IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

Jeg foreslår at...

You've used all your votes and won't be able to post a new idea, but you can still search and comment on existing ideas.

There are two ways to get more votes:

• When an admin closes an idea you've voted on, you'll get your votes back from that idea.
  • You can remove your votes from an open idea you support.
  • To see ideas you have already voted on, select the "My feedback" filter and select "My open ideas".
(thinking…)

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

If a similar idea already exists, you can support and comment on it.

If it doesn't exist, you can post your idea so others can support it.

Enter your idea and we'll search to see if someone has already suggested it.

1. Ugekasse med det hele

Hej
    Ville det være muligt at lave en ugekasse/ 7 dage = morgenmad, frokost og aftensmad indenfor de forskellige kategorier,
    altså også noget "slankenoget" til 1-4 personer incl indkøbsseddel og opskrifter.
    Kunne være interessant at se, hvad kan jeg som pensionist leve godt for og af
    Mange gode hilsner

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Sign in with: facebook google
    Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Flag idea as inappropriate…  ·  Admin →
  2. I laver en CO2 neutral kasse.

At i har en måltidskasse, hvor den er så CO2 neutral som muligt.

3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  3. Kasser hvor makro/kcal kan ønskes individuelt eller indenfor interval :)

Enten kan kassen være bestemt individuelt pr person der bestiller baseret på ønsker. Eller så en kasse fordeling med fx 1400-1700-2000 kcal med ønsker til makro fordeling

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  4. Keto slanke måltidskasser :)

Måltidskasser baseret på ideen bag keto principperne - fedt. Kød. Grønt. Lækker nem mad :)

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  5. Krydderiblandinger kan købes sepetat

Jeg syntes jeres opskrifter er meget lækre og vil gerne bruge de krydderiblandinger I anbefaler, men de er pt. ikke til salg online hos jer. Det ville være skønt hvis de var, så man ikke selv skal blande fra bunden :-)

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  6. Billeder fra undervejs i madlavningsprocessen af opskrifterne

Nogen gange er det ikke helt klart hvordan resultatet af en instruktion skal se ud, og her kunne det være behjælpeligt med billeder af de forskellige delresultater i en opskrift. F.eks. hvis der står at den hvide del skal snittes fint af en grøntsag, som jeg ser for første gang i mit liv, så kan jeg godt blive i tvivl om hvad den hvide del præcis er. Der er også andre situationer, som jeg ikke lige kan huske nu, men billeder siger som sagt mere en tusind ord og kunne være en kæmpe hjælp. Som eksempel, så har jeg lige…

3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  7. Årstiderne laver en kasse der følger low FODPAM diæten.

Der er 10-20% af den danske befolkning der døjer med IBS/irritabel tyktarm. Derfor kunne det være fedt med en madkasse der tilgode ser disses behov (mig selv inklusiv). Personer med IBS bruger en del tid på at spise den rigtige kost, får at undgå for mange mavegener. Low FODMAP diæten er tilrettelagt efter at undgå de fødevarer der ofte skaber mavegener for personer med IBS.
    Jeg mangler inspiration til madlavning der er spændende, vegetarisk, varieret og som følger low FODMAP diæten. Det kunne være super fedt hvis Årstiderne ville hjælpe med en sådan kasse, til mennesker med IBS og en…

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  8. der indføres en klimaprofil på alle kasser således det er muligt at fravælge oksekød får selv slankekassen men ville gerne undgå oksekød

der indføres en klimaprofil på alle kasser således det er muligt at fravælge oksekød får selv slankekassen men ville gerne undgå oksekød

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  9. Mere mad i veganerkasserne

Bare fordi man er veganer bliver man ikke mæt af humus med gullerodstænger ;)

Overdrivelse fremmer forståelse.

