Pescetar/vegetar måltidskasse
Hej jeg er det man kalder Pescetar. Som man ikke rigtig kan kalde vegetar da vi spiser fisk og skaldyr, det kunne være så fedt med en kasse til 1 Pers. Hvor man kunne få vegetar og pescetar retter.
Lige nu spiser jeg vegetar retterne men jeg savner lidt fisk en gang imellem. Tror ikke jeg er den eneste som ville købe den kasse!
En kasse hvor der eks var retter med fisk 2 dage og så 2 dage med vegetar :)
Knuzz herfra og tak for altid god behandling og service! :D

Opdateret 25/07/19
I er mange som har efterspurgt PescetarKassen, så derfor har vi valgt at genintroducere kassen efter sommerferien – med levering første gang i uge 33!
I første omgang kan den fås til 2-4 personer i 3 dage og består af én dag med fisk og to dage med vegetariske måltider.
Du kan se mere her https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/pescetarkassen :-)
Ha’ en god dag!
/Amanda, Aarstiderne
-
Anonymous commented
Da kassen var der, har jeg desværre overset den ... Jeg synes måske at tiden peger i retning af mindre kød, så måske der kunne være basis for at prøve igen? Jeg ved ikke hvem der stod for kassen, men det ville være fantastisk med Morten Schou i front!
-
Anonymous commented
Det kan være vi kommet flere interesserede til - jeg håber I vil overveje denne igen!