Jeg foreslår at...

en kasse med bladselleri hvor der er et bundt til om dagen

Mange følger en bestemt livstil hvor man drikker en halv citron en halv time før de drikker hvad der svare til et bundt bladselleri. Pt er det rigtig svært at opdrive bladselleri i de danske supermarkeder pga den stigende interesse for denne livsstil. Det vil virkelig være lækkert at kunne få dem leveret. Evt også med citroner i så man har sin morgen rutine klar, nem og overskuelig.

409 stemmer
stem
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    Mie Jørgensen indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »

40 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Yes! Kanon med en bladsellerikasse! Få den på programmet hurtigst muligt! Supermarkederne kan ikke levere hurtigt nok ift. hvad vi kan nå at juice :D

Fantastisk ide 😁🙏💪

• Nana K kommenterede  ·   ·  Anmeld

YES! Lige præcis den kasse jeg har brug for! Jeg håber der kommer rigtig mange stemmer!!!

• Tina kommenterede  ·   ·  Anmeld

SKØN ide! At kunne tilkøbe store bundter koriander ville også være et hit! (Til Heavy Metal Detox Smothie)

Jeg får veganerkasse nu, men der er alt for meget hvedebrød, tofu og pasta. Og da jeg gerne vil leve vegansk, håber jeg at denne AW venlige kasse vil blive en realitet, idet vi er mange medlemmer, som sikkert vil støtte op om det. Vi har før henvendt os, måske I kunne kontakte os, så vi og I kunne få en fornemmelse af hvor mange, der var interesseret. På forhånd tak

• Elisabeth Esther Andersen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg ville også blive glad kunde for sådan en AW-venlig kasse og gerne med papaya i også

Jeg er også klar på en AW kasse.

En stor og en lille kasse, der er AW målrettet ☘der ville jeg også springe til

Åhhh ja - hvor ville jeg ønske en kasse, der passer til den medicinske seer's kostanvisninger.

Super ide . Ville være en lettelse

• Annegrethe kommenterede  ·   ·  Anmeld

Det vil være en god ide.

Jaaaa tak, den er jeg med på:-)

jeg ville bestemt også melde mig til sådan en kasse

Ja ja ja !!! En vegansk øko kasse med silleri og citroner til hver dag !

• Milene kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg har snart prøvet alle jeres måltidskasser, men I har ikke en som følger Den medicinske seer , masser af frugt, bær (vilde blåbær), bladselleri, koriander og udelukkende plantebaseret føde? Dog ikke korn, soya, majs. Læs bogen også den nye kostguide som han har skrevet. jeg er med på en sådan kasse som kunne indeholde mad til hele dagen!

• Mette kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg bliver også kunde, hvis sådan en kasse er mulig

jeg er med på sådan en kasse for foreslået

Gerne så meget øko som muligt :)

• Bodil Andresen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Der kunne måske være en lille og en stor kasse at vælge imellem. Den stor kunne være 7 blegselleri, 7 citroner, 2 kg appelsiner, 2 kg æbler, 2kg bananer, andre forskellige frugter, salater af mange slags, spire, 4 agurk, spinat, fennikel, ingefær, gurkemeje, mango, sød kartofler, frisk Koriander, måske vilde blåbær på frost m.m.

Jeg stemmer for

← Forrige 1

Feedback og Knowledge Base