Jeg foreslår at...

LCHF kasse

Jeg forstår ikke at i laver en low karb kasse uden high fat?? Det er som om i ikke forstår vigtigheden i high fat delen hvor meningen jo er at kroppen vendes til at tage energi fra fedtet og ikke kulhydrater. Det er jo fedtet der skal give en god mæthed der holder længere og i kan jo prøve at kigge i den danske lchf gruppe på facebook og læse alle de gode erfaringer. Og der er mange der gerne kunne bruge en færdigløsning :)

459 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Per shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

29 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: facebook google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

LCHF er det nye hotte - lad os da prøve sådan en kasse.
    Kan man lave en madspildskasse? billigere penge, hvor de studerende og andre kan være med.

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

LCHF er det nye hotte - lad os da prøve sådan en kasse.
    Kan man lave en madspildskasse? billigere penge, hvor de studerende og andre kan være med.

• Liv Gaborit commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Jeg slutter mig til gruppen af mennesker der har droppet jeres low carb kasse da den simpelthen ikke giver ernæringsmæssig mening. Den er selvfølgelig fin til folk der vil undgå forarbejdede kulhydrater, men så længe I putter rodfrugter og rugt i ryger kulhydratmængden så højt op at det ikke er muligt at opnå eller bibeholde ketose - hvilket jo er pointen med at spise LCHF. Der findes masser af grøntsager man kan bruge, så jeg forstår ikke at I insisterer på at fylde søde kartofler i kassen så ofte. Tænk hvor mange gange blomkål ville kunne have erstattet den præcise funktion de har i opskrifterne. Der findes utrolig meget forskning der underbygger brugen af denne diæt, jeres kasse lever ikke op til foreskrifterne for nogen af dem.

• Bonnie commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Jeg støtter meget gerne op om ønsket om et reelt LCHF alternativ blandt kasserne, for os der søger at leve indenfor rammerne af en reel ketodiæt - forstået som: hvor ketose er et ønsket endemål. Rodfrugter er fx ikke en del af min diæt, fordi de indeholder for mange kulhydrater.

• Britt commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Det ville jeg godt nok være ked af, elsker denne low carb-low fat kan man vel kalde den. Har tabt mig en hel masse med denne kasses hjælp. Mener at det må være muligt at tilkøbe de fede produkter, selvom man så skal på indkøb.

• Liv Gaborit commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Enig! Hvis bare kulhydraterne i lowcarb kassen i det mindste var lave nok til en ketodiæt, så tilsætter jeg sådanset gerne selv det ekstra fedt (hvis den også skal kunne akomodere de mere fedtforskrækkede). Jeg er bare så træt af at få gulerødder og sweetpotatoes i min lowcarb kasse - det er slet ikke lowcarb nok.

• Bolette commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Hej... f.eks. en kasse med agurker, peberfrugt, tomater, salat, broccoli, kål... lige pt. kan vi kun bestille tomat og agurke posen, og den holder jo ikke længe med to voksne.

• Anonym commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Hvis der kom en lchf kasse måske hvor man kunne vælge fisk fra så ville jeg hoppe på årstiderne igen helt klart

• Allan Melsen commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Det vil gerne tilslutte mig.. jeg ser også meget gerne en striks-keto kasse - og gerne med ernærings-information, så man så nogenlunde selv kan planlægge snacks, etc ved siden af, uden at være bekymret for ens netto-carbs går amok og man ryger ud af ketose.

• Marcus klausen commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Keto kasse med LCHF.
    Kan se i har afsluttet et andet forslag med lchf hvor i skriver i har lavet en low carb kasse. Det gær det desværre ikke til et LCHF kassen som egner sig til keto. Derfor indsender jeg idéen igen.

• Methe Sofia Pedersen commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Super ENIG ... fedtet der er så afgørende for mætheden❤️ I ville kunne få sparring ved at samarbejde med Jane Faerber fra Madbanditten - fabelagtig hvis dey blev en mulighed. Oplever jer som lydhøre og innovative.. give et a shot please!

• Anonym commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Jeg har droppet low carb kassen på grund af rodfrugter og for lidt fedt

• Thomas commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Helt enig. Vi overvejer at stoppe med lc-kassen pga at fedt-delen mangler + der er for mange kulhydrater primært i form af rodfrugter men også forskellige sauce o.l med sukker, hvilket er no go på lchf. Dette r virkelig ærgerligt, for vi elsker at modtage kassen og jeres koncept, men i ketone er low carb kassen desværre ikke nogen brugbar erstatning. Vi vil klart abonnerere, hvis der kommer en lchf-kasse, så håb og mange ønsker jeres vej :-)

• Helene commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Da vi fik low carb kassen, synes jeg også der var for mange varer med lidt for mange kulhydrater... så måske en "endnu mere low carb kasse"

← Previous 1

Feedback and Knowledge Base