Børnevenlig og 100% glutenfri og mælkefri måltidskasse
Mange børn (og voksne) reagerer dårligt på gluten og mange også på mælk. Jeres slankekasse og lowcarbkasse er ikke særlig børnevenlige - kunne det være en ide at lave en børnefamiliekasse uden gluten og uden mælk?

Hej Marie – og mange tak for din idé!
Grunden til, at vi ikke har givet lyd fra os, er fordi en Børnevenlig kasse som er 100% gluten- og mælkefri ikke lige er på trapperne.
Den Glutenfri VeganerKasse er ikke den mest børnevenlige, men lige nu er vi faktisk ret stolte af, at være de eneste som tilbyder en gluten- og mælkefri måltidskasse. Vi holder selvfølgelig hele tiden øje med jeres efterspørgsler og har også lagt mærke til den stigende efterspørgsel på børnevenlige kasser efter diætkrav.
Senest har vi lanceret BørneVegetar, som er en ny variant af de børnevenlige måltidskasser efter diætkrav. Så det kan godt være, at vi på et tidspunkt lancerer en børnevenlig og 100% gluten- og mælkefri måltidskasse, men det er desværre ikke på tegnebrættet lige nu – vi skal selvfølgelig nok give lyd såfremt at det bliver aktuelt :-)
Du ønskes en rigtig god weekend!
/Amanda, Aarstiderne
-
Maria Hjorth Larsen commented
Det ville hjælpe mig en del hvis der kom en glutenfri og laktosefri børnekasse.. mine børn ville ikke elske slankekassen, og bare fordi man har allergi er der ikke ensbetydende med at man skal tabe sig.
-
Nina commented
Kunne være godt!
-
Anonymous commented
Ja det kunne vi også rigtig godt bruge hjemme hos os.
-
Anonymous commented
Hvis man som min datter og jeg hverken tåler gluten eller mælk, ville det gøre vores liv meget nemmere med en sådan kasse. Helst helt mælkefri, men laktosefri kan også gøre det. :)
-
Anonymous commented
Ja tak glutenfrikasse🤩🤩🤩
-
Anonymous commented
Ja tak til en glutenfri, hvedefri, maelkefri - og gerne noeddefri kasse. Vi er 4 af 4 som ikke taaler maelk, gluten og hvede. Og 3 af 4 som reagerer paa hasselnoedder.
-
Anonym commented
Rigtig god ide, men indholdet br vaere hvedefrit, saa man ikke faar en masse varer med hvedestivelse
-
Anonymous commented
Ja god ide.
-
Lene Tækker commented
Vi har tidligere haft årstiderne, og været godt tilfredse (før vi fik Cøliaki i familien).
Vi er absolut med på vognen igen, hvis der kommer en glutenfri kasse. -
Lene commented
Kassen bør i så fald være HVEDE-, GLUTEN- OG MÆLKEFRI .......
Mange reagerer desværre på det kemisk rensede hvedestivelse, der desværre er i mange såkaldte glutenfri produkter.
-
Anonymous commented
Vegansk og glutenfri ja tak!
-
karin commented
Yes!!!vegansk uden soja ogsaa, taaaaaak
-
Anonymous commented
Også gerne uden æg og soja
-
Heidi commented
Ja tak og gerne uden spor af mælk og gluten og gerne uden æg. 🤞🤞🤞