Skip to content

IdéKassen

Velkommen til IdéKassen. Har du et godt forslag til vores kasser, vores service, vores hjemmeside eller andet, så stil det her.

TIPS TIL DIN IDÉ

1. Skriv kun én idé pr. opslag. Det gør det nemmere for andre at tage stilling til den og evt. stemme på den – og det gør det nemmere for os at vurdere den.

2. Vær så konkret og præcis som muligt i beskrivelsen af din idé. Så kan vi nemmere vurdere, om idéen har potentiale.

3. Tjek, om andre har foreslået din idé før, og stem på den eksisterende idé i stedet for at lave en ny. Vi sammenlægger løbende identiske idéer, men I må meget gerne hjælpe os ved ikke at oprette dublet-idéer.

Vi glæder os til at høre fra jer – det er ikke alle idéer, vi svarer på med det samme, men du kan stole på, at vi ser dem alle.

IdéKassen

Categories

JUMP TO ANOTHER FORUM

875 results found

1. Det ærgere mig at købe slank morgen alene, ind i mellem har vi fået vegatar måltidskasser, men min mand er ikke så positiv overfor de fastelåste måltider. Jeg ville gerne købe grøntsager og/eller frugt sammen med morgenmåltidskassen, for at spare på kørslen, men jeg kan kun få gnavegrønt og special kasser med en slags grønt.
    Så enten vegetarkasser, hvor der kan vælges mellem forskellige måltider 3 ud af 5 f.eks eller grøntsagskasser á la dogme kassen, som fra Kiselgården m.fl. sammen med morgen måltidskassen.

3 votes
    Vote

We're glad you're here

Please sign in to leave feedback

Signed in as (Sign out)
    You have left! (?) (thinking…)
    0 comments  ·  Admin →
    How important is this to you?

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  2. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    0 comments  ·  Admin →

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  3. Tre ayurvediske måltidskasser som er tilpasset de tre typer; vata, pitta og kapha.

10 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  4. Mange kasser kan kun vælges til op til 4 personer. Det er desværre for lidt for mange familier...

3 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    0 comments  ·  Admin →

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  5. Jeg får vegetarkassen hver uge og tænker at man kunne minimere plastforbruget ved at øge det antal af varer som det forventes at vi har i forvejen, som fx olie, honning, eddike osv. Så kan man undgå at 10 mandler og 4 valnødder sendes i hver sin lille plastikpose.

3 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    1 comment  ·  Admin →

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    under review  ·  Juliane responded

Hej, og tak for din idé!

Vi arbejder løbende på at mindske brugen af plastic i kasserne, blandt andet ved at bruge bionedbrydelige bøtter til produkterne fra vores eget Grønne Værksted. Meget af det arbejde sker naturligvis også sammen med vores leverandører.

Jeg tror ikke det bliver aktuelt, at vi vælger den løsning, du foreslår og øger antallet af de varer, man selv skal have derhjemme – for mange mennesker er hele pointen med en måltidskasse netop, at man får alt det, man skal bruge i kassen. Men det overordnede mål om at minimere brugen af plastic er vi helt enige om – og vi er i gang! Jeg håber, at du har tålmodighed med os så længe :-)

/Juliane, Aarstiderne

6. Det kunne være med de enormt lækre pizzaer man får med måltidskassen, lidt økologisk slik og økologisk sodvand. Tilvalg kunne være et par øl eller en fæaske vin til forældrene.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    0 comments  ·  Admin →

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  7. En måltidskasse, der er vegetarisk, hvor konceptet er at man kun skal lave mad 2 dage men der er nok til husstanden i 4 dage. Dvs en kasse der har til hensigt at skabe rester. Til den travle hverdag hvor hjemmelavet mad helst ikke skal blive for bøvlet. #rester #jatak

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  8. Vi er begyndt på vegetarkassen. Da vi begge er meget aktive (løb, svømning og cykling), så ville det være rart, hvis der i papirudgaven af opskrifterne var en oversigt over næringsindhold, ligesom der er i slankekassen.

Mvh Bjørn Agger

10 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  9. Jeg har problemer med at få spist alt maden i singlekasserne, som fe.k.s. slankekassen og vegatar kassen, da man jo ofte får flere grønsager en hvis man er flere. Så 4 måltider er måske 8 måltider for mig. Hvilke jo er en god deal. Men er lidt ked af at smide mad ud. Så hvis man kunne lave slank og vegatar kasser hvor grønsagerne Enten går mere igen i flere retter eller færre måltider.

5 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  10. Det kunne være skønt hvis
    Frankly juicene kunne vælges med smagsvarianter af 100% friskpressede grøntsager.

