-
Meget gerne en antiinflammatorisk kasse
Grøntsager , kylling, fisk og lidt kød, ingen gluten, mælkeprodukter, sukker
33 votes -
Der kan købes en AI- kasse, Antiinflamatorisk kasse.
Retter og opskrifter til AI mad i måltidskasse.
26 votes -
ANTIINFLAMATORISK MÅLTIDSKASSE
Antiinflamatorisk måltidskasse måske i samarbejde med Louise Bruun?
Flere og flere interesserer sig for antiinflamatorik mad. I burde være med da det er sund kost!20 votes -
Mere fleksibilitet i måltidskasserne
Hej Aarstiderne
Jeg er laktoseintolerant, og jeg kan forstå, at de eneste mulige måltidskasser, hvor jeg ikke skal smide en masse mejeriprodukter ud og tilkøbe ekstra laktosefrie produkter, er de veganske. Men jeg er ikke veganer, fordi jeg ikke kan tåle mælk.
Kunne det mon være en mulighed at udvikle nogle mere fleksible løsninger? Fx at man kan vælge laktosefrie produkter i stedet for laktoseholdige produkter mod ekstra betaling, eller at man kan fravælge produkter i kassen (i det her tilfælde mejeriprodukterne).
Den manglende fleksibilitet gør i hvert fald, at jeg er nødt til at vælge Aarstiderne fra, selvom jeg…
4 votes -
3 votes
-
Frokost-måltidskasse
Her i hjemsendelsesperioden kunne jeg godt tænke mig en frokost-måltidskasse med nem, sund og lækker mad.
10 votes -
I laver en vegetar 500-Kalorier-kasse
Vegetarer kan også have brug for at slanke sig!
1 vote -
500kcalkassen som vegetar udgave
Det ville være dejligt med en udspecifikation af kalorieindholdet i de forskellige kasser. Eller som minimum at den kasse med denne information også var en mulighed uden kød :-)
6 votes -
10 votes
-
Kombi fiskekasse
Jeg foreslår en kombi fiskekasse med hvid fisk og laks
Eller en laksekasse man kan supplere med2 votes -
Verdenskøkkenkassen
Mere rene verdenskøkkenkoncepter, fx japansk kasse, mexicansk kasse, fransk kasse, thai-kasse, italiensk kasse, tysk kasse(!), dansk kasse. Måske som sub-kategori til jeres dejlige verdenskasse. Jeg kunne godt tænke mig muligheden for at leve som en mexicaner en hel uge ;-)
7 votes -
17 votes
-
1 vote
-
På Hjemmeriet tilbyder de et startersæt til fermentering til kr 690. Indhold: samme krukke incl sten, jeres fermenteringsbog 1, 2x starterku
I tilbyder samme startsæt som på hjemmeriet til kr 690.
Se hjemmeriet.com1 vote -
Frokost kasse
Jeg arbejder hjemme og har behov for en hurtig, nem og sund frokost.
Tilberedningstid må ikke overstige 10 min.7 votes -
Muligheden for tilvalg af laktosefri
Det ville være super rart hvis man i alle måltidskasser kunne tilvælge at de mejeriprodukter der anvendes er laktosefri. Vi køber det ofte selv udover, i stedet for den fløde eller creme fraiche der fremsendes med kassen.
5 votes -
Glutenfri vegetarkasse
Synes det kunne være super med en GLUTENFRI VEGETARISK måltidskasse. Synes den glutenfri veganske måltidskasse mangler lidt dybde og smag når der f.eks ikke tilsættes mejeriprodukter osv.
42 votes -
4 votes
-
Asiatisk inspireret kasse
Mega lækre retter fra det kinesiske/ thai køkken: wok chops, padtay, stegte ris, nudler, pannang, lækre supper, karry soucer, dejlig krydrede og stærke...
4 votes -
Greenie
Ved i har smoothie kassen, men der er for meget frugt og juice i.
Så mange grønsager og en anelse frugt. Skal kunne blendes.6 votes
- Don't see your idea?