Men, veganer måltiderne er for det meste simpelthen for små. Så helt enkelt... Min er ide er: MERE MAD TIL VEGANERNE.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  10. 2 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  11. Klima-Low carb

Jeg foreslår at I laver en klima-venlig low carb kasse som primært har fisk og hvidt kød, for os som gerne vil spise LCHF men samtidigt går op i miljøet

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  12. Grøn morgen

Hej
    Jeg har været glad for jeres slankmorgen kasse, men jeg synes godt der kunne være en morgenkasse med mere grønt. Dvs. alle opskrifter indeholder mindst en grøntsag og gerne flere for at sikre at vi får grøntsager til alle måltider.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  13. Low Carb

Low Carb kan købes uden kød. Vi er selvforsynende med kød, men vil rigtig gerne have de lækre opskrifter og det grønne :)

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  14. 1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  15. Kombination af grøntsagskasse og kød som tilkøb

Tilvalg, fx (ekstra) kød er billigere, når det købes sammen med en måltidskasse, men ikke når det købes sammen med en grøntsagskasse. Jeg foreslår, at det også skal være billligere sammen med en grøntsagskasse, da det gør det nemmere og billigere for mig at skifte min måltidskasse ud de uger, hvor der er allergener i den. Desuden: soja-poserne i måltidskasser uden allergener kunne med fordel skiftes ud med cocos aminos, altså "soja-sauce" lavet på kokos-nektar.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  16. Ikke så hyppigt fiskefrikadeller

Har familie kvik kassen og er virkelig træt af fiskefrikadeller. Kan i finde en anden fiskevariant?

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  17. Flere muligheder for singlerne

Flere muligheder for 1 person, evt. en kasse uden fisk og en kasse ala familie kassen, med gode simple retter. Det savner jeg lidt hos Jer. Jeg kan sagtens handle ind og lave hakkebøf med kartofler, men min udfordring er mængden af kød, kartofler, brocc osv jeg skal købe. Jeg ender altid med at smide en masse ud, samme når jeg laver bolognaise, lasagne, krebinetter, millionbøf, kylling i karry osv.
    Jeg bliver trist over at smide det ud når jeg ved hvor mange mennesker der sulter. Så måske et produkt der er lidt mere simpelt til singlerne? 😁

3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)

Hej – og mange tak for din idé!

Vi har efterhånden fået 11 forskellige måltidskasser til 1 person – dem kan du se her https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/?persons=1

Deriblandt er der et par stykker, som måske kunne indeholde noget af det du savner :-)

Blandt andet vores nyhed “KvikKassen Uden Fisk”, se mere her – https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/kvik-uden-fisk

og vores måltidskasse “Livretter”, som er simple, velkendte retter med et grønt twist, den kan se mere om her – https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/livretter

Jeg håber, at der deriblandt er en måltidskasse som falder i din smag :-)

Ha’ en dejlig dag
    /Amanda, Aarstiderne

18. 3 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  19. Drop klistermærker på kasserne!

...eller find nogen, med klister der gør at de kan fjernes.

Os (som forhåbentlig snart er alle) der kæmper for at genbruge plast, frustreres voldsomt over at plastemballagen i kasserne ikke kan genbruges. Det er umuligt at få mærkaterne af igen. Skift klister eller find en måde at undgå ikke-genbrugelige kombinationer.

Har villet skrive dette længe, men regnede med at I selv opdagede problematikken.

2 votes
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
  20. Flexikassen laves til 1 person

Jeg har skrevet til jer før, men nu får I en hilsen mere :-). Jeg spiser ikke svinekød fordi jeg ikke kan lide det. Og min nuværende kasse dur ikke, jeg skal have noget kød og fisk. Så nu er jeg nået frem til, at Flexikassen er den rigtige, men jeg skal kun bruge til 1 person. Jeg bliver desværre nok nødt til ellers at afmelde mig som kunde, for jeg kan ikke finde en anden kasse, der passer mig.

1 vote
    Vote
    Sign in
    (thinking…)
    Signed in as (Sign out)
← Previous 1 3 4 5 108 109
  • Don't see your idea?

IdéKassen

Feedback and Knowledge Base