Jeg kunne godt tænke mig en "Bland selv kasse"...
Kunne være frugter, grøntsager og kolonial så man - indenfor et vist beløb - kunne sammensætte sin kasse fra uge til uge.

En ‘bland-selv-kasse, er en skøn idé.
Vi udvikler løbende vores sortiment, og måske i vil opleve en ’blad-selv-kasse’ i fremtiden.
Det er endnu ikke noget, som er på tegnebrættet, men vi overvejer hvordan en sådan løsning, kunne hænge sammen.
/Sandra, Aarstiderne
-
Anne commented
Også gerne en bland-selv måltidskasse, så man kan vælge retter fra de forskellige kasser
-
Anna Sørensen commented
God idé med blandselv-kasse, så ville jeg gerne kunne blande mere frit fra varer: Kun en pakke ingefær-småkager, mindre stykke parmesan, kun tykmælk fra Naturmælk og i den stil. ;o)
-
Anonymous commented
En bland selv måltidskasse-pakke ligesom Nemlig.com har ville være dejligt, for det er jo ikke altid at man har lyst til alle de valgte/tilbudte måltider i en kasse, men måske 2 fra veganerkassen og 1 fra Quickkassen :-)
-
Anonymous commented
Hej.. Jeg melder mig under fanen af bland-selv måltidskasser!! Jeg er super træt af at jeg er tvunget til at få en fiskeret. Jeg har flere gange luftet ideen om at kunne til/fravælge fisk. Og jeg kan se i allerede har visse kasser uden fisk. Der er sikkert nogle der ikke kan li kylling, som i tit har med. Hvor ville det være skønt hvis man selv kunne blande..
-
Louise Kjær commented
God ide. Jeg elsker snack grøntsager. Men tomaterne bliver alt for hurtigt dårlige, så jeg når ikke at spise dem. Kunne være fedt at vælge selv eller en snack kasse kun med snack tomater og ikke også store tomater.
-
Janet commented
Kunne det tænkes at I ville overveje at tilbyde at man selv kunne sammensætte sin ugentlige juicekasse ud fra 4-5 valg?
Jeg er ked af at der hver eneste uge er opskrift med rødbeder. Ofte kasserer jeg rødbederne, da det ikke er min foretrukne på nogen måde. Når jeg drikker det, er det kun fordi jeg ved det er sundt ;-) -
Anonym commented
Byg selv kasse, vil gerne kunne F.eks. Blande vegetar og slankemåltider, kan se at mange har haft samme ide, så kom bare igang😀😀
-
Maja commented
Jeg får måltider til tre dage, men det er muligt at få til fem dage. Det ville være skønt, hvis jeg selv kunne vælge hvilke tre af de fem måltider, jeg gerne vil have - så der er større chance for, at måltidet bliver et hit for både børn og voksne.
-
Solvej Martensen commented
Jeg står ofte i den situation at jeg gerne vil have det ene måltid fra Kvikkassen, det andet måltid fra Børnekassen og måske et tredje måltid fra Pescetarkassen.
En ide kunne være en Bland-selv-kasse, hvor man ud fra et udvalg af forskellige måltider kan vælge dem man selv finder bedst og derved designe/blande sin egen måltidskasse. -
Anonymous commented
Jeg kunne godt tænke mig, at jeg en gang imellem kan skifte ud med nogle andre grøntsager.
Annette H-H -
Charlotte Jensen commented
Jeg vil gerne kunne blande frugtpose/kasse selv og sammensætte min egen måltidskasse med de måltider som jeg kan li og ikke købe en kasse, hvor halvdelen kan man ikke li eller tåle for den sags skyld.
-
Anonymous commented
Jeg vil gerne foreslå en bland selv kasse, vi får livretter, men det kunne være skønt at hapse en ret her er der i de andre kasser. Nogle gange afbestiller vi, hvis der er noget i vi slet ikke kan lide, så ville det jo være bedre for jeg jer, og os, at man kunne hapse en ret fra en anden kasse og ikke afbestille.
Mvh Tina Balck -
Svend Erik Bøgh jakobsen commented
En god id, da jeg har været i restaurations enhed i handelsflåden
-
Elin Hedegaard commented
Hej Aarstiderne
Jeg har haft Slankekassen i længere tid. Men et par gange har jeg holdt pause. Er startet op nu i uge 5 . Jeg får kassen hver 14 dag.
1 gang var det et overvældende forbrUG af hvidkål/ quiona salat som faktisk smager godt....bare ikke i så store mængder Nu har jeg holdt en længere pause pga. Jordskokkesuppe... igen spænende....Meeeen. Det er en fast joke herhjemme at der nok igen igen er denne suppe. Jeg skal have leveret igen i uge 7 og Gæt engang.....der er jordskokkesuppe på menuen. 🙈. Ja vi kan holde pause igen eller vælge en anden kasse. Men ideen med at få Aarstiderne er vel også at blive inspireret til nyt..
vi er ellers meget glade for Aarstiderne. Håber bare på mere nytænkning og større variation i maden. 😉 -
Anonymous commented
Jeg ville også elske en bland-selv grøntkasse!
-
Anonymous commented
Vi mangler man f.eks selv kan blande sin egen kasse med grønt, evt frugt.
F.eks bland selv 10 stk. -
Michael M. Bruun commented
Hej Aarstiderne
Jeg prøvede en af jeres grøntkasser, men er desværre gået fra det igen. Da jeg savner, at kunne bygge/vælge mit grønt 100% selv.
Jeg bruger lige nu hjemmesiden www.grisogko.dk som leverandør af kød til min dør. Her kan jeg se en fordel, at i kunne låne deres måde at opbygge deres grønt kasser til brugeren.
For så er jeg i hverfald sikker på at i ville få mig som potentiel kunde.Her betaler jeg et fast beløb hvergang jeg får leveret kød fra dem.
Det forgår således at man har en vis antal enheder (evt. 5-10-15-20 stk.) som man vælger sine produkter ud fra. Og jo dyre kød jo flere enheder bruger man.
Det tænker jeg i med fordel kan ind føre på jeres grønt vare. Så kan vi som kunder selv bygger den grønt kasse vi gerne vil have.
-
Camilla Georgsen commented
Jeg synes at I skal lave en mix selv kasse. En kasse hvor man selv kan sammensætte hvad der skal i -af det der er i udvalg fra de andre kasser i sen bestemte uge. Prisen kan så variere alt efter hvor meget og hvilke grøntsager/frugt man gerne vil have leveret.
-
Anann commented
Hvor man kan vælge i mellem de forskellige måltidskasser. Ex: vegetar, verdens, lowcarb
-
Stine Maja Jørgensen commented
Min mand er meget kræsen og kom med den idé at det kunne være smart lave en "vælg selv kasse"/ "mix kasse", hvor man selv kunne vælge måltider fra de allerede eksisterende kasser. På den måde ville man kunne vælge noget man/ alle i familien kunne lide. Det kunne fx være to måltider fra vegetarkassen og to fra verdenskassen.