Børnevenlig og 100% glutenfri og mælkefri måltidskasse
Mange børn (og voksne) reagerer dårligt på gluten og mange også på mælk. Jeres slankekasse og lowcarbkasse er ikke særlig børnevenlige - kunne det være en ide at lave en børnefamiliekasse uden gluten og uden mælk?

Hej Marie – og mange tak for din idé!
Grunden til, at vi ikke har givet lyd fra os, er fordi en Børnevenlig kasse som er 100% gluten- og mælkefri ikke lige er på trapperne.
Den Glutenfri VeganerKasse er ikke den mest børnevenlige, men lige nu er vi faktisk ret stolte af, at være de eneste som tilbyder en gluten- og mælkefri måltidskasse. Vi holder selvfølgelig hele tiden øje med jeres efterspørgsler og har også lagt mærke til den stigende efterspørgsel på børnevenlige kasser efter diætkrav.
Senest har vi lanceret BørneVegetar, som er en ny variant af de børnevenlige måltidskasser efter diætkrav. Så det kan godt være, at vi på et tidspunkt lancerer en børnevenlig og 100% gluten- og mælkefri måltidskasse, men det er desværre ikke på tegnebrættet lige nu – vi skal selvfølgelig nok give lyd såfremt at det bliver aktuelt :-)
Du ønskes en rigtig god weekend!
/Amanda, Aarstiderne
-
Marie commented
Den ville jeg også sige ja tak til - har desværre måtte droppe Low Carb kassen, da den ikke var så børnevenlig og slankekassen var alt for små måltider til os.. vi er en der ikke spiser gluten og to der ikke tåler mælk så godt, så der var ikke så mange alternativer tilbage. (Spor af det er ok)
-
Lene commented
Åh hvor ville det lette hverdagen hvis vi kunne bestikke sådan en kasse.
-
Pernille commented
Åh ja, det ville være så fedt 👍🏻
-
Anonymous commented
Ja tak. Ville være skønt.
-
Malene Agerskov commented
Ja tak. Det ville være fedt.
-
Anonymous commented
Ja, tak. Ville være fedt i en travl familie med to Cøliakibørn.
-
Maja Kirkegaard commented
spor af maelk maa der gerne vaere i kassen
-
Anonymous commented
Jeg kunne også være meget interesseret i en glutenfri børnevenlig kasse. Vi har tidligere brugt årstidernes måltidskasser en del, men måtte stoppe, da vores søn på nu 9 år fik konstateret cøliaki.
-
Alicia commented
Meget gerne :)
-
Mette commented
Ja tak meget gerne 👍😊
-
Louise commented
Det ville være dejligt, meget gerne med uden spor af gluten.
-
Anonymous commented
Ja tak
-
Anonymous commented
Jeg tilslutter mig forslaget!
-
Lone Andersen Olesen commented
Ja tak:-)
Min datter kan ikke tåle gluten, vil det være dejlig hvis det kan lade sig gøre.:-) -
Berit Østergaard commented
Jeg synes det vil være en rigtig god ide med gluten og mælkefri måltidskasser. Jeg har selv cøliaki og min datter har det også. Der er nogle udfordringer i hverdagen, især når man er ung og teenager.
-
Anonymous commented
Ja tak 😍
-
Birthe commented
Gerne også en kun til 1 voksen person med cøliaki
-
Camilla Polack commented
Meget gerne uden spor af gluten, så den også er til folk med cøliaki
-
[Deleted User] commented
Ja tak!!