880 results found
-
At måltidskasserne kunne opjusteres til flere
Jeg savner en kasse til seks personer!
Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan opjustere det ellers udmærkede produkt.
Er især vild med kvik-vegatarkassen, som vi bruger pt. Bare ærgerligt der aldrig er mad nok/skal suppleres, når man er en familie på seks 😭
Der MÅ være andre større/sultne familier derude?
1 vote -
Måltidskasser til enlige
Måltidskasse til enlige på særlige dage jule/nytår.
Tankevækkende at jeg som fast kunde, der er enlig ikke har mulighed for at bestille jule eller nytårs-menu til 1 eller 2 personer- men skal have gæster op til 4??? - det giver ikke mening.1 vote -
3 votes
-
Beregning
Der mangler beregning af kalorier, kulhydrater og fedt på LCHF opskifter
1 vote -
Nytårskasse
Ville elske, der var en nytårskasse med lækkert velsmagende mad, man selv kunne gå hjemme og hygge med at tilberede 😊
1 voteHej – og tak for din idé! Vores nytårsmåltidskasse er lige på trapperne! Hold øje med din indbakke og aarstiderne.com, hvor vi giver lyd, så snart kassen er til salg :-) /Juliane, Aarstiderne
-
ønske om jule-vegetarkasse til 1 person
Har et stort ønske om at I tilbyder en jule-vegetarkasse til 1 person
1 vote -
Julekasserne kan bestilles til 8 personer
I stedet for at måtte bestille 2 julekasserne til 4 personer, vil det være skønt med en julemåltidskasse til 8, kun 1 and og 1 flæskesteg med en vægt/størrelse, der passer til 8 personer
1 vote -
Vegetarkassen for 2 pers.
Vegetarjulekassen også bliver for 2 personer, så der er flere muligheder for at vælge denne
1 vote -
hjælp til at bedømme grøntsagers tilstand
I jeres fine nye grøntsagsleksikon kunne I måske tilføje en guide til hvordan grøntsagen gerne hhv. ikke må se ud.. Jeg er tit i tvivl om, hvorvidt jeg skal skære noget af mine grøntsager (fx blomkål, der får pletter eller bliver 'klart' i kødet).
Måske er jeg ikke den eneste, der kan blive i tvivl om, hvorvidt en grøntsag er 'god nok' - og på den måde kan I måske også undgå nogle klager..?2 votes -
Laktosefri måltidskasse
Dvs. en måltidskasse med laktosefri mejeriprodukter og altså IKKE en hvor alm. mejeriprodukter 'bare' er fjernet.
Jeg vil rigtigt gerne gøre det nemmere for mig selv med de her måltidskasser, men jeg er laktoseintolerant og ønsker samtidigt ikke at fjerne mejeriprodukter fra min diæt.
Jeg synes der mangler et alternativ til jeres low-carb kasse, som er det eneste 'laktosefri' i har i sortimentet lige nu.
Jeg er mere eller mindre konstant på fedekur, så jeg ønsker ikke en 'low-carb' løsning.165 votesVi har endnu ikke en måltidskasse som er laktosefri.
I vores nuværende sortiment kan du finde vores veganske måltidskasse som er helt uden animalske produkter og derfor også uden produkter som mælk, smør mm.
Desværre er laktosefrie kasser ikke i sortimentet, men måske det kommer hvis efterspørgelsen bliver større.
/Sandra, Aarstiderne
-
Baby mos/grød kasse
Jeg er en førstegangs mor som ikke anede hvordan jeg skulle bære mig ad med at fodre min datter af på aller bedste vis, da hun skulle gå fra modermælk til fast føde (mos/grød) mht. rette ingredienser/mængde/kombination/udførsel. Jeg snakkede med mange veninder om at vi godt kunne bruge en slags Årstidernes koncept, hvor vi fik leveret mad/opskrifter til at kunne lave den helt rigtige mos/grød, så de små fik den helt rigtige kombi med grøntsager/grugt/fedtstof/kød. Jeg ved fra mig selv at jeg var meget tilbøjelig til at lave den samme grød som for eksempel kartoffel/pore mos. Min tanke er at…
14 votesHej Jeanette og mange tak for din idé!
Jeg beklager den sene opfølgning, men bedre sent end aldrig :-)
Der er pt. ikke planer om at lave en måltidskasse til babyer, men vi har en skøn kogebog “Babymad”, som indeholder over 90 opskrifter på grød og mos :-)
Se mere om den her https://www.aarstiderne.com/frugt-groent-og-mere/boeger-grej/babymad
Ha’ en rigtig god dag
/Amanda, Aarstiderne -
Kasser til større familier
Jeg har en familie med 3 børn, og jeg mangler derfor mulighed for at bestille en kasse til 5 personer. Der er stadig flere større, ofte sammenbragte familier, så hvorfor ikke give mulighed for at man kan opgradere kasser til 5, 6 eller flere personer?
Mvh
Hanne Nielsen182 votesVi forsøger hele tiden af udvide vores sortiment. De fleste kasser opstår, efter jeres efterspørgelse – det samme gælder antal personer.
Da vi oplever en større efterspørgelse på måltidskasser til flere personer, er der nu en række kasser som findes til 5 personer.
Følgende måltidskasser til 5 personer er :
- KvikKassen
- BørnefamilieKassen
- Livretter
- KvikKassen Uden FiskForhåbentlig vil i opleve endnu flere personer, på flere af vores måltidskasser i fremtiden.
