Skip to content

IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

IdéKassen

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

12 results found

1. 5 votes
    Vote

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    1 comment  ·  Admin →
    How important is this to you?

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    started  ·  Jacob responded

Hej Ninna. Mange tak for din idé. Vi deler helt klart dit ønske om flere danske grøntsager, og køber dansk når det er muligt og kvaliteten er i orden.

Vi er hele tiden på udkig efter nye danske økologiske leverandører, som enten kan tilbyde sæsonpræget grønt og frugt, men også faste afgrøder der kan indgå som en fast del af vores sortiment.

I løbet af sommeren har vi rabarber fra Skyttes Gartneri, og henover efteråret kan du fx finde danske økologiske æbler fra Allesø Frugt, i mange af vores kasser. Vi er også ret stolte af KisselKassen, som tilbydes i samarbejde med Ask og Amy, der laver danske økologiske grøntsager fra deres gård i Ugerløse. Derudover vil du i DogmeKassen, kunne finde et bredt mix af alt det bedste, vores danske avlere har at byde på lige nu.

Det er dog ikke altid muligt at dække vores sortiment med danske…

2. Jeg syntes jeres opskrifter er meget lækre og vil gerne bruge de krydderiblandinger I anbefaler, men de er pt. ikke til salg online hos jer. Det ville være skønt hvis de var, så man ikke selv skal blande fra bunden :-)

11 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    started  ·  3 comments  ·  Admin →

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  3. Det ville være
    fantastisk hvis I kunne lave en måltidskasse der var plastikfri. Så istedet for at
    fødevarerne kommer i plastikemballager kunne I fx gøre sådan at I havde nogle
    standard glaskrukker som man afleverede sammen med sin tomme trækasse, og så
    rensede I glaskrukkerne og brugte dem igen. Ellers hvis det ikke kan lade sig
    gøre 100% plastikfrit, så måske lave en hvor der bliver anvendt minimalt plast.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    1 comment  ·  Admin →

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej – og mange tak for din idé!

For at komme hele vejen rundt, bliver det lidt længere. Jeg håber, du hænger på så længe :-)

Du rammer lige ned i en konstant diskussion, vi har med os selv, vores leverandører og kunder om, hvordan vi får varerne frem til jer i bedst mulig stand. Det særlige ved Aarstidernes forsyningskæde er, at der er meget kort afstand fra landmanden og hjem til køkkendøren. Vi bestiller nemlig de præcise mængder råvarer, vi skal bruge, direkte hos leverandøren. Derved kan vi sikre, at der ikke sker ompakninger og ekstra håndtering. Masser af de varer, man fx ser i supermarkedet, er blevet pakket ud af emballagen, inden du ser den i butikken. Så der er mindst lige så meget plastik i den kæde. Vi ser det bare ikke.

Emballagen har grundlæggende den funktion, at den holder varerne friske og at vi undgår sammenblanding…

4. Det kunne være super lækkert med en kasse der gjorde det mere muligt at grille, eller at der blev taget hensyn til det i de eksisterende kasser.
    Det er lidt “træls” at stå og lave suppe når vejret siger 27 grader ;)

118 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Opdateret 20/06/19

Hej alle sammen

På baggrund af jeres efterspørgsel sidste år, har vi valgt at få en GrillKasse på hylderne i år – eller faktisk har vi valgt at få to!

En SommerGrillKasse med 3 forskellige slags kød som egner sig godt til grillen, og en Grøn GrillKasse med forskellige grønsager som er gode at grille hele eller fx på et spyd.

I finder GrillKasserne under vores sommervarer lige her – https://www.aarstiderne.com/frugt-groent-og-mere/sommer

Rigtig god fornøjelse – og god sommer!
    /Amanda

5. Kunne det være en ide at tage et udpluk af nogle forskellige kasser til nye kunder, så de nemt kunde finde ud af hvad for en kasse der passer bedst til dem ?

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej – og tak for din gode idé!

Vi har ikke en decideret PrøveKasse til nye kunder, men vores måltidskasse ‘Jeres Favoritter’ ligger ikke langt fra din beskrivelse :-)

Jeres Favoritter er sammensat af de måltider, som vores kunder allerbedst kan lide og giver topkarakter, når vi hver uge beder et udvalg af dem anmelde ugens retter.

Du får altså et udpluk af 3 forskellige kasser hver uge – som både kan indeholde helt grønne måltider og måltider med kød og fisk.

Du kan se mere om Jeres Favoritter her: https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/jeres-favoritter

God weekend! :-)
    /Amanda, Aarstiderne

6. Flere muligheder for 1 person, evt. en kasse uden fisk og en kasse ala familie kassen, med gode simple retter. Det savner jeg lidt hos Jer. Jeg kan sagtens handle ind og lave hakkebøf med kartofler, men min udfordring er mængden af kød, kartofler, brocc osv jeg skal købe. Jeg ender altid med at smide en masse ud, samme når jeg laver bolognaise, lasagne, krebinetter, millionbøf, kylling i karry osv.
    Jeg bliver trist over at smide det ud når jeg ved hvor mange mennesker der sulter. Så måske et produkt der er lidt mere simpelt til singlerne? 😁

3 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Vi har efterhånden fået 11 forskellige måltidskasser til 1 person – dem kan du se her https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/?persons=1

Deriblandt er der et par stykker, som måske kunne indeholde noget af det du savner :-)

Blandt andet vores nyhed “KvikKassen Uden Fisk”, se mere her – https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/kvik-uden-fisk

og vores måltidskasse “Livretter”, som er simple, velkendte retter med et grønt twist, den kan se mere om her – https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/livretter

Jeg håber, at der deriblandt er en måltidskasse som falder i din smag :-)

Ha’ en dejlig dag
    /Amanda, Aarstiderne

7. Jeg har madkasse fra et andet firma, hvor jeg har købt en kasse til to personer til kun en dag.

4 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej, og tak for din gode idé!

