SMS/mail service når kasse er leveret.
Det kunne være smart at man får en SMS/mail når ens varer er leveret så man ikke behøver at ringe ind til jer for at få af vide om ens kasse er leveret

En SMS-service er også et stort ønske fra vores side.
Vi arbejder på at finde en god løsning. Forhåbentlig er det noget alle vores kunder vil opleve i den nære fremtid.
/Sandra, Aarstiderne
-
Ulla nyboe commented
Det ville være dejligt så ville i kunne få en kunde som mig som bor i byen og ikke ønsker at udlevere nøgle af den grund jeg så skal betale dyr system nøgle. Hellere sms at nu er varerne på vej så kan man selv hente på gaden. Eller der ringes på.
-
Hanne kolding commented
Super ide med en SMS ang levering eks mellem 11-12 🤗
-
Anonymous commented
God ide med en service sms for man behøver ikke at have en travl hverdag for at glemme.
-
Mikkel commented
ved godt det lidt mærkeligt, men kunne man få en sms den dag man får en kasse. det kan i en travl hverdag at man kunne glemme at der står en
-
Vivian commented
Så gerne. Jeg kan se mig selv være taget på ferie / væk t.o.m leferingsdatoen, og glemt at afbestille, så kan jeg da ringe til nogen og give den videre eller be dem smide det hele på køl .
-
Pernille P commented
Meget gerne, det vil være superservice
-
Ditte Ross commented
Ja tak, det er rart at kunne få kassen ind hurtigst muligt :-)
-
Dennis Laursen commented
Ja, jeg har i dén grad også savnet et mere præcis leveringstidspunkt. Ikke at man behøver at sidde hjemme hele dagen og vente, som f.eks. hvis man har bestilt et køleskab. Men jeg bor i et højhus med svalegang, og hvis jeg har mulighed for det, vil det være rart at få den ind så hurtigt som muligt (både pga. vejr og forbipasserende).
Og apropos svalegang, så er den jo åben, dvs. at jeg om morgenen af og til skal ned i den anden ende og hente den tomme, aftenen før udstilte kasse, hvis det f.eks. har blæst meget. Og der kunne det være rart, hvis man alligevel var hjemme, at man kunne stille kassen ud når man fik SMS'en, så den ikke blæser væk. -
Helene commented
Ønsker mig en sms på dagen for leveringen med angivelse af leveringstidspunkt fx ml kl 12-13