Grill-kasse
Det kunne være super lækkert med en kasse der gjorde det mere muligt at grille, eller at der blev taget hensyn til det i de eksisterende kasser.
Det er lidt “træls” at stå og lave suppe når vejret siger 27 grader ;)

Opdateret 20/06/19
Hej alle sammen
På baggrund af jeres efterspørgsel sidste år, har vi valgt at få en GrillKasse på hylderne i år – eller faktisk har vi valgt at få to!
En SommerGrillKasse med 3 forskellige slags kød som egner sig godt til grillen, og en Grøn GrillKasse med forskellige grønsager som er gode at grille hele eller fx på et spyd.
I finder GrillKasserne under vores sommervarer lige her – https://www.aarstiderne.com/frugt-groent-og-mere/sommer
Rigtig god fornøjelse – og god sommer!
/Amanda
-
Anonymous commented
Linket virker ikke ??
-
Ann-Katrine Kviesgaard commented
Kunne virkelig godt tænke mig en måltidskasse til grillen
-
Ninna Saurto Hald commented
En måltidskasse der kan bestille fra måske påsken og frem til sensommeren hvor mange af os griller (og andre drømmer om at grille mere).
Hvis der til hver opskrift beskriver hvordan man tilberedes på kul og på gas.
Gerne med mulighed for tilkøb af øko-træflis til røg (hvis det findes) og måske et par forskellige færdig marimader.
-
Anonymous commented
Grillkasse med 3 måltider til grillen med tilbehør lækre salater ideer til grillsovs osv. Vi får en kasse hver uge og det er super ærgeligt når vejret er godt at man skal lave en varm gryderet indendørs
-
Anonymous commented
Vi griller det meste af sommeren da vi ikke gider være inde og bruge en masse tid i køkkenet. Kunne være lækkert med en måltidskasse som lægger op til dette.
-
Anonymous commented
En kasse med en masse grønsager, man kan lave spændende salater af
og en blanding af oksekød, lammekød, fisk og kylling som er velegnet til grill. -
Kathrine Daugaard commented
Der laves kasse med lidt lettere retter. Her mener jeg lidt mere sommerlige retter. Måske en grill kasse, og nogle bær eller melon.
-
Anonymous commented
Tænk hvor lækkert det kunne være med en grillkasse, der byder på varmrøget laks den ene dag, BBQede majs med smør og salt den næste, grillspyd med kalvekød, løg og champignon den tredje og bøffer osv. I blandt ekstra varerne finder man gasflasker og grill gearet som man har brug for. Aarstiderne skal nok forberede sig på en voldsom medlemstilgang hvis I bruger denne ide.
-
Inge Toft Petersen commented
Jeg vil forslå at I laver en grillkasse her i sommermånederne. Gerne med mange grillede grøntsager.
-
Therese Appel commented
At der er større variation af retter i kvik kassen. Der kunne feks være en suppe en gang imellem med et godt brød til .
Vi kunne også godt tænke os en grill kasse til sommer
-
Tina commented
Grillen vil jo rigtig gerne i gang her om sommeren, så en menu (kassen)
vil jo være perfekt... -
Astrid Møller commented
Kære Aarstiderne.
Jeg har et stort ønske om at I laver en grill kasse, som indeholder grøntsager og kød som kan grilles. Vi har købt jeres skønne måltidskasser gennem mange år nu og om sommeren fra maj-sep mangler jeg en kasse som er beregnet til at grille, så jeg ikke skal stå inde i køkkenet imens resten af familien er i haven.
Håber mit ønske bliver opfyldt.
Mange tak for Jeres dejlige kasser, som er blevet endnu bedre år for år.
Venlig hilsen
Astrid Møller
-
Astrid commented
Vi kan godt lide at grille i sommerhalvåret, så vi savner en grill-venlig måltidskasse.
-
Anonymous commented
Grill måltidskasser med kød/grønsager der kan grilles og det sædvanlige lækre tilbehør. I tilfælde af dårligt vejr skal det kunne tilberedes på alm. pande/grill pande
-
Ditte A. commented
Jeg ønsker mig en "Grillkasse" med hverdagsmad i grillsæsonen, hvor de fleste elementer kan grilles - Vi afbestiller ofte i sommeren, for der har man ikke lyst til at stå inde i køkkenet og lave med - der skal altså grilles. Gerne levering i hverdagene og fra 2 personer og op.
-
Jeanne K. Josefsen commented
der laves en grill måltidskasse, hvor ikke kun kødet grilles men alle ingredienserne - mon ikke de dygtige kokke kunne fremstille en sådan kasse :-)
-
Anonymous commented
Savner en vild med grill kasse nu hvor det er sommer - opskrifter hvor man både griller kød og grønt
-
Anonymous commented
I lavetr en grill måltidskasse til os der elskere grille om sommeren
-
Lasse Bo Wamsler commented
I får massere af idéer til nye måltidskasser - her er min idé. Det er sommer og mange hygger sig ved at lave maden på grillen. Til grillen hører typisk god salat, grøntsager at grille, måske flûte, godt kød - det ville være oplagt at lave en måltidskasse der er beregnet til at blive tilberedt på grillen.