880 results found
-
Mulighed for synligt kalorieindhold pr. portion for alle opskrifter
Kalorieindhold pr. portion bør være opgjort på alle opskrifter i måltidskasserne eller i appen sammen med næringsindhold. På denne måde kan man, hvis man har brug for det f.eks. ift. træning, holde øje med, hvad man spiser (om man får for mange eller for få kalorier, proteiner, fedt mm.) ift. hvad man spiser resten af dagen.
Flere andre måltidskassemærker har dette og det er lige så diskret som at vende en vare i supermarkedet og se på næringsindholdet.
8 votes -
Middelhavskostkassen
Middelhavskost er forsat overlegen i forhold til sundhed og forebyggelse af sygdom. Og så smager det jo godt. Jeg synes I bør skabe en Middelhavskostkasse.
1 vote -
der tilbydes en kasse til 5 personer til 4 eller 5 dage
Vi er 5 i familien og synes at 3 dage er for lidt, så skal vi alligevel handle og få ideer i løbet af hverdagene
1 vote -
Glutenfri børnefamiliekasse
Til familier med børn eller forældre, der ikke kan tåle gluten.
3 votes -
Tilbyd Børnevegetar til 2!
Det ville være dejligt hvis man kunne købe denne kasse, som i øvrigt er skønt tilpasset en vegetarisk børnefamilie, bare i en størrelse der passer til 2 mennesker. Der er for meget mad til 2, når man køber den pt mindste (som er til 3), og selvom vi bruger rester til frokost ender det alligevel med at være for meget
2 votes -
Sælge avocado fra Spanien i stedet for fra Peru.
Spanske avocadoers klimaaftryk er langt mindre end peruanske avocadoers. Det ville være helt fantastisk hvis I ville sælge de spanske. Hvis I også kunne sælge baby avocado ville det være helt perfekt!
2 votes -
at I sælger flere Glutenfrie varer
Specifikt at I udvider jeres sortiment til at indeholde glutenfrie varer fra H.U.G via jeres hjemmeside
4 votes -
En frokost/madpakke kasse
En kasse med ingredienser til enten frokostsalater eller/og sandwich.
1 vote -
Børnevenlig, gluten- og mælkefri måltidskasse - genoptaget undersøgelse
Der har i 2018 været foreslået en "Børnevenlig og 100% glutenfri og mælkefri måltidskasse" - jeg tror behovet er vokset og kunne godt tænke mig at vi lavede en ny undersøgelse.
Den eneste glutenfrie kasse Aarstiderne har pt. er desværre slet ikke børnevenlig. Den bør være meget simplere, nem at lave og nem at spise. Altså ikke kun til børnefamilier, men til alle, der godt vil lave simpel, god mad ude gluten og mælkeprodukter :)
4 votes -
Kasse uden laktose
Lav en kasse med laktosefri mælkeprodukter til alle os der ikke tåler laktose. Vi er flere og flere der ville abonnere på den.
1 vote -
I IKKE holder op med at levere Freestyle-kassen.
Jeg er sikker på, at den manglende interesse skyldes, at Freestyle-kassen er for svær at finde på sitet. Det er pga. Freestyle-kassen, at jeg igen har fået mod på at købe kasser hos jer, for jeg mister hurtigt interessen, når de samme måltider dukker op igen med jævne mellemrum i de øvrige måltidskasser. Med Freestyle-kassen kan man genfinde kreativiteten og lade sig inspirere af de lækre sager, som dumper ind ad døren. Det er bedre end juleaften :-) Bedste hilsner Berit
1 vote -
Lunchlåda
Snabba och enkla lunchrecept som passar bra för alla som jobbar hemifrån. Kan vara sallader, wraps, eller mer av "dagens lunch" recept.
3 votes -
lave køleskabsmagneter
Efter jeg får mine kasser, pakker jeg det hele om i mit køleskab, og opskrifterne kommer jeg i en plastiklomme som jeg hæfter til mit køleskab med et kedeligt, run-of-the-mill køleskabsmagnet.
Hvor kunne det være fedt, med en køleskabsmagnet, lavet af træ, met jeres logo lasergraveret i den!
2 votes -
Madpakkekasse
En madpakkekasse til f.eks. to personer, så børnene får varieret og spændende mad med i skole.
1 vote -
Paleo
Vi mangler altså en paleo kasse - jeg kan ikke finde “low carb” kasse på jeres side!
1 vote -
Singlekassen kommer igen
Kunne I overveje at indføre
jeres Singlekasse igen?Den er virkelig savnet, fordi man fik lidt grønt, frugt, juice, brød eller
müsli og lidt sødt, et super udvalg til morgenmad, mellemmåltider og lidt til
aftensmaden i hverdagen.Evt. re-brande den som en Hverdagskasse så kan I jo os selv vurdere om den
skal være til 1 eller 2 personer…. Eller flere😉Det er bare et forslag, for jeg må indrømme at selv efter flere år savner jeg
at få den.2 votes -
Børnenes maddag-kasse
BØRNENES MADDAGS-KASSE/ BØRNENE LAVER MADEN KASSE
En måltidskasse med relativt simple retter og især opskrifter, der er til at forstå, så børn i skolealderen selv kan lave maden når de har maddag.3 votes -
Tilkøb af ekstra portion
Jeg ved f.eks at jeg får ekstra gæster til næste gang jeg får måltidskasse, der kunne det være fantastisk at kunne tilkøbe ekstra portioner af en af retterne så jeg havde til flere personer den dag.
5 votes -
Lavhistamin kost
Jeg ved der er rigtig mange ligesom jeg, der har fået konstateret histamin intolerance og af den grund har rigtig svært ved at spise varieret og sundt. Det er nødvendigt at indtage så lidt histaminer via kosten som muligt, da histaminer er forhøjet i kroppen ved denne form for intolerance.
Ønsker en kasse som tager højde for dette til minimum 3 af dagens måltider i alle 7 dage 🤞🤞2 votes -
Bring PescetarKassen tilbage
Mulighed for PescetarKasse til fx. 3 dage, 2 med fisk og en vegetar (eller omvendt).
3 votes
- Don't see your idea?