880 results found
-
Søger at jeres opskrifter i måltidskasser kan bestilles på engelsk :)
Det vil være dejligt hvis jeres opskrifter kunne bestille på engelsk :)
4 votes -
Man modificerer antallet af hvidløg ,der sendes med kasserne
Til os, der har abonnement på kasser til 1 person hver uge, kan man måske nøjes med at sende et hvidløg med hver anden eller tredje uge.
Jeg har gennemsnitligt 8-9 hele hvidløg liggende, som jeg ikke har en jordisk chance for at nå at bruge inden de bliver for gamle og derfor smidt ud.
Jeg ved, at det ikke er de store pengesummer, der er at spare i forhold til at skulle tjekke forskellige pakkesedler, men det virker stadig som et unødvendigt spild...1 voteHej – og mange tak for din gode idé!
Vi arbejder hele tiden på, at levere så præcise mængder råvarer som muligt i forhold til hvad man skal bruge i kasserne – og på den måde minimere madspild.
Derfor er vi netop begyndt at lægge enkelte hvidløgsfed i kasserne – da man, som du selv er inde på, nemt kan komme til at drukne i overskydende fed, hvis man får måltidskasser hver uge.
Du ønskes en dejlig dag!
/Amanda, Aarstiderne -
Man skal kunne fravælge allergener ( peanuts feks)
Læs overskrift. Jeg tåler ikke peanuts og soya og vil.gerne bestille men tør ikke.
2 votes -
4 votes
-
4 votes
-
Ændre indholdet i en kasse
Hvis man ikke bryder sig om en enkelt ret i en kasse, kunne det være rart at kunne fravælge denne, uden at skulle afvise hele kassen eller smide mad væk for en dag. Køber Sense kassen, men spiser ikke fisk dvs. jeg smider 1 ud af 4 væk hvilket gør den øvrige kasse dyrere.
2 votes -
Kød i kvikkassen
Jeg er glad for kvikkassen, men ville foretrække en vegetarret i stedet for en dags kødret De små stykker kød der er, er næsten lige meget. Hvad med en fiskedag, to køddage og en vegetardag. Og så lidt mere kød på køddage.
4 votes -
LowCarb-kasse med mindre oksekød.
LowCarb-kassen til 5 dage indeholder altid oksekød til 2 af dagene og andet kød og fisk til de øvrige 3 dage.
Oksekød har det største klimaaftryk, så forslaget er at reducere antallet af dage med oksekød til 0-1 dag og vedlæg fisk og lyst kød for resten.1 vote -
Børnefamilievegetarkasse (eller børnefamilieveganerkasse)
Måltidskasse til familier, der gerne vil lære deres børn at spise grønt og klimavenligt. Velkendte grøntsager og godt med nødder. Skru ned for krydderiniveauet i de færdigblandede falafelfarser og medsend chilitopping til forældrene. Væk med eksotiske gryderetter og ind med små snackretter, som børnene kan vælge til eller fra.
15 votes -
6 votes
-
Fredagssnolder
Fredagssnolder som tillæg til måltidskasser. Lakrids, vingummi, chokolade, nødder og tørret frugt
4 votes -
Allergi- mere specific
Vores mindste datter er extreme allergisk over for æg og jordnødder. Er det muligt at oplyst alle ingredienser på måltidkasser og opskrifterne?
Jeg/vi vil så gerne købe igen jeres kasser, men så længe i har ikke alle ingredienser på pakker og i opskrifter vi kan ikke bestil kasser.1 vote -
Jeg foreslår at i ændrer leveringsdage, i mit område, som har postnummer 94993 - på den glutenfri veganerkasse fra mandag til onsdag. Alter
Jeg foreslår at i ændrer leveringsdage, i mit område, som har postnummer 9492 på den glutenfri veganerkasse fra mandag til onsdag.
Alternativt udvider nuværende mandag med en onsdag
Det helt optimale ville være, hvis I ændrede onsdagen til levering torsdag 😊3 votes -
Leverings ændringer
Jeg foreslår at i ændrer leveringsdage, i mit område, som har postnummer 94993 - på den glutenfri veganerkasse fra mandag til onsdag.
Alternativt udvider nuværende mandag med en onsdag
Det helt optimale ville være, hvis I ændrede onsdagen til levering torsdag 😊3 votes -
Glutenfri 10 minutters måltidskasse
Der er efterhånden mange der er tvunget til at spise glutenfrit for at skåne deres helbred. Det ændrer dog intet på, at man fortsat har en travl hverdag. Derfor stemmer jeg for, at 10 minutters måltidskassen kan bestilles glutenfrit.
2 votes -
En måltidskasse for atleten der ikke skal tabe sig, men have retten mængde protein og kulhydrat
Jeg træner meget, løber cykler og svømmer, min søn træner også en del, vi trænger ikke til at tabe os, men blot have den rette mængde af kulhydrater og proteiner ift. Man træner meget
4 votes -
3 votes
-
Overblik over tidligere leveringer på "min side"
Jeg deler udgifterne med mine bofæller men husker jeg ikke at indkræve beløbet i tide glemmer jeg hvad vi har bestil, hvornår, og til hvilken pris
1 vote -
Venteliste til udsolgt kasse
Venteliste til udsolgt kasse.
Kunne der laves venteliste til udsolgte kasser. Jeg ville netop have bestilt slankmorgen, men ventede på at indhold var offentliggjordt og så var den desværre udsolgt.1 vote -
IBS kassen
Kasse til irriteret tyktarm.
4 votes
- Don't see your idea?