Jeg foreslår at...

Antiinflammatorisk kasse

Det nyeste hotte indenfor sund mad, med forebyggende evner ift kræft, livsstilssygdomme og gigt. F.eks, er Martin Kreutzers nye bog "Velsmurt" blevet en bestseller og der er mange kogeboger om emnet. Den kasse, der kommer nærmest hos Aarstiderne er flexitarkassen, men det ville kræve et tvist af denne ift. de rette grønsager, fed fisk og fuldkorn m.v. før den lever op til kriterierne. Så forslag om etablering af en antiinflammatorisk kasse, evt. gennem justering af flexitarkassen, så den kan leve op til begge formål.

1,344 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Password icon
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Marie shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

91 comments

Sign in
(thinking…)
Password icon
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Bente stenmann commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Antiinflammatorisk ville jeg også gerne ønske til min leddegigt👏 Men er ellers glad for min basiskasse som jeg supplere med lidt frugt engang imellem.

• Morten Prahl commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ja håber snart den kasse kommer - vi har pt afmeldt vores gode kasser fra årstiderne - men kom den antiinflammatoriske kasse - ja så var vi med igen.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

ønsker en antiinflammatorisk madkasse som jeg vil anbefale til de yngre i familien, og gerne fra Årstiderne, på grund af jeres kvalitet i de kasser I allerede har

Jeg er rigtig glad for flexitarkassen, men den er allerbedst når det er opskrifterne uden hvede. Jeg spiser ikke hvede og skal finde mine egne erstatninger for hvede produkterne.

• Heidi Marie Hüttmann commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Rigtig god ide. Man skal dog huske, at mange aftagere er svækket på den ene eller anden måde, og derfor ikke har så mange kræfter/energi, så det skal være nemt at gå til. Desuden er økonomien også ofte lidt stram i familier med sygdom, så det er vigtigt at have med i overvejelserne 😊 Jeg har selv leddegigt, og mangler totalt energien til at lave den mad, jeg har brug for, så en sådan kasse ville være guld værd her i huset.

• Kia commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Antiflamatorisk kost. Er sikker på det ville blive en succes.

• Anonym commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Det ville være SÅ lækkert 👌 med en anti inflammatorisk måltids kasse..

Vi har prøvet flere forskellige kasser og vi har været meget tilfredse.
    Nu spiser i AI og har derfor været lidt begrænset i valg af kasse. Vi vil bestemt bestille AI, hvis det bliver muligt

Jeg søger en årstids kasse med opskrifter og kost til anti inflammatorisk kost. Det ville gøre det meget letter at komme igang med, hvis man har det hele i en kasse og ikke skal sidde og rode rundt efter opskrifter.

Mange lider af inflammatoriske sygdomme såsom eksempelvis gigt. Når man er syg har man ikke det store overskud til at lave speciel mad. En antiinflammatorisk madkasse ville være et hit til mange - syge som raske

Tænker også det måske bliver endnu mere hot, nu hvor TV2 for tiden viser serien 'kan man spise sig rask'. Her tester Læge Pia Norup og ernæringsekspert Umahro Cadogan om syge danskere kan spise sig raske m antiinflamatorisk kost og træning. Og rigtig mange får positive resultater ift mange forskellige lidelser.

Ja tak. Jeg er pt holdt op med at købe aarstidskasser, fordi jeg forsøger at spise antiinflamatorisk. Det ville være virkelig skønt, hvis I havde sådanne kasser. Mvh Rie

Jeg er med på en antiinflammatorisk måltids kasse. = så bliver jeg fast kunde :-)

← Previous 1 3 4 5

Feedback and Knowledge Base