IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

IdéKassen

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

1. Måltidskasse med få kulhydrater

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. 2 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  3. I næste weekend får jeg besøg af en gruppe vegatarer og ville gerne kunne bestille en kasse med de måltider jeg skal lave til selskabet. Det ville være skønt at kunne bestille det hele (i måltider) hos jer. Altså en "Lejligheds-kasse" eller "begivenheds-kasse" Min bestilling kan lyde: 5 personer til 2 måltider. Frokost og aftensmåltid. + evt kage til eftermiddagskaffen.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  4. Jeg synes der i løbet af det sidste år er kommet færre grøntsager i vegetarkassen.
    Det er jo især på grund af grøntsagerne at vi køber vegetarkassen, hos årstiderne. I værste fald kunne I jo så sætte prisen op, hvis det skulle være nødvendigt.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  5. Kære Idekasse,
    Hvis vi f.eks skal have gæster en dag vil det være dejligt, om vi kunne op-justere antallet af personer, som skal nyde kassens indhold denne ene dag.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  6. Jeg spiser primært plantebaseret og elsker det meste i de plantebaserede måltidskasserne. Men enkelte ting ville jeg gerne kunne fravælge, simpelthen fordi jeg ikke kan lide dem. (Seitan, tæmpeh, burgerbøf, majstortillas, jordskokker). Pt checker jeg retterne og skifter kasse, hvis der er for meget, jeg ikke bryder mig om. Men hvor ville det være skønt, hvis man kunne vælge at bytte en ret, man ikke bryder sig om ud med en alternativ ret.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  7. Jeg spiser primært plantebaseret og elsker det meste i de plantebaserede måltidskasserne. Men enkelte ting ville jeg gerne kunne fravælge, simpelthen fordi jeg ikke kan lide dem. (Seitan, tæmpeh, burgerbøf, majstortillas, jordskokker). Pt checker jeg retterne og skifter kasse, hvis der er for meget, jeg ikke bryder mig om. Men hvor ville det være skønt, hvis man kunne vælge at bytte en ret, man ikke bryder sig om ud med en alternativ ret.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  8. Jeg har lige pakket min kasse ud. Mange af kolonial varerne er i hver sin lille plastik pose, som blive klippet op og smidt ud.😥
    Det ville være bedre med emballage, som kan genanvendes.
    I sidste uge var der eks. en lille glasflaske med ketchup, som kommer direkte til genbrug. Så mere glas, pap og papir. Mindre plastik. ♻️

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  9. Jag undrar om ni kommer att erbjuda sparris från Sverige inom nära framtid? Den
    börjar väl snart dyka upp på marknaden. Tycker att den gröna sparrisen från
    Spanien börjar bli för grov.

0 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  10. Fordi alt det grønne er super godt. Men vegetar retten(bøffen) kedelig. Vh jørgen

0 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  11. En kasse der leveres fredage til fredag, lørdag og søndag med opskrifter, som er lidt mere lækre end hverdagsmad. Med årstidsbestemte lækkerier som stenbiderrogn, pilrejer, brød m.v. Om vinteren simreretter. En flaske vin, der passer til. Sådan lidt luksus.

3 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  12. Jeg oplever ofte at især grønkål, spinat, tomater o lign. simpelt hen når at blive dårligt, eller slattent inden det skal bruges
    Så et symbol ud for hver ting, ville gøre oplevelsen mere helstøbt, så jeg ikke skal smide alt for meget mad ud

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  13. Jeg har et ønske om en vegetar kasse, hvor det hele er lavet og snittet. Det vil være til gavn for handicappet, folk der skal opereres. eller bare travle mennesker...så man stadig kan få vegetar mad, trods at man ikke selv fysisk,kan lave det.

3 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  14. Jeg har et ønske om en vegetar kasse, hvor det hele er lavet og snittet. Det vil være til gavn for handicappet, folk der skal opereres. eller bare travle mennesker...så man stadig kan få vegetar mad, trods at man ikke selv fysisk,kan lave det.

0 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  15. 1-2 dage med kylling og 1-3 dage med vegetar

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  16. Sensekassen uden kød fra firbenede dyr for at undgå for højt indhold af kolesterol - dvs. fisk, fjerkræ, kostfibre, frugt, nødder og mange grøntsager.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  17. Det kunne være dejligt hvis det var muligt at del-afbestille en bestemt vare. Hvis man fx. i forvejen har mange gulerødder, kartofler, hvidløg eller salat og de også indgår i ens næste levering, kunne det være smart at kunne afbestille lige præcis den vare man har rigeligt af i forvejen

4 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  18. Sundhed og Aarstiderne er to sider af samme sag. Derfor foreslår jeg, at I gør det til en naturlighed at oplyse om måltidskassernes næringsindhold. På den måde er vi som forbrugere klædt på til at vide, hvad vi putter i munden.

3 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  19. Kunne I hjælpe med en lille blandet bærkasse? - I har jo fine kasser med én slags bær, men en lille blandet bærkasse fyldt med komprimerede antioxidanter som et ugentlig skud livsvitaminer ønsker vi at kunne købe hos jer:-)!

0 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  20. På Fejø produceres økologisk pasta hos Pasta Principato.
    Vælg danske producenter hvis muligt.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  • Don't see your idea?