3 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  11. Spis mindre kød og mere grønt. Os der gerne vil følge dette råd og samtidig have mulighed for at købe økologisk og med interessante opskrifter er dette en oplagt mulighed for Aarstiderne at indføre

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej Birthe – og mange tak for din idé!

Dejligt at du gerne vil spise mindre kød og mere grønt, vi har flere måltidskasser, som passer til netop dette ønske – lige fra FlexitarKassen til Vegetar-, KvikVegetar-, Veganer- og Den Glutenfri Veganerkasse.
    Du kan læse mere om vores grønneste kasser her https://www.aarstiderne.com/find-din-maaltidskasse/?category=DeGronneste

Udover vores weekendkasser, har vi ikke planer om at lave en måltidskasse til 2 dage, men vi er altid åbne overfor feedback, og derfor lader jeg selvfølgelig din idé stå, så vi løbende kan holde øje med efterspørgslen.

Ha’ en dejlig weekend!
    /Amanda

12. Jeg er ny kunde i butikken...og har svært ved og vælge imellem jeres skønne kasser... dog savner jeg en kalorie-kasse om jeg så må sige... jeg er single og småt spisende... og ville så gerne tage lidt på... er ret sikker på der sidder mange andre derude der godt kunne trænge til en hjælpende hånd med det...

6 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  13. Jeg vil foreslå at alle opskriver stilles tilrådighed igennem ens profil, således at
    - vi får mindre print
    - det bliver lettere at genfinde ens opskrifter
    - man kan give opskriften en vurdering
    Så hver gang man har købt en kasse så bliver opskrifterne så tilgængelige for en på ens profil, og man vil lansomt få sin egen opskrift bog, men vurdering og kommentarer til opskrifterne. På denne måde får i også let feedback på opskrifterne.

7 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  14. Jeg har ved flere lejligheder udtrykt min utilfredshed over for den måde som appen er sat op på vedr. bestilling af måltidskasser.
    Mere specifikt, at man aktivt skal fravælge et abonnement. Jeg er med på, at det er en del af jeres koncept, men det er ligeledes jeres mål, at forhindre madspil og dermed overforbrug. Ikke mindst skal det være nemt og bekvemt for jeres kunder at bestille og veksle mellem kasser og vælge og fravælge, når deres behov skifter.
    Det hænger dårligt sammen med, at det er nemt at glemme at skifte feltet "Hvor ofte ønskes kassen leveret".
    Jeg…

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

Hej June

Tak for din idé og feedback! Jeg kan godt se din pointe.

Grundlæggende set er Aarstiderne en abonnementsforretning, og det er det, vores butik er indrettet efter. Men vi er naturligvis ikke interesserede i, at man som kunde får bestilt kasser eller andre varer, som man ikke vil have eller kan bruge. Derfor sender vi også altid en kvitteringsmail, når du laver en bestilling hos os. Her vil alle ordrer de næste fem uger tydeligt fremgå – så her kan du holde overblikket.

Men dermed sagt – vi er altid åbne overfor feedback, og derfor sender jeg selvfølgelig din idé videre til vores udviklere, som sidder med designet af vores app.

Ha’ en dejlig dag!
    /Amanda

15. Midtvejs i uge nr. 2 af 24/7 kassen, for 2 personer. må jeg konstatere at morgenmad ikke fungerer når man møder 2 -3 timer forskudt af hinanden. Det duer ikke at koge grød/lave spejlæg mm, som helst skal være nytilberedt i to omgange...., det giver for meget opvask, oprydning fra morgenstunden.

3 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  16. 1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    0 comments  ·  Admin →

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  17. Får for meget mad med de store kasser :)

4 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  18. Hej. Kunne være dejligt med en vegansk weekendkasse til et gæstemåltid. Kunne virkelig lette når der er veganske gæster. Gerne med 2-3 retter.

1 vote
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
    0 comments  ·  Admin →

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  19. Jeg ved der er eksempelvis den grønne juicekasse, men det ville være fedt at få en til blenderen.

2 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  20. Vi kan desværre ikke bruge jeres ugeleveringer, da vi laver så meget ud af huset i ugens løb. Derfor har vi nu et par gange prøvet børnefam-weekendkassen, men den dur ikke rigtig til 2 voksne med alt det gnavegrønt. Vi er ikke vegetarer, så den kasse dur heller ikke. Vi håber I på et tidspunkt vil tilbyde en voksen-weekendkasse til kødspisere, da vi i mange år har været rigtig glade for jeres tilbud. Mvh Helen

2 votes
    Vote

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)

We're glad you're here

Signed in as (Sign out)
  • Don't see your idea?