Jeg foreslår at...

Anti-inflammatorisk måltidskasse.

Rigtig mange danskere døjer med inflammation i kroppen, men ved måske ikke helt hvordan de skal komme omkring det med kosten. Her tænker jeg særligt på de 40-60+ årige. Har selv en far der døjer med det og ved at han synes det kan være svært at forstå og kaperer al den information om mad vi til dagligt bliver bombet med. Men at der findes anti-inflammatoriske madevare, det er et faktum og hvis han - og mange (!) andre - kunne få hjælp til hvordan sådan en sammensætning af madvare kunne se ud, er jeg sikker på det ville hjælpe på både krop og forståelse. Tænker selvfølgelig også, at den ville være relevant for folk hvor betændelsen ikke nødvendigt er brudt ud... endnu ;)

286 stemmer
stem
Log ind
Tjek!
(tænkning ...)
Nulstil
eller log ind med
  • facebook
  • google
    Password icon
    Logget ind som (Log ud)
    Luk
    Luk
    Du har tilbage! (?) (Tænker…)
    Anonym indsendte denne ide  ·   ·  Anmeld…  ·  Admin »

21 kommentarer

Log ind
    Tjek!
    (tænkning ...)
    Nulstil
    eller log ind med
    • facebook
    • google
      Password icon
      Logget ind som (Log ud)
      Luk
      Luk
      Sender...
      • Anonym kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg søger en årstids kasse med opskrifter og kost til anti inflammatorisk kost. Det ville gøre det meget letter at komme igang med, hvis man har det hele i en kasse og ikke skal sidde og rode rundt efter opskrifter.

Mange lider af inflammatoriske sygdomme såsom eksempelvis gigt. Når man er syg har man ikke det store overskud til at lave speciel mad. En antiinflammatorisk madkasse ville være et hit til mange - syge som raske

Den kasse mangler i den grad hos jer. En kasse med masser af grønt, fisk, kylling og uden sukker, gluten og mælkeprodukter

Ville være skønt, fast leverance til mig

Supergod ide... jeg ville købe den hver uge.

Anti inflammatorisk kost .. Det vil kunne afgøre hvor jeg vælger at bestille mine madvare .. håbet i syntes om idéen..

Har I måltidskasser til antinflammatorisk kost/diæt?

• erik gudbjerg kommenterede  ·   ·  Anmeld

Skide god ide savner den har foreslået det en gang i en tlf samtale

Ville være perfekt med en antiflammatorisk kasse
        Det er savnet

Ja tak til antiinflamatorisk kasse! Overvejer at få low-carb kassen igen, men holder lidt tilbage fordi der godt kan være noget, jeg ikke kan spise og det ville være rigtig ærgerligt.

hørt hørt :-D. Jeg leder selv efter en antiinflamatorisk madkasse, vil bliver super glad hvis den findes, især fra aarstiderne.

En rigtig stor del, måske størstedelen af danskere, har inflammation i kroppen som følge af deres kost. Det vil derfor være en kasse med en bred målgruppe.
        Det er påvist, at en af de eneste måder at forebygge alzheimers på er antiinflammatorisk kost, derudover forebygger det hjertesygdomme, diabetes, gigt m.m.

Skulle man være så uheldig at have fået nogle af sygdommene allerede, kan en antiinflammatorisk kost hjælpe med at reducere symptomerne.

Med så store fordele og bred målgruppe, samtidig med at ingredienserne allerede bruges i andre kasser, burde en antiinflammatorisk kasse være en opgave med lav indsats, men stor effekt.

• Kathrine kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg har brug for en anti-inflammatorisk kasse da jeg lider af flere sygdomme som gør hverdagen uoverskuelig med de mange smerter. En sådan kasse ville måske kunne give mig et langt bedre liv. At skulle sætte sig ind i principperne, handle ing til det og finde på interessante retter med re rette råvare er helt uoverskuelig når jeg ikke engang kan overskue at gå ud af døren.
        Nogen af kasserne ligger tæt på, det er vigtigt med fed fisk og ikke de magre.
        Jeg er personligt lige glad med hvor dyrt det ville blive, bare der var et sted jeg kunne få hjælpen.

• Mikkel kommenterede  ·   ·  Anmeld

Denne type kost kan hjælpe en hel række af forskellige typer sygdomme, og samtidig forebygge sandsynlige for en lang række flere. Kassen burde egentlig nemt kunne sammensættes ud fra de nuværende muligheder.

Antiinflammatorisk kost

Jeg vil gerne tilslutte mig de tidligere kommentarer. Jeg får slankekassen morgen og aften men har netop fået konstateret slidgigt og fået anbefalet antiinflammatorisk kost, som angiveligt også har slankende effekt. Jeg kan ikke se, at der er nogen svar fra Aarstiderne her på siden.

• Sofie kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg har fået den veganske kasse de sidste mange uger, men har nu sat abonnementet i bero, da jeg gerne vil have en mere antiinflammatorisk kost. Havd der været en antiinflammatorisk kasse, havde jeg uden tvivl købt denne!

• Karina Jensen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg var osse i gang med at foreslå det samme, selv inden vi fik invitationen til at komme med ideer. Jeg er selv ramt af ledegigt og vil rigtig gerne undgå en del madvarer der tricker inflammation. Jeg køber vegetar/veganer måltidskassen, men ærgrer mig over de mange stivelsesholdige produkter. Jeg håber på og glæder mig til at der engang bli'r en måltidskasse til os. Der er trods alt så meget fokus på anti-inflammatorisk kost, at jeg ser det ske:)Tak!

• Eva Brinck Hansen kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg foreslår det samme. Vores 30 årige søn har fået gigt og er meget hårdt ramt, men når han spiser antiinflammatorisk minimeres smerterne betydeligt og forsvinder i perioder helt.

• Lykke kommenterede  ·   ·  Anmeld

Jeg kunne også godt bruge en antiinflammatorisk kasse. Har tidligere købt Low Carb kassen, men savner linser, quinoa, osv. som fyld, samt mindre rødt kød der kunne være erstattet af fisk, fjerkræ eller vegetar dage :-)

← Forrige 1

Feedback og Knowledge Base