Sund, lækker, børnevenlig madpakke-kasse
Som sundhedsplejerske i kontakt med mange tusind børnefamilier ved jeg, at sunde madpakker fylder meget i hverdagen.
Jeg foreslår en mad-pakke kasse, som passer til små fingre og maver. Og som gør det nemt at sende sund og lækker mad med vores guldklumper hver dag.

34 comments
-
Maria commented
Ville jeg helt sikkert også købe.. Måske 2 forskellige kasser. Den traditionelle med rugbrødsmadder, og en med eksempelvis sandwich, pasta mv. Det ville da være så lækkert, både for børn og voksne :-)
-
Cecilie commented
Ja tak! Det vil vi også gerne købe!
-
Anna commented
Hej, det er præcis den kasse jeg mangler. Sund, økologisk og lækker mad i madpakken til børnene. Har selv 3 børn i institution uden madordning og bruger alt for meget tid på at smøre madpakker. MEN, det betyder også at jeg har ikke gavn af sådan en kasse hvis jeg selv skal smøre det!! Maden skal være så meget klar til at føre over i madkassen som muligt. Så vil jeg sikkert købe sådan en kasse :)
-
Signe commented
Lige det vi manglerne i vores hverdag :-)
Både til formiddagsmaden, frokosten og eftermiddagsmaden.
Små pakker med pålæg så det er muligt at varriere uden at åbne 10 store pakker der ikke bliver spist.
Ostestænger, pølsestænger, Nødder, daddler, müslibar, bær optioner, yougurt,
Salater, pita, wraps, pasta, rugbrøds sandwichs, ciabatta.
Grøntsagstænger, pesto, humus,
-
Helle Thomsen commented
Rigtig god ide
-
Mille commented
Ja, det vil jeg også sætte pris på som mor til 3 børn!
-
Sanne commented
Det ville være fantastisk!
-
Anonymous commented
Indhold der også matcher de større børn, der dyrker meget sport. Det ville være skønt.
-
Lene Wiehe commented
Go go go! Kan kun gå for langsomt. Mange børn har det svært med en madkassevarm rugbrød med leverpostej. Så hvad med ristede rugbrødsstænger og dip/humus, nemme pizzaer (af groft mel), pitabrød, kyllingelår, gnavegrønt... i det hele taget grønne, grove og børnevenlige alternativer til den kedelige klapsammen.
-
Anonymous commented
Super god idé
-
Kira Hallberg commented
Ja tak. Gerne en kasse der er nem at gå til, så man kan lave hurtige sunde madpakker i hverdagen. Aarstiderne har før forsøgt sig med en smørebrødskasse, som så super lækker ud, men den var mere til voksne end til madpakker til børn i en travl hverdag.
-
Anonymous commented
Fantastisk ide!
-
Anonymous commented
En kasse til 5 dage der indeholder varierende pålæg (fisk og kød) og gnavegrønt. En stor hjælp til den travle familie der skal smørre madpakker.
-
Charlotte commented
Lavet af Louisa Lorang så er den da en succes
-
Chenette commented
Hejsa vil der være mulighed for at der kunne blive en madpakkekasse ? Gerne med rugbrød, sandwich eller salater ? Evt kunne det være i kombination med en af måltidskasserne hvor overskud af kød eller tilbehørssalt kunne bruges som madpakke.
-
Anonymous commented
Fremragende idé!
-
Katrine Bøje commented
Helt enig - Kunne være fantastisk med en "madpakke-kasse", da der pt. hurtigt går en del tid med at finde på og lave dem.. :(
-
Anonymous commented
Jeg har to skolebørn som er lidt trætte af flade rugbrødsmadder.
Jeg mangler gode ideer og inspiration til en lækker og sund inspirerede madpakke. Gerne en der kan holde sig udenfor køleskab med en kølebrik. De store børn som ikke har fast klasselokale har ikke køleskab i deres klasselokale. -
Rikke Christiansen commented
Ja tak!
Rugbrød til en uge og pålæg: spegepølse, leverpostej, æg og. Lign,
...evt en lille brød snack til “lille madpakke”: rugbolle m. Chokolade stykker, fuldkorns pølsehorn eller pizzasnegle
Så kan man selv supplere m. Frugt og nødder efter behov. -
Trine commented
God ide