882 results found
-
En plakat der viser de forskellige arter af grøntsager
Så vi kan hvilket krydderi vi står med i hånden. I sidste uge var der f.eks "New Zealandsk spinat" med - den var ny, aldrig hørt om før. At i så også havde glemt at komme det med i kassen, ville måske være blevet opdaget hvis vi vidste hvordan det så ud da vi pakkede kassen ud.
Men en plakat med en oversigt over de forskellige eksotiske grøntsager ville være rart - vi ved alle hvordan en agurk og en tomat ser ud.
1 vote -
Veganer- og kvik-vegetarkasse i 3-dages version
Jeg er vegetar og abonnerer på vegetarkassen, og vil gerne have mulighed for at skifte kasse ind imellem. Er dog fast bundet til vegetarkassen, den er eneste vegetariske kasse, der fås i en 3-dages version, og jeg har brug for den fleksibilitet, en 3-dages kasse giver.
1 vote -
Baby venlig kasse
En kasse der indeholder fødevarer som kan spises af babyer. Fx nem at mose, mild og nem at fordøje.
1 vote -
Lille børnefamiliekasse/fleksitarkasse
Jeg kunne godt tænke mig en "mor-barn"/lille børnefamilie-måltidskasse.
Jeres familie-kasser er nemlig alt for store til min lille familie, hvor vi er én
voksen og to småt spisende børn.Så en kasse med børnevenlig hverdagsmad, men i en størrelse, der passer til 1½-2 personer (og helst 3-4 dage).
Og hvis måltidskassen så samtidig kunne være en børnevenlig variant af fleksitarkassen (med fisk, fjerkræ og vegetarretter), ville det være drømmescenariet for mig.
3 votes -
En FODMAPmærkning eller -kasse
Var det ikke en idé at strikke nogle kasser sammen til folk, der som mig
lider af FODMAP-intolerance? Det er virkelig svært at finde ordentlig mad,
hvis man ikke skal bruge timer på indkøb, og nu Irma lukker, bliver det
bare endnu værre.
Alternativt ville en FODMAP-mærkning af jeres dagligvarer så kunne være
en idé.2 votes -
Lowcarb grønt- proteinkasse u protein
Jeg vil gerne selv kunne tilsætte fedtfattigt kød og fisk til mine grøntsager, men ville elske en lowcarb grøntsagskasse- fx proteinkassen u kød og fisk men med opskrift, eller bare lowcarb grøntsager
3 votes -
Tilkøb af "Ugens fisk"
Vi er glade for vegetarkasserne, da vi ikke spiser kød, men savner fisk engang i mellem. Det kunne være rart med et tilkøb af ugens fisk - fiskeretten kan være en ret, der allerede indgår i en af de andre måltidskasser den pågældende uge, så der er ikke nogen grund til at tilføje en helt ny opskrift - blot give muligheden for at tilkøbe ugens fiskeret til vegetarkasserne (eller øvrige kasser).
3 votes -
Vegetar budgetkasse
En vegetarisk budgetkasse, der ligesom budgetkassen holder sig til ikke-forarbejdede produkter. Lavpraktiske retter der gør det muligt at bruge sin fantasi og trylle lidt derhjemme med egne krydderier fx. Fuldstændig som budgetkassen, bare uden kød.
1 vote -
Ugens dagligvarerkasse
Mange har supplerede Aarstiderne med øko dagligvarer fra Irma. Hvad gøre vi nu? Familierne mangler en ugentlig abonnement på mælk, yogurt, rugbrød, mysli, pålæg til madkasser. Til for eks. 2-4 personer. Så man ikke skal bruge tid på at køber varerne enkeltvis, men at de kommer automatisk hvert uge. Det vil supplere jeres måltidskasser, grøntsager og frugt, og vi vil overleve Irmas lukning!!
hilsen,
en trofast aarstiderne kunde igennem rigtig mange år...1 vote -
I tilbyder den glutenfrie veganerkasse til 3+ personer
Det ville være super fedt, nu hvor I har lavet en glutenfri veganerkasse, at den også kan fås til mere end 2 personer. 🥰
3 votes -
500 kalorie kassen fås uden fisk
Kunne godt tænke mig at 500 kcal kassen som er glutenfri kunne bestilles uden fisk da jeg ikke spiser fisk og skaldyr
Hilsen Inge1 vote -
Glutenfri Veganske GodMorgenKasse
Glutenfri Veganske GodMorgenKasse
Since I struggle with gut inflammation, I aim to reduce gluten and dairy to a minimum. This works well with your Glutenfri VeganerKasse for lunch and dinner but I struggle with the GodMorgenKasse which I really love. It's great to start the day with diverse breakfasts and explore some ingredients I haven't tried before.
Therefore, it would be amazing to have a gluten-free, vegan breakfast option. <3
Thanks for your great work and the amazing food you offer! Annika
1 vote -
Månedsbaseret
At indføre kasser der kun sendes én gang om måneden, til folk der ikke har råd til 2 kasser pr måned.
Eksempelvis 1. Tirsdag i hver måned eller 3 mandag i hver måned.Som det ser ud nu, skal man ind og tjekke hvornår den næste "hver 4. Mandag" for at vurdere om mam har råd
3 votes -
Glutenfri Veganerkasse 5 dage!
Jeg elsker den Glutenfri Veganerkasse! - Faktisk så meget, så jeg kunne spise den hele ugen ud. Rigtig gerne i fem dage, frem for fire.
Tak:)))6 votes -
Måltidskassen UDEN gluten, mælkeprodukter, E-numre, tilsætningsstoffer. Men stadig med kød og grøntsager, men så tæt på clean food sommuligt
Måltidskassen UDEN gluten, mælkeprodukter, E-numre, tilsætningsstoffer, sukker. Men stadig med kød, grøntsager, urter og krydderier, så tæt på clean food som muligt.
3 votes -
Kolesterolvenlig kasse
Hvor der selvfølgelig tænkes i umættet fedt, fisk og en anelse fjerkræ.
3 votes -
Middelhavskostkassen
Middelhavskost er forsat overlegen i forhold til sundhed og forebyggelse af sygdom. Og så smager det jo godt. Jeg synes I bør skabe en Middelhavskostkasse.
1 vote -
Årstiderne tilbyder vegatarkasse til 5 personer
De største udvalg af kasser fra årstiderne går bare op til 4 personer og mange familier er 5 personer eller flere. Syntes at det er ærgerligt at der ikke tilbydes en vegatarkasse til 5 personer.
3 votes -
der tilbydes en kasse til 5 personer til 4 eller 5 dage
Vi er 5 i familien og synes at 3 dage er for lidt, så skal vi alligevel handle og få ideer i løbet af hverdagene
1 vote -
Glutenfri børnefamiliekasse
Til familier med børn eller forældre, der ikke kan tåle gluten.
3 votes
- Don't see your idea?