At I genovervejer Low FODMAP ideen. En færdig, tilpasset Low FODMAP diæt er en meget individuel sag og jeg forstår godt, at det ikke lykkes.
Jeg tænker på, om der er basis for en begynderpakke, helt nede på rock bottom.
Uden spelt fx.
Man kunne måske tilføje tilvalg en spelt og surdejspakke?
Eller Dr. Schaer certificeret brød?
Måske kunne man inddele med yderligere tilvalg.
Jeg har aldrig købt jeres pakke, der var alt for meget jeg ikke kunne spise og jeg er single.
Alternativt en singlepakke, der også kunne være ønskelig i en familie på 4, med 1 Low fodmap'per? Altså en kasse til 3 + 1 basis Low fodmap?
Bare et forslag.

Det er en super god idé, med en low-FODMAP kasse.
Vi har tidligere haft netop denne kasse i vores sortiment, hvor der ikke var den store efterspørgelse.
Jeg har sørget for at gå videre med idéen, om at genoverveje konceptet.
Måske vi kan finde en løsning som, passer bedre ind i hverdagen?
/Sandra, Aarstiderne
-
Anonymous commented
Det ville være en stor hjælp, hvis måltidskassen bare udelod løg og hvede. Mange kasser er baseret på pasta, couscous, pizza osv. Så kan ikke bruges på en fodmap diæt.
-
Sofie commented
ENIG ENIG ENIG!!! Jeg tænker efterspørgslen førhen ikke har været så stor, fordi Low Fodmap ikke har været så udbredt og at folk måske ikke har vidst, I havde den mulighed. Jeg ville helt sikkert købe sådan en måltidskasse!!!
-
Brian commented
Vi vil SÅ gerne have en low fodmap kasse! Min kone får ondt i maven af meget mad, men ikke af low fodmap. Og det er SÅ UTROLIGT energidrænende at have ondt i maven.
Håber, at I vil indføre det snart igen - vi vil gerne forudbestille/-betale, hvis det kan have betydning, så I kan se, at der er kunder 😎.
-
Anonym commented
20% af danskerne har irritabel tyktarm. Det behøver jo ikke være LowFodMap i 100% ren udgave men blot dét man i gamle dage kaldte skånekost: tilberedte grøntsager, undgå stærke krydderier mm
-
Julie commented
Jaaaa, det ville være så skønt!!!
-
Anonym commented
Hvor ville da gøre ting nemmere. Hvis i valgte at genindføre sådan en kasse
-
Anonymous commented
JATAK til en LOW FODMAP måltidskasse fra Aarstiderne!!
-
Natasha Sværke commented
En måltidskasse med Low foodmap principperne ville bestemt være noget vi ville hoppe på, det ville gøre hverdagen så meget nemmere!
Vi håber at dette er noget i ville tage til overvejelse. -
Anonymous commented
Ja! Savner jeres kasser efter jeg er røget på LFD....krydser fingre for sådan en (helst vegetarisk)🤞🏻🤞🏻🤞🏻
-
Helene vastvedt commented
Vi er 4 personer der før har købt måltidskasser hos aarstiderne Men nu må vi undvære grundet sygdom og derved fast low FODMAP diæt
-
Lene commented
Jeg ville klart bestille kassen, hvis den kommer. Har afmeldt alt andet af samme grund og savner en måltidskasse.
-
Susanne commented
Det vil være en meget meget stor hjælp med en low Fodmap kasse måske i forskellige varianter og med mulighed for at kunne vælge mellem inkl. / ekskl. laktose eller med mulighed for at kunne pege ud og bygge sin egen kasse, og med mulighed for at bestille til en eller flere personer, 3,4 eller 5 dage.
-
Rebecca commented
Please kom med en Low FODMAP Måltidskasse - det er der stort brug for! :-) Det kunne virkelig hjælpe rigtig rigtig mange mennesker til at kunne fungere i dagligdagen. Det kan altså godt lade sig gøre, selvom der er ufattelig mange fødevarer, man ikke må spise! De fleste opskrifter kan sagtens laves om til Low FODMAP, og ret mange asiatiske retter opfylder mange af kriterierne, bl.a. pga. laktoseintolerance.
-
mette winding top commented
1450 stemmer... Er det ikke nok til at prøve igen? 😊 Vi r mange på low fodmap diæt, som gerne vil spise mere grønt, og derfor er det så oplagt, at I tilbyder kassen igen.
-
Lin Hartley commented
Jeg har tidligere modtaget grøntsagskasse og måltidskasser fra Årstiderne og været meget glad for det, men da jeg spiser efter low fodmap, bor alene og gør en dyd ud af aldrig at smide mad ud kunne jeg ikke forsvare at blive ved at modtage kasser. Jeg ville derfor være meget glad for at kunne bestille en low fodmap kasse, der passer til mit diætbehov og aldrig skulle være bange for at smide mad ud.
-
Charlotte commented
Jeg ville elske en Low Fodmap-kasse!
Måske kunne I også overveje at tilbyde alle de øvrige kasser med laktosefri alternativer, mod ekstra gebyr? -
Anonymous commented
Meget savnet...
-
Malene Sørensen commented
JATAK til en LOW FODMAP måltidskasse fra Aarstiderne!!
Jeg er tidligere mangeårig kunde, men med en IBS har jeg nu opgivet måltidskasserne, da det er for dyrt og besværligt at sortere så meget fra som jeg ikke kan tåle.
Jeg ville slet og ret elske en LOW FODMAP kasse fra jer. 🙏🏼😍 -
Annette Fuglsang commented
Der er i DK en rigtig god Low fodmap app. Her har man et super godt værktøj, når man døjer med Ibs. Her kunne Aarstiderne figurere med deres måltidskasse som en løsning mange ville elske...
-
Annette Fuglsang commented
Det er meget besværligt at leve efter Low FODMAP reglerne. Det er dog det hele værd, da livskvaliteten og helbredet bedres væsentligt. Det er dog møjbesværligt med indkøb...så med en Low FODMAP kasse ville I få mig tilbage som kunde igen 😁😁Please Please 🙏😉