Jeg foreslår at...

Jeg kunne godt tænke mig en "Bland selv kasse"...

Kunne være frugter, grøntsager og kolonial så man - indenfor et vist beløb - kunne sammensætte sin kasse fra uge til uge.

536 stemmer
stem
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    Iben hansen indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »

43 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg ville også elske en bland-selv grøntkasse!

• Michael M. Bruun kommenterede  ·   ·  Anmeld

Hej Aarstiderne

Jeg prøvede en af jeres grøntkasser, men er desværre gået fra det igen. Da jeg savner, at kunne bygge/vælge mit grønt 100% selv.

Jeg bruger lige nu hjemmesiden www.grisogko.dk som leverandør af kød til min dør. Her kan jeg se en fordel, at i kunne låne deres måde at opbygge deres grønt kasser til brugeren.
        For så er jeg i hverfald sikker på at i ville få mig som potentiel kunde.

Her betaler jeg et fast beløb hvergang jeg får leveret kød fra dem.

Det forgår således at man har en vis antal enheder (evt. 5-10-15-20 stk.) som man vælger sine produkter ud fra. Og jo dyre kød jo flere enheder bruger man.

Det tænker jeg i med fordel kan ind føre på jeres grønt vare. Så kan vi som kunder selv bygger den grønt kasse vi gerne vil have.

• Camilla Georgsen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg synes at I skal lave en mix selv kasse. En kasse hvor man selv kan sammensætte hvad der skal i -af det der er i udvalg fra de andre kasser i sen bestemte uge. Prisen kan så variere alt efter hvor meget og hvilke grøntsager/frugt man gerne vil have leveret.

• Stine Maja Jørgensen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Min mand er meget kræsen og kom med den idé at det kunne være smart lave en "vælg selv kasse"/ "mix kasse", hvor man selv kunne vælge måltider fra de allerede eksisterende kasser. På den måde ville man kunne vælge noget man/ alle i familien kunne lide. Det kunne fx være to måltider fra vegetarkassen og to fra verdenskassen.

At man laver "bland selv" kasser, måske bare juicekasserne, da det er dem jeg pt godt kunne bruge en "bland selv" kasse til:) Jeg skal i gang med at detoxe min krop, så det ville være fedt, hvis jeg selv kunne mixe kasserne, så de passer til hver detox:) Men vil lige tilføje, at jeg er super tilfreds med det hele, og er så glad for at jeg har fundet jer:) Tak for det i gør:)

• Mette kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg varierer gerne den grøntsagskasse jeg får hver uge, men af og til synes jeg, at indholdet varierer for lidt. Altså blomkål og pastinak hver uge...pyyh. Kan I lave en kasse, hvor man selv kan vælge sine grøntsager, ud fra, et af jer fastsat udvalg? Måske 6 forskellige grøntsager + en krydderurt?

Hej
        Ih jeg støtter meget denne ide!!
        ....herunder større bundter krydderurter!
        Jeg var meget tilfreds med dem jeg har fået allerede (især Salvien var frodig og lækker), men jeg har bruger for STORE bundter af koriander og dild, og kigger på sprøjtede totter i "fingerbøl" hos købmanden...

• Eva Norford kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg kunne godt tænke mig en pluk og mix kasse i jeres sortiment. jeg ville bestille rødbeder hver uge og porrer lige så mange gange de kan skaffes i årets løb. Jeg er super glad for jeres kartofler, men vil hellere have pastinakker end alle de gulerødder, som jeg får. Hvis man kunne vælge en ting fra blev det salaten

Det synes jeg er en fantastisk god ide!!

En kasse på samme vis som eks. måltidskasserne, hvor der på skærmen er tælling på, hvor meget der er af hvad, og hvor man kan blande X antal frugt og grønt mv., og også sådan rimelig selv bestemme, hvor meget man vil fylde i sin kasse af de forskellige ting.

• Noëlle kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg synes det er fint at kunne skifte 2-3 grøntsager ud. Jeg har en hel del porrer og grønkål i køkkenhaven, så det er jeg selvfølgelig ikke interesseret i at få.

• Johan kommenterede  ·   ·  Anmeld

Lyder rigtig godt. Så ville jeg i hvert fald vælge de lysegule og røde gulerødder fra. De smager ikke godt nok.

• Annie kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg kunne godt leve med, at der var 2-3 varer man kunne bytte ud med f.eks. andre forhåndsvalgte varer.

• Britt kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg er også med på ideen. Jeg bestiller kasse fra gang til gang for selv at kunne have en smule indflydelse på indholdet frem for at fast abonnement. Jeg vil foreksempel ikke have blomkål og selleri, men skal altid bruge broccoli og gulerødder.

Alternativt ville det være rart med kasser, hvor den samme grøntsag ikke gik igen (som i uge 44 blomkål), så man kunne vælge en kasse, der ikke indeholder en grøntsag, som man alligevel ikke får brugt.

• Jeannette kommenterede  ·   ·  Anmeld

God ide at kunne blande selv en gang i mellem. Det kunne jeg godt tænke mig. Selv om jeg også synes det er godt med de kasser der er, man får noget som man ikke har prøvet før og dermed udfordret på smagsløgene. Så for mig ville blande-selv være et ekstra +.

• Jette Frederiksen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Sådan en kasse har jeg ønsket længe! Der er altid en eller to ting i de nuværende kasser som bliver smidt ud (eller foræret væk) hos mig, fordi jeg ikke bryder mig om det, ligegyldigt hvilken kasse jeg vælger.

• rasmus kristensen kommenterede  ·   ·  Anmeld

det ville være en rigtig god ide, jeg er f.eks ikke så vild med blommer og så er det virkelig sørgeligt at skulle smide 10stk ud af dem vær gang.

• Tina Marie Due kommenterede  ·   ·  Anmeld

D ville være super :) Helt sin egen kasse…

• Inge M. Nielsen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det savner jeg også. I denne tid har jeg ikke lyst til at bestille varer, da jeg ikke kan undgå salat (som jeg har rigeligt af i haven) samt æbler (som jeg ikke bryder mig vildt om).

• Trine kommenterede  ·   ·  Anmeld

god ide :-)

← Forrige 1 3

Feedback og Knowledge Base