Laktosefri måltidskasse
Dvs. en måltidskasse med laktosefri mejeriprodukter og altså IKKE en hvor alm. mejeriprodukter 'bare' er fjernet.
Jeg vil rigtigt gerne gøre det nemmere for mig selv med de her måltidskasser, men jeg er laktoseintolerant og ønsker samtidigt ikke at fjerne mejeriprodukter fra min diæt.
Jeg synes der mangler et alternativ til jeres low-carb kasse, som er det eneste 'laktosefri' i har i sortimentet lige nu.
Jeg er mere eller mindre konstant på fedekur, så jeg ønsker ikke en 'low-carb' løsning.

Vi har endnu ikke en måltidskasse som er laktosefri.
I vores nuværende sortiment kan du finde vores veganske måltidskasse som er helt uden animalske produkter og derfor også uden produkter som mælk, smør mm.
Desværre er laktosefrie kasser ikke i sortimentet, men måske det kommer hvis efterspørgelsen bliver større.
/Sandra, Aarstiderne
-
Naja commented
Åh hvor ville det være fantastisk!!
Har ledt i årevis og har prøvet mange veganske, men resten af familien er ikke helt med på den og de skal jo ikke tvinges til at leve vegansk bare fordi jeg ikke kan tåle laktose. Drømmer om en laktosefri økologisk måltidskasse der ville forsøde den travle hverdag. -
Michael Vestergaard commented
Ville også elske muligheden, da vores ene barn ikke tåler laktose.
-
Olivia Nilsson commented
Det ville være en drøm! Laktoseintolerante, som ikke ønsker at leve vegansk falder mellem to stole. Det kunne være et tilvalg i jeres alm. kasser, hvor alt mejeri byttes ud med laktosefri produkter. Der findes mange, så det er ikke fordi sortimentet ikke er der.
-
Iben Andersen Temile commented
Helt enig. Vi er meget glade for årstiderne og særligt børnefamiliekassen, men bliver nødt til at opsige abonnementet, da begge vores børn er laktoseintolerante. Vi vil rigtig gerne kunne tilvælge laktosefri produkter mod en merpris.
-
Cathrine commented
Som laktose intolerant kunne det være virkelig lækkert med en kasse hvor at mejeri er laktosefrit :D
-
Anonymous commented
Eller bare mulighed for at tilkøbe laktosefri produkter - til alle kasser!
-
Anonymous commented
Det vil være rigtig dejligt, hvis I vil udvikle en måltidskasse til alle de mange børn og voksne, som ikke tåler laktose. Jeg ville blive en fast kunde med det samme.
-
Marianna Cecille Poulsen commented
En kasse med laktosefri måltid.
-
Anonymous commented
Helt enig. Bare laktosefri.
-
Anonym commented
Ja det ville være perfekt
-
Anonymous commented
Muligvis mod en ekstra betaling eftersom lf-fri produkter altid er dyrere. Jeg ville være villig til at betale ekstra hvis det betød at jeg kunne skifte mejeriprodukterne i en given kasse ud med laktosefri varianter.