IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

IdéKassen

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

1. Jeg forslår der bliver lavet en kasse hvor man som familie kan spise det samme, men der er nogle erstatninger til mor som i mange danske hjem altid er på kur ( haha )
    Men at det fx er muligt at vælge en kasse til 3 personer mor, far og barn, så kan man vælge hvor mange personer i denne kasse der skal spise Lowcarb og sundt ( her tænker jeg uden fløde / er erstatning for fløde, yourth fx, skyr græsk 0% ) Men at men primæret kan spise det sammen som familie, men der bliver lavet nogle erstatninger. …

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. Kvikkassen med tilkøb af enten ingredienser til fredagspizza eller “kun” pizzadej

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  3. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  4. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  5. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  6. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at man kunne købe kasser hvor der er til 7 dage i. Tænker her morgenmad og hovedmåltid. Som det er nu skal jeg købe til 2 personer i 3 dage eller morgenmad til 5 dage. Og så skal man jo alligevel ud at handle

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  7. child vegetarian menus are only ones that seem to offer enough protein and they only come in a 3 person option, please offer option for teens with more protein ad variety

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  8. Hej. Vi er en familie på to voksne og tre børn, som er ganske kede af, at INGEN af vegetarkasserne laves til fem personer. Der må da være andre tre-børns-familier, som hente vil leve grønt 3-4 dage om ugen? Det ville være skønt, hvis det blev muligt!

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  9. Det ville være dejligt, hvis det var muligt selv at vælge de 3 dage ud af de 5 mulige jeg gerne ville have, så jeg ikke skulle have de 3 første dage der står.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  10. En kasse med eet måltid til mange (hverdagsmad). Må gerne være noget hvor det er nemt at uddelegere opgaver.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  11. Jeg foreslår, at der laves en “blodtrykssænkende” menu, da det er tidskrævende at handle rigtig ind og lave blodtryksvenligt mad. Det er bedre at spise sig sund og rask end tage medicin!
    Mange der har brug for ar sænke blodtrykket er ofte dem, der også har travlt og ikke tid til at handle korrekt ind og finde opskrifterne - det må årstiderne kunne levere til døren!

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  12. Mon det kunne være muligt, at der kommer en funktion, hvor man selv kan vælge hvilke 3, 4 eller 5 retter, man vil bestille, i stedet for at systemet
    automatisk fjerner / tilføjer retter, når man ændrer fra 3, 4 eller 5?

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  13. Det ville være dejligt hvis grønsagerne var vasket/snittet i slankekassen, som de poser man kan købe i supermarkedet, det ville spare rigtig meget tid og gøre det meget nemmere.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    1 comment  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  14. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  15. Kunne det være en ide at tage et udpluk af nogle forskellige kasser til nye kunder, så de nemt kunde finde ud af hvad for en kasse der passer bedst til dem ?

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej – og tak for din gode idé!

Vi har ikke en decideret PrøveKasse til nye kunder, men vores måltidskasse ‘Jeres Favoritter’ ligger ikke langt fra din beskrivelse :-)

Jeres Favoritter er sammensat af de måltider, som vores kunder allerbedst kan lide og giver topkarakter, når vi hver uge beder et udvalg af dem anmelde ugens retter.

Du får altså et udpluk af 3 forskellige kasser hver uge – som både kan indeholde helt grønne måltider og måltider med kød og fisk.

Du kan se mere om Jeres Favoritter her: https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/jeres-favoritter

God weekend! :-)
    /Amanda, Aarstiderne

16. De største veganske 'ernæringseksperter' som John McDougal og Joel Fuhrman plæderer for den plantebaserede veganske kost, og mange veganere er stærkt inspirerede af dem. De er lidt uenige om hvorvidt man skal have mest stivelse eller protein, men til gengæld helt enige om at olie ikke har noget at gøre i en sund vegansk kost. Derudover skal forarbejdede fødevarer også undgås. Jeg elsker selv at modtage den veganske måltidskasse, men det er træls at samtlige opskrifter er fyldt med olie, da jeg gerne vil optimere mit næringsindtag.
    De færreste veganere er enige om hvilken ernæringsstrategi der er den helt rigtige,…

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  17. Vi har en datter, der ikke spiser kød, så derfor er vi rigtig glade for muligheden for ekstra kød til måltidskassen til tre dage. Hvis der også var mulighed for ekstra kød til fire-dages kassen, så ville vi også abonnere på den. Alternativt skal vi selv ud og supplere - og det giver jo ingen mening;-)

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  18. Ifølge Danmarks Statistik er der ca. 2 mio husstande i Danmark med 1 eller 2 personer. Der må derfor være et marked for at tilbyde grøntkasserne i mindre størrelser til de små husstande (som jeg så også selv tilhører) - det skaber mulighed for mere variation.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  19. Vi er super-glade for vores vegetarkasse, MEN opskrifter med vegetar-pølser ender altid med at være så tarvelige og triste at man ikke vil servere det for gæster. Det kendetegner på ingen måder de andre opskrifter. Pølsen skal måske smage som den gør, men vi synes den er kedelig og intetsigende at se på og uden nogen smag.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  20. Er det ikke på tide, at I laver en gourmet vegetarkasse for alle os, som er
    rutinerede i køkkenet og nysgerrige efter nye smagsoplevelser? Så kan der være
    den nemme vegetarkasse med velkendte ting og hurtige løsninger – og den
    überlækre og lidt mere krævende vegetarkasse til os, som nyder at lave mad.
    Jeg er trofast abonnent på Vegetarkassen, men den har forandret sig på det
    seneste, synes jeg. Opskrifterne er blevet enklere og ingredienserne mere standard – jeg savner de spændende, nye grøntsager, I plejede at putte i kassen, og de overraskende opskrifter med aha-effekt.
    Jeg savner også mere…

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  • Don't see your idea?