Jeg foreslår at...

Sund, lækker, børnevenlig madpakke-kasse

Som sundhedsplejerske i kontakt med mange tusind børnefamilier ved jeg, at sunde madpakker fylder meget i hverdagen.
Jeg foreslår en mad-pakke kasse, som passer til små fingre og maver. Og som gør det nemt at sende sund og lækker mad med vores guldklumper hver dag.

827 votes
Vote
Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
You have left! (?) (thinking…)
Anette Straadt shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →

31 comments

Sign in
(thinking…)
Sign in with: Facebook Google
Signed in as (Sign out)
Submitting...
  • Signe commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Lige det vi manglerne i vores hverdag :-)

Både til formiddagsmaden, frokosten og eftermiddagsmaden.

Små pakker med pålæg så det er muligt at varriere uden at åbne 10 store pakker der ikke bliver spist.

Ostestænger, pølsestænger, Nødder, daddler, müslibar, bær optioner, yougurt,

Salater, pita, wraps, pasta, rugbrøds sandwichs, ciabatta.

Grøntsagstænger, pesto, humus,

• Mille commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ja, det vil jeg også sætte pris på som mor til 3 børn!

• Anonymous commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Indhold der også matcher de større børn, der dyrker meget sport. Det ville være skønt.

• Lene Wiehe commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Go go go! Kan kun gå for langsomt. Mange børn har det svært med en madkassevarm rugbrød med leverpostej. Så hvad med ristede rugbrødsstænger og dip/humus, nemme pizzaer (af groft mel), pitabrød, kyllingelår, gnavegrønt... i det hele taget grønne, grove og børnevenlige alternativer til den kedelige klapsammen.

• Kira Hallberg commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ja tak. Gerne en kasse der er nem at gå til, så man kan lave hurtige sunde madpakker i hverdagen. Aarstiderne har før forsøgt sig med en smørebrødskasse, som så super lækker ud, men den var mere til voksne end til madpakker til børn i en travl hverdag.

En kasse til 5 dage der indeholder varierende pålæg (fisk og kød) og gnavegrønt. En stor hjælp til den travle familie der skal smørre madpakker.

• Chenette commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Hejsa vil der være mulighed for at der kunne blive en madpakkekasse ? Gerne med rugbrød, sandwich eller salater ? Evt kunne det være i kombination med en af måltidskasserne hvor overskud af kød eller tilbehørssalt kunne bruges som madpakke.

• Katrine Bøje commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Helt enig - Kunne være fantastisk med en "madpakke-kasse", da der pt. hurtigt går en del tid med at finde på og lave dem.. :(

Jeg har to skolebørn som er lidt trætte af flade rugbrødsmadder.
    Jeg mangler gode ideer og inspiration til en lækker og sund inspirerede madpakke. Gerne en der kan holde sig udenfor køleskab med en kølebrik. De store børn som ikke har fast klasselokale har ikke køleskab i deres klasselokale.

• Rikke Christiansen commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Ja tak!
    Rugbrød til en uge og pålæg: spegepølse, leverpostej, æg og. Lign,
    ...evt en lille brød snack til “lille madpakke”: rugbolle m. Chokolade stykker, fuldkorns pølsehorn eller pizzasnegle
    Så kan man selv supplere m. Frugt og nødder efter behov.

• Malene Hyldgaard beier commented  ·   ·  Flag as inappropriate

At der er mulighed for at vælge en madpakkekasse til ihvertfald tre børn med tanke på at kunne vælge rugbrød med diverse eller en mere spændende med pasta sandwich el lign...ville klart bestille en sådan kasse.. med alle de madpakker der skal smøres i en stor familie med 5 børn...

• Louise Høst commented  ·   ·  Flag as inappropriate

Det kunne også bare være en madpakkesnackkasse med gode sager, der kan stoppes ned til rugbrødsmadderne.

← Previous 1

Feedback and Knowledge Base