Vi har netop tilføjet et “Ekstra måltid” til vores sortiment – 1 måltid fra enten 10 MinuttersKassen eller Kvik Vegetar, som er klar til servering på 10 eller 20 minutter.

Ekstra Måltid tilbydes i første omgang til to og fire personer. Måltidet kan leveres for sig selv, hvis det passer bedst – du kan også vælge at få måltidet leveret med en måltidskasse. Ekstra Måltidet kan bestilles på aarstiderne.com/frugt-groent-og-mere/tilvalg.

Du kan læse mere om vores nye Ekstra Måltid her https://www.aarstiderne.nu/blog/2019/marts/10/en-lille-haandsraekning-til-de-ekstra-travle-dage/.

Du ønskes en god dag!
    /Amanda

8. Til os, der har abonnement på kasser til 1 person hver uge, kan man måske nøjes med at sende et hvidløg med hver anden eller tredje uge.
    Jeg har gennemsnitligt 8-9 hele hvidløg liggende, som jeg ikke har en jordisk chance for at nå at bruge inden de bliver for gamle og derfor smidt ud.
    Jeg ved, at det ikke er de store pengesummer, der er at spare i forhold til at skulle tjekke forskellige pakkesedler, men det virker stadig som et unødvendigt spild...

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej – og mange tak for din gode idé!

Vi arbejder hele tiden på, at levere så præcise mængder råvarer som muligt i forhold til hvad man skal bruge i kasserne – og på den måde minimere madspild.

Derfor er vi netop begyndt at lægge enkelte hvidløgsfed i kasserne – da man, som du selv er inde på, nemt kan komme til at drukne i overskydende fed, hvis man får måltidskasser hver uge.

Du ønskes en dejlig dag!
    /Amanda, Aarstiderne

9. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Vi arbejder hele tiden på, at kunne tilbyde vores måltidskasser i mange varianter – herunder også til 1 person.

Vi har netop tilføjet to nye varianter, Vegetar 20 Minutter og FlexitarKassen. Det betyder, at der nu er 13 forskellige måltidskasser at vælge i mellem til 1 person!:-)

Jeg håber, at du deriblandt kan finde en, som falder i din smag.

Ha’ en god dag!
    /Amanda, Aarstiderne

10. I 2018 fik vi på et tidspunkt opskrift på et majsbrød med kærnemælk, både glutenfri og laktosefri. Kan opskriften lægges op?

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    started  ·  Juliane responded

Hej, og tak for din idé! Alle opskrifter ligger på aarstiderne.com – hvis du går ind på den enkelte måltidskasse og vælger menupunktet “Menu”, kan du scrolle tilbage gennem ugerne og finde opskrifterne. Kan du huske i hvilken kasse og hvornår på året, I fik majsbrødet? Så er det nemmere for mig at finde opskriften til dig :-) /Juliane, Aarstiderne

11. Jeg har en familie med 3 børn, og jeg mangler derfor mulighed for at bestille en kasse til 5 personer. Der er stadig flere større, ofte sammenbragte familier, så hvorfor ikke give mulighed for at man kan opgradere kasser til 5, 6 eller flere personer?

Mvh
    Hanne Nielsen

182 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Vi forsøger hele tiden af udvide vores sortiment. De fleste kasser opstår, efter jeres efterspørgelse – det samme gælder antal personer.

Da vi oplever en større efterspørgelse på måltidskasser til flere personer, er der nu en række kasser som findes til 5 personer.

Følgende måltidskasser til 5 personer er :
    - KvikKassen
    - BørnefamilieKassen
    - Livretter
    - KvikKassen Uden Fisk

Forhåbentlig vil i opleve endnu flere personer, på flere af vores måltidskasser i fremtiden.

/Sandra, Aarstiderne

12. Jeg mindes med glaede dengang aarstiderne havde en gigantisk udvalg af alle former for kolonialvarer man kunne bestille mod at betale et ekstra pakkegebyr - det var fantastisk for alle os som hader at handle ind

682 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    started  ·  Anne-Mette responded

Opdatering 8. august 2012

Kære alle

Vi har virkelig lagt os i selen og har udbygget ekstra varer-sortimentet ganske betragteligt her hen over sommeren. Der er mange virkelig lækre og spændende sager, men netop nu er det måske alligevel værd af fremhæve:

Fisk på glas Smagekasse: http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/Fisk-paa-glas-kassen (med de mest udsøgte (og miljøvenligt fangede) tun, ansjos og sardin fra Ortiz – kan også købes hver for sig)

Håndlavet fuldkornspasta af fabelagtig kvalitet: http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/Haandlavet-fuldkornspasta

Den asiatiske smagepose til jer, der bare elsker smagen af soya, sesam, miso og riseddike: http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/Den-asiatiske-smagepose

Weekendgufkassen med alt det gode: Chokolade, chips, slik, kiks mm. http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/WeekendGufKassen

Og så har vi længe haft de skønne Clipper-te’er, kaffeposer og nu også Matcha-te (og et Matchatesæt, hvis man vil gøre noget ekstra ud af det: http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/Matcha-The-saettet )

Og så har vi jo fået de skønneste honningprodukter både i smagekasseform (http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/HonningPosen ) og i det store smukke ærteblomsthonning i…

• Don't see your idea?