som vegetar/veganer! Det må kunne laves om hvis det er den retning flere går.
-
Karoline Kiel commented
Jeg har længe ledt efter en god korsplan til vægttab. Men det er meget svært at finde en som også er vegetarisk ?
-
Anders commented
Jeres vegetarkasse smager skønt, men er bare ret fed. Det vil være super, hvis man kan få mindre fedtholdig version af vegetarkassen med flere rå grøntsager og mindre olie, smør, sukker, hvidt brød og ost.
-
Kristina commented
Jeg ville idag have bestilt en måltidskasse, men kunne ikke, da jeg ønskede en slankekasse/lowcarb, men som vegetarisk. Jeg ønsker hverken at indtage fisk, kylling eller anden form for kød, og ønsker stadig at spise sundt, da jeg går meget op i min træning.
Dette kan desværre ikk lade sig gøre, da der er kød i både slankekassen og low carb.
Please, please, please få en vegetar-venlig udgave af dem!