Børnevenlig og 100% glutenfri og mælkefri måltidskasse
Mange børn (og voksne) reagerer dårligt på gluten og mange også på mælk. Jeres slankekasse og lowcarbkasse er ikke særlig børnevenlige - kunne det være en ide at lave en børnefamiliekasse uden gluten og uden mælk?

Hej Marie – og mange tak for din idé!
Grunden til, at vi ikke har givet lyd fra os, er fordi en Børnevenlig kasse som er 100% gluten- og mælkefri ikke lige er på trapperne.
Den Glutenfri VeganerKasse er ikke den mest børnevenlige, men lige nu er vi faktisk ret stolte af, at være de eneste som tilbyder en gluten- og mælkefri måltidskasse. Vi holder selvfølgelig hele tiden øje med jeres efterspørgsler og har også lagt mærke til den stigende efterspørgsel på børnevenlige kasser efter diætkrav.
Senest har vi lanceret BørneVegetar, som er en ny variant af de børnevenlige måltidskasser efter diætkrav. Så det kan godt være, at vi på et tidspunkt lancerer en børnevenlig og 100% gluten- og mælkefri måltidskasse, men det er desværre ikke på tegnebrættet lige nu – vi skal selvfølgelig nok give lyd såfremt at det bliver aktuelt :-)
Du ønskes en rigtig god weekend!
/Amanda, Aarstiderne
-
Pernille Vaengebjerg Boutrup commented
Det kunne være fedt at man i det mindste kunne se allergenerne i opskrifterne - så kunne man selv substituere ting og derved stadig bestille måltidskassen de uger det giver mening med opskrifterne.
Vi har to med cøliaki i familien og ville vildt gerne have en glutenfri børnevenlig kasse. Vi har haft den veganske glutenfrie, men kørte død i salaterne. -
Gro Poulsen commented
Som andre har skrevet, er slankekassen ikke så populær blandt børnene.
Så, ja tak til en børnevenlig/glutenfri kasse! -
Louise commented
Glutenfri børnevenlig kasse - please🙏🙏 (også gerne mælkefri). Kom nu Årstiderne - eller i det mindste mulighed for at en af jeres kasser hver uge var glutenfri...
-
Anonymous commented
Jeg er som sådan ligeglad med hvorvidt kassen er børnevenlig, men jeg kunne godt bruge noget kød en gang imellem og det er jeg altså ikke allergisk overfor😜
-
Anonymous commented
Ville også virkelig ønske at der var en glutenfri og mælkefri børnevenlig måltidskasse 🙏🏻🙏🏻
-
Karen commented
Dejligt med en børnevenlig glutenfri kasse.
-
Lene commented
Ja tak til en glutenfri, hvedefri, mælkefri - og gerne hasselnøddefri kasse.
-
Anonym commented
Det ville være helt fantastisk - eller evt bare glutenfri, så vi kan få de børnevenlige retter som pasta, pitabrød, pizza, burgers osv. Håber håber håber 😉🙏🏻
-
Anonymous commented
Ja tak
-
Dorte Nielsen commented
Ja tak!
-
Anonymous commented
Ja tak, eller bare en glutenfri version af den almindelige familiekasse
-
Anonymous commented
Ja tak!
-
Anonymous commented
God ide. Vi købte tidligere ofte måltidskasset fra årstiderne, men måtte stoppe, da min søn fik cøliaki. En glutenfri børnevenlig kasse ville være dejligt.
-
Katja commented
Ja tak 🤞👏🙏
-
Anonymous commented
Ja tak
-
Sarah Hornstrup commented
Vi er også sååå meget på en glutenfri og børnevenlig kasse - prøvede slankekassen i en periode, men den var ikke populær hos manden og børnene
-
Anita Frichot commented
Ja tak til en gluten og mælkefri kasse!
-
Anonymous commented
Ja tak 🙏 Har en søn med Cøliaki og det kunne være så fedt, at få lidt hjælp til aftensmaden 🤗
-
Lykke Førslev commented
Ja tak. Har en datter på 8 år, med cøliaki. Hun er meget småt-spisende og det kunne være dejligt med en nem og gennemtænkt måltidskasse.
-
Anonymous commented
God ide, jeg forstår nemlig ikke at det kun er slanke og lowcarb kasserne der er glutenfri.. jeg har ikke brug for at tabe mig Cøliaki har fint sørget for at jeg ikke får ret meget mad i hverdagen.