/Sandra, Aarstiderne
-
Kvikkassen til fem personer i 4 dage
Jeg ønsker at modtage kvikkassen i 4 dage for fem personer.
4 votes -
1 vote
Hej Berit – og tak for din idé! Det er rigtigt, at vi ikke pt. sælger kombucha. Vi har haft brug for at sætte produktionen på pause og gennemtænke setuppet, før vi begynder levering igen. Når det sker, skal vi naturligvis nok give lyd :-) /Juliane, Aarstiderne
-
Studierabat :)
måltidskasserne er virkelig lækre, men ogsålidt dyre når man har et stramt madbudget, alternativt kunne man også lave en budgetkasse, men hælder mest til at giver studierabat, da jeg godt kan lide indholdet i kasserne som det er.
2,463 votesOpdatering 13.11.17: Hej alle sammen, og tak for jeres stemmer! Jeg kan se, at der løbende tikker flere og flere stemmer ind på idéen om studierabat, og derfor ville jeg lige sørge for en opdatering til jer.
Vi har endnu ikke fundet den rigtige form for, hvordan en evt. studierabat kunne fungere. For det første er der hele spørgsmålet om, hvorvidt det skal være en studie-rabat. Ikke dermed sagt, at studerende ikke fortjener gode grøntsager til en god pris, men der er jo mange andre grupper med lignende, trange økonomiske vilkår (pensionister, fx), som vi også kunne vælge at tilgodese i forhold til en evt. rabatløsning.
Selve konceptet skal vi også have tænkt videre over. Det er nok ikke realistisk, at vi kommer til at tilbyde en flad rabat på hele vores sortiment til studerende eller andre værdigt trængende. Jeg tror personligt mere på den løsning, at vi udvikler en…
-
Allergi-måltidskasse
Jeg tåler ikke gluten og mælkeprodukter. Kunne man forestille sig en måltidskasse, der er blottet for allergener som gluten, mælkeprodukter, nødder og så videre? Kartofler, quinoa, boghvede kan være i stedet for brød, pasta, couscous, bulgur osv.
Tak for fantastiske kasser830 votesEn allergi-måltidskasse, eller blot en kasse med mulighed for, at fravælge enkelte råvarer har været et ønske i længere tid.
Det er endnu ikke lykkedes os, at finde frem til den bedste løsning.Vi har en række forskellige måltidskasser, som tager højde for gluten og laktose. Men at undgå flere specifikke råvarer som nødder mm. tilbyder vi ikke endnu.
De umiddelbare tanker vi har på nuværende tidspunkt, er muligheden for at samle en kasse selv, i stedet for at fravælge / erstatte enkelte råvarer.
Forhåbentlig er det noget vi kommer i mål med, inden længe.
/Sandra, Aarstiderne
-
Flere kolonialvarer
Jeg mindes med glaede dengang aarstiderne havde en gigantisk udvalg af alle former for kolonialvarer man kunne bestille mod at betale et ekstra pakkegebyr - det var fantastisk for alle os som hader at handle ind
682 votesOpdatering 8. august 2012
Kære alle
Vi har virkelig lagt os i selen og har udbygget ekstra varer-sortimentet ganske betragteligt her hen over sommeren. Der er mange virkelig lækre og spændende sager, men netop nu er det måske alligevel værd af fremhæve:
Fisk på glas Smagekasse: http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/Fisk-paa-glas-kassen (med de mest udsøgte (og miljøvenligt fangede) tun, ansjos og sardin fra Ortiz – kan også købes hver for sig)
Håndlavet fuldkornspasta af fabelagtig kvalitet: http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/Haandlavet-fuldkornspasta
Den asiatiske smagepose til jer, der bare elsker smagen af soya, sesam, miso og riseddike: http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/Den-asiatiske-smagepose
Weekendgufkassen med alt det gode: Chokolade, chips, slik, kiks mm. http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/WeekendGufKassen
Og så har vi længe haft de skønne Clipper-te’er, kaffeposer og nu også Matcha-te (og et Matchatesæt, hvis man vil gøre noget ekstra ud af det: http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/Matcha-The-saettet )
Og så har vi jo fået de skønneste honningprodukter både i smagekasseform (http://www.aarstiderne.com/ekstra%20varer/HonningPosen ) og i det store smukke ærteblomsthonning i…
-
Årstiderne tilbyder vegatarkasse til 5 personer
De største udvalg af kasser fra årstiderne går bare op til 4 personer og mange familier er 5 personer eller flere. Syntes at det er ærgerligt at der ikke tilbydes en vegatarkasse til 5 personer.
3 votes -
Önskvärt med sparris från Sverige
Jag undrar om ni kommer att erbjuda sparris från Sverige inom nära framtid? Den
börjar väl snart dyka upp på marknaden. Tycker att den gröna sparrisen från
Spanien börjar bli för grov.0 votes -
Slankekasse kun med grøntsager og magert kød
Jeg synes det kan være svært at få nok grøntsager i hverdagen, og alle steder med såkaldte grønne slankekassen, er fuld med kartofler, korn og/eller mejeri produkter
Er det ikke muligt at lave en helt enkelt kasse kun med grøntsager og magert kød som fjerkræ og fisk, for dem som er interesseret i at spise rent, men også for dem som er allergisk for rigtig mange ting0 votes
- Don't see